Syötättekö koirallenne ihmisen jauhelihaa?
Itse olen antanut vain nautaa, mutta vaihtelu voisi virkistää.
Jauhelihasta
11
329
Vastaukset
- helluvaa
En syötä lainkaan punaista lihaa.
- Nlykävijä
Siis naudan sijasta ihmistä..? Aikuisten oikeesti omat koirat syövät vaihtelevasti eri lihoja. Pentulaatikosta saakka tottuneet eri lihoihin, ei ongelmia.
- kaikkelepaa
Olen syöttänyt sitä mitä tarjouksessa on ollut. Kana, nauta, sika kaikki menee
- lihamaittaa
En syötä koiralleni ihmisistä tehtyä jauhelihaa koska se olisi sairasta, sen sijaan se saa naudasta, kanasta jne tehtyä jauhelihaa.
- touholiini
Syötän koiralleni ja kissan raakaa naudan paistilihaa. K0ska niissä ei ole rasvaa niin paljon, kun tavallisessa jauhelihassa.
- Morjensta.pöytään
Oma koirani pureskelee vastaantulijoista jauhelihaa.
- jauhettuaihmistä-NAMI
Ainoastaan perskannikoista tehtyä jauhelihaa. Se on niin kranttu, ettei muut osat kelpaa.
- Kakkiulos
Annan kissalleni jauhelihaa, mikä kuorrutettu risiiniöljyllä. Vatsa toimii hyvin ja kakki tulee helposti.
No joo mitä mahdat painaa, mikä olisi kilohinta? Sitä ennen täytyisi kuitenkin käydä labrassa, tarvittais yks jos toinenkin testi ettei koira sairastuisi saastuneesta lihasta.
Mutta mikäs siinä, käy labrassa ja jos kaikki on ok niin kun sitten tehdään jonkun paikallisen (tai ei sen niin väliä) kanssa sopimus siis kirjallinen ja hinta pitää kyllä ilmoittaa alvineen päivineen että tiedän mitä susta voisi pyytää. Sano labrassa että rasvaprosentti on tärkeä.
Niin sano siellä labrassa kun kuitenkin kysyvät että mitä otetaan, et kai sitä sen kummemmin kuin että koira ei sairastu.
No siinä se nyt oli, lycka till ja soittele kun oot tulokset saanu niin katotaan onko sinusta koiran kuppiin pantavaksi.
No jos et nyt heti viitsi niin katotaan sitten jussin jälkeen. Siinä tapauksessa hyvää jussia äläkä nyt mäne sitten hukkumaan sinne vetteen.- yyh
No koira on lihansyöjä ja sen kuuluu saada lihaa päivittäin. Itse ostan omalle koiralle kennelrehuautolta lihat. Siellä on paljon halvempi kilohinta kuin kaupan lihoilla. Koira painaa 50kg joten syö melkoisen määrän kuukaudessa.
- nnapsa
Varmaan tiedät, että jauhelihassa ja jauhelihassa on muutakin eroa kuin hinta. Rehu se on kennemrehukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289