Onko koristehampun kasvatus vaikeaa?
Ei ole mikäli sinulla on perusasiat kunnossa.
Jos taas luistat perusasioista, niin et varmasti saa kaunista koristekasvia,
vaan ruman ruipelon, josta uupuu lehteä ja kukkaa.
Mitä siis ovat ne perusasiat?
1. laadukkaat siemenet (googleta "sensi seeds")
2. tehokas 400w spna-valaisin
3. kookkaat kukkaruukut, joissa on tilaa kunnon juurille
4. säännöllinen sopiva kastelu
5. säännöllinen valorytmi
Mitään ihmeitä ei tarvita. Edes lannoitus ei ole pakollista kun käyttää kunnollista ravintorikasta multaa. Liikaa lannoitus on jopa pahasta.
Onko koristehampun kasvatus vaikeaa?
13
274
Vastaukset
- Eikoriste
Ai koriste? Tuskinpa vaan ja tiesin että adventit on huumeisiin kallellaan.
- aloitus.sen.kertoo
Kun uskovana on katsellut Kristusta ja nähnyt hänet hampun takia ristillä, ei kannata paljoa ko. kasvia koristella kasvatusmielessä. Se on elämän köyhän rakkaudettoman, elämäntien kulkijan viesti, että hänellä ei ole kaikki kunnossa. Korviketta, hakua, että olis edes jotain, mikä elämässä jollain pelittäsi. Siitähän se aloittajan viesti kertoo.
Ja vielä, mitä hän matkanvarrella on kertonut itsestään.
Toisaalta, mitä energian tuhlausta tyhjän takia. Sekin vielä tulee esiin.- arjesta.nähntynä
Hamppu- ihmiset ovat ristiinnaulinneet Herransa.
He eivät taivu Jumalan tahdon alle, eli rakkauden. Vaan heidän leirissään kulkee ihmiskauppa - alistaminen jne. jne. jne. Eli Kristus- joka luomakunnassa oli luvannut vapauden - mutta hamppu- hampuusit ovat riistäneet sen ihmisuhreiltaan. Syy - että sitä mania olisi hamppukauppoihin.
Se on ihmiskunnassa rienaajanleiriläisten telttamajansa - perkeleen ilmestysmajan ympärillä, kun Perkele ensin näyttää maailman loiston, että häntä kumarretaan.
Naurajakin rakastaa tuota Perkeleellistä ilmestysmajaa ja on pesänsä siihen viereen laittanut, sekä kehuu isäntäänsä.
https://yle.fi/uutiset/3-9442846
ts. aina - kun naurja ilkamoi perkeleen aikaansaannoista, niin kerrotaan se toinenkin laita asiaan. - iloinen_naurajaa
arjesta.nähntynä kirjoitti:
Hamppu- ihmiset ovat ristiinnaulinneet Herransa.
He eivät taivu Jumalan tahdon alle, eli rakkauden. Vaan heidän leirissään kulkee ihmiskauppa - alistaminen jne. jne. jne. Eli Kristus- joka luomakunnassa oli luvannut vapauden - mutta hamppu- hampuusit ovat riistäneet sen ihmisuhreiltaan. Syy - että sitä mania olisi hamppukauppoihin.
Se on ihmiskunnassa rienaajanleiriläisten telttamajansa - perkeleen ilmestysmajan ympärillä, kun Perkele ensin näyttää maailman loiston, että häntä kumarretaan.
Naurajakin rakastaa tuota Perkeleellistä ilmestysmajaa ja on pesänsä siihen viereen laittanut, sekä kehuu isäntäänsä.
https://yle.fi/uutiset/3-9442846
ts. aina - kun naurja ilkamoi perkeleen aikaansaannoista, niin kerrotaan se toinenkin laita asiaan.Ihmiskauppaa? Ei koristehampun kasvatuksessa kasvateta ihmisiä eikä heitä tarvitse sitä varten ostaa.
Hamppu näet kasvaa siemenestä. Niitä siemeniä joutuu kyllä yleensä aluksi ostamaan Sensi Seedsiltä muutaman, mutta kun tyttöhamppu kasvaa, siitä voi ottaa pistokkaita ja kloonata kasvia yhä uudelleen ja uudelleen.
Ymmärsitkö asian nyt? - ymmärtääkö.hän
Kyse on siitä, että sinä panostat vain lihaasi - laittomasti - sekä et ole edesauttamassa ihmisiä, heidän hädässään.
Itse olen ensimmäisen huumekaverin pelastanut elämälle 20- vuotta sitten. Jopa lääkäri sanoi minulle, kun kysyin hänelle avun mahdollisuutta, - anna mennä kuolemaansa.
Toin hänet pitkässä juoksussa voittajana elämään ja yhteiskunnan rattaisiin.
Nyt viimeksi siis eilen, autoin erästä hyvän yhteiskuntaluokan jälkikasvua, johon ei vanhemmat panosta, vaan heille on se raha tärkein.
Panostan näihin.
Sinä panostat pilveen ja alaikäisten päihteellisyyden edesauttamiseen. Meillä on kaksi eri tietä.
Ymmärrätkö, että pelastan ruumishuoneelta ihmisiä, vaikkakin heitä on tuntemiani sinne joutunut. Sinunkin kylmäkalleus voi olla aika lyhyellä varoitusajalla lappu ukkovarpaassa, että naurajan kuollut ruumis ja tietenkin siellä kylmähuoneessa. Siellä on muutoin oma hajunsakin.
Ei paljon 400w- lamppu auta.
Oleko ajatellut sitä, että maalämpö hautaan, se edes lämmittäisi, jos sen sijoittaisi elämässä. - iloinen_naurajaa
ymmärtääkö.hän kirjoitti:
Kyse on siitä, että sinä panostat vain lihaasi - laittomasti - sekä et ole edesauttamassa ihmisiä, heidän hädässään.
Itse olen ensimmäisen huumekaverin pelastanut elämälle 20- vuotta sitten. Jopa lääkäri sanoi minulle, kun kysyin hänelle avun mahdollisuutta, - anna mennä kuolemaansa.
Nyt viimeksi siis eilen, autoin erästä hyvän yhteiskuntaluokan jälkikasvua, johon ei vanhemmat panosta, vaan heille on se raha tärkein.
Panostan näihin.
Sinä panostat pilveen ja alaikäisten päihteellisyyden edesauttamiseen. Meillä on kaksi eri tietä.
Ymmärrätkö, että pelastan ruumishuoneelta ihmisiä, vaikkakin heitä on tuntemiani sinne joutunut. Sinunkin kylmäkalleus voi olla aika lyhyellä varoitusajalla lappu ukkovarpaassa, että naurajan kuollut ruumis ja tietenkin siellä kylmähuoneessa. Siellä on muutoin oma hajunsakin.
Oleko ajatellut sitä, että maalämpö hautaan, se edes lämmittäisi, jos sen sijoittaisi elämässä.En panosta vain lihaan. Hamppu on psykedeelinen aine ja sen pääasiallinen vaikutus tuntuu mielessä, psyykessä, tajunnanlaajennuksena. Sen lihallinen vaikutus on paljon vähäisempi, mutta voihan se rentouttaa lihaksia, avata jumituksia ja poistaa kipuja.
Minä kuitenkin käytän hamppua vain tajunnanlaajennukseen. Miksi et sinäkin kokeilisi? Kai sinulla sen verran rahaa on, että saat lentolipun Amsterdamin, hotellihuoneen ja muutaman kannabissätkän coffee shopista? Hah hah haa! :-) - iloinen_naurajaa
ymmärtääkö.hän kirjoitti:
Panostan näihin.
Oleko ajatellut sitä, että maalämpö hautaan, se edes lämmittäisi, jos sen sijoittaisi elämässä.https://m.youtube.com/watch?v=HY6ghH8ax1I
Kuuntele. Lue sanoitus. Ymmärrä.
- iloinen_naurajaa
https://m.youtube.com/watch?v=lkx7SQ4Wuh0
Ozzy tutki sisintään ja näki sen olevan hyvää täynnä. Juuri niin. - iloinen_naurajaa
https://m.youtube.com/watch?v=_xFc86tzFG4
Ehdoton ei uskonnoille... Hampun vaikutus ja teho kasvaa, kun kanavoi käytön oikeaan paikkaan. Reikään kuin reikään?
Mulkunkin voisi ennen aktia voidella vaikka kannabisgeelillä? Tulevaisuuden visio? Naisille kun on jo tarjolla vaginaan tungettavia "hamppupuikkoja", (ei tampooni) jotka helpottavat kuukautisvaivoissa.
https://www.seiska.fi/Oho/Kannabista-tulisikin-nauttia-peraaukon-kautta/1119802- iloinen_naurajaa
Mielenkiintoisia havaintoja.
Polttaminen on kuitenkin se turvallisin tapa jos haluaa pilveen. Voihan kannabista syödäkin, mutta kuten olen sanonut, annostelu on silloin aika vaikeaa. Vaikutus tulee syödessä isolla viiveellä. Mitä jos oletkin popsinut liikaa "avaruuskakkuja"? No, et sinä siihen yliannostukseesi koskaan kuole, mutta seurauksena voi olla sanoinkuvaamaton ahdistus ja sangen epämiellyttävä trippi. Joku voi saada psykoosinkin.
Vesipiipusta polttaminen on suositeltavinta tai sitten vaporisaattorin käyttö. Vesipiipun eli bongin avulla saa ammuttua keuhkoihinsa kerralla hyvin paljon makeaa savua. Eli ei muuta kun voimakasta imeskelyä, henkäys sisään, pitkä hengityksen pidättäminen jotta savu pysyy keuhkoissa, rauhallinen uloshengitys ja lopuksi vitunmoinen yskiminen. Ottaahan se keuhkoihin.
Muutaman hetken odottelu ja voit todeta, että olet muuttunut ihan eri ihmiseksi. Jos siis piippusi pesässä oli vahvaa kukkaa tai hasista. Ei se sen kummempaa ole.
Mutta jos menee Amsterdamiin ja haluaa ostaa pilveä coffee shopista, niin tyypillisesti he myyvät jointteja eli kannabissätkiä. En tiedä saako vesipiippuja lainaan jos polttelee coffee shopissa. Kyllä jointtikin hyvin toimii, mutta savua on vaikeampi saada keuhkoihin verrattuna vesipiippuun.
- sairasta.porukkaa
Olette kipeitä ihmisiä. Kannabisharhaisia.
- iloinen_naurajaa
Mistähän sinulle saataisiin YMMÄRRYSTÄ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738