Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain hän voi tietää.
Tarkoitus kertoa toiselle, että käyt täällä itkumuurilla raapimassa.
TUNNISTELAATIKKO
87
1429
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastan sua!
Tarviin sua!
-Orig- - Anonyymi00002
kokeillaan laatikon toimivuutta😁: asuin silloin kaupungissa, jonka nimessä on yhtä monta kirjainta kuin etunimessäni
- Anonyymi00005
Tosta ei kyl kovin helposti voi tunnistaa.
Asun itsekin kaupungissa jonka nimessä on yhtä monta kirjainta kun omassani. Nykyisessä sekä edellisessäkin. - Anonyymi00007
Koska silloin? Silloin, kun kaipasit?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koska silloin? Silloin, kun kaipasit?
ensinnäkin naiselle oli tuo aiempi "tunnistautuminen" ja silloin tarkoittaa ajanjaksoa kun tapailimme...
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tosta ei kyl kovin helposti voi tunnistaa.
Asun itsekin kaupungissa jonka nimessä on yhtä monta kirjainta kun omassani. Nykyisessä sekä edellisessäkin.kyllä voi ja vain oikea naisihminen tämän tietää, jos muistaa meidän tapaamiset😁🙃
- Anonyymi00029
Anonyymi00012 kirjoitti:
kyllä voi ja vain oikea naisihminen tämän tietää, jos muistaa meidän tapaamiset😁🙃
Osuu ainakin kolmeen tuttuun ja kahteen eksään. Huono tunniste.
- Anonyymi00050
Anonyymi00029 kirjoitti:
Osuu ainakin kolmeen tuttuun ja kahteen eksään. Huono tunniste.
mutta eihän sitä kaikkien tarvitse tietääkään, mut voin lisätä tunnistettavuutta: kaupungissa jossa tapasimme on yhtä monta kirjainta kuin hänen(n) etunimessään...
- Anonyymi00057
Anonyymi00012 kirjoitti:
kyllä voi ja vain oikea naisihminen tämän tietää, jos muistaa meidän tapaamiset😁🙃
Alkaako kaupunki ja nimesi samalla kirjaimella?
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Alkaako kaupunki ja nimesi samalla kirjaimella?
ei kylläkään, eikä myöskän Hän naisen
- Anonyymi00003
Pipo
- Anonyymi00031
Kaikilla on pipo
- Anonyymi00052
eipäs ole😂vaan myssy💞🫦
- Anonyymi00091UUSI
Pipon näköinen mies
- Anonyymi00004
Neiti Kesäheinä käy täällä itkemässä, mutta pääsee yli niinkuin selviytyi risteilijän karille menostakin.
- Anonyymi00013
Ohi
- Anonyymi00015
Tämä voisi osua muhun mutta en käy itkemässä täällä ja risteily vinkin laitoin yhteen ketjuun.
Menee siis nuoremmalle hän henkilölle. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämä voisi osua muhun mutta en käy itkemässä täällä ja risteily vinkin laitoin yhteen ketjuun.
Menee siis nuoremmalle hän henkilölle.Ohi. Hän on minua -2 v. nuorempi
- Anonyymi00006
☕️🫂💜😘
- Anonyymi00008
TMK
- Anonyymi00033
Kerro lisää jos viitit. Etenkin itestäs.
- Anonyymi00009
En laita, koska en tiedä, mitä hän on kertonut ystävilleen minusta. Varmaan kaikki nolot yksityiskohdat, jotka on sitten helppo bongata täältä.
Nainen ilman luottamusta- Anonyymi00010
Trollaa toki niitä yksityiskohtia palstaäijä näiden pienten sielujen iloksi, jotain se on heidänkin jäystettävä nääs
- Anonyymi00043
Trollihan se tyhmä on jos noilla kuluneilla "yksityiskohdillaan" täällä dumaa, ne meinaa yhtään mitään. Ketään oikeasti kiinnosta jotku höpölöpö jutut.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Trollihan se tyhmä on jos noilla kuluneilla "yksityiskohdillaan" täällä dumaa, ne meinaa yhtään mitään. Ketään oikeasti kiinnosta jotku höpölöpö jutut.
Eli yrität väittää edelleen, että tämä naista esittävä on se trolli, mutta ei ole naista esittävä trolli vai mitä solkotat?
- Anonyymi00014
Minulla on itämaiset silmät.
- Anonyymi00018
Minkälaiset ne on?
- Anonyymi00020
Ei voi tietää kuka olet.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minkälaiset ne on?
En tiedä, mutta hän saattoi asian tiedokseni.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei voi tietää kuka olet.
Varmaan aika monella itämaiset silmät, mutta kaikki eivät siitä mainitse.
- Anonyymi00023
En usko, tuskin olet hän.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Älä höpötä, tuollaista kukaab mainitse
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Älä höpötä, tuollaista kukaab mainitse
Itse asiassa olet oikeassa. Hän ei sanonut niistä mitään. Mutta omisti minulle kappaleen, jossa oli kyse niistä. Nyt tunnistaa jos tunnistaa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Itse asiassa olet oikeassa. Hän ei sanonut niistä mitään. Mutta omisti minulle kappaleen, jossa oli kyse niistä. Nyt tunnistaa jos tunnistaa.
Niin varmaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
En usko tähän..
Enkä osaa sanoo mitään enää. - Anonyymi00041
Missä? En oo nähnyt.
- Anonyymi00045
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin varmaan.
Teillä joillain on kovin lapsenomainen usko näihin palstaäijän trollauksiin, eikö elämässä ole oikein muuta sisältöä?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Teillä joillain on kovin lapsenomainen usko näihin palstaäijän trollauksiin, eikö elämässä ole oikein muuta sisältöä?
Itselläsi on elämän sisältö bongailla "palstaäijää". Hävettääkö edes?
- Anonyymi00063
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei varmasti ole ihan tavalliset tavis silmät noi.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei varmasti ole ihan tavalliset tavis silmät noi.
Niin, no, itäsuomalaiselle ehkä aika tavalliset.
- Anonyymi00082UUSI
Eli vinot.
- Anonyymi00019
Olen laittanut aloituksiini selkeitä tunnisteita, viimeksi eilen. Oikea ei niihin vastaa, joten se kertoo minulle kaiken, minkä minun on tarpeen tietää.
- Anonyymi00042
Mitä tunnisteita esim
- Anonyymi00024
En viitsi enää. Ahdistuu.
- Anonyymi00025
Ei tässä enää tarvi tunnistelaatikkoa vaan roskalaatikon näille tunteille.
- Anonyymi00028
Minä säilytän omani ja muistelen kuinka hyvä tuuri kävi, että tapasin niin mahtavan ihmisen.
- Anonyymi00036
Juuri näin 🫠
- Anonyymi00059
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minä säilytän omani ja muistelen kuinka hyvä tuuri kävi, että tapasin niin mahtavan ihmisen.
En varmasti ole hän, mutta kerrotko millainen on mahtava ihminen.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
En varmasti ole hän, mutta kerrotko millainen on mahtava ihminen.
Kommenttini oli miehestä. Vahva luonteeltaan, herkkävaistoinen ja paljon muuta.
- Anonyymi00030
Ei ansaitse minkäänlaista huomiota enää minulta.
- Anonyymi00034
Sama!
- Anonyymi00076UUSI
Vastakohdat harvoin toimii yhdessä.
- Anonyymi00032
No en viitsi, aina, olla laittamassa tämmösiä.
- Anonyymi00038
No onneksi on yhteys ihan muualla 😊
- Anonyymi00040
Hyvä sulle! Tai siis teille. Kaikilla ei ole enää.
- Anonyymi00058
🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi00068
Jos meiltä molemmilta löytyy toistemme numerot, niin kumpi meistä ottaa seuraavan askeleen ja laittaa viestiä/soittaa? 😊😘
- Anonyymi00046
Ei pysty tiivistää tällaista rakkautta yhteen lauseeseen.
Muistan se kuitenkin kuin eilisen päivän..
Katsoin häneen sinisillä silmilläni, hän katsoi minua sinisillä silmillään ja kuiskasi ranskaks rakkaudella.
" Siin O Raito ala laput taa" Nutukkaat vaan suhahti ja hän kääntyi kannoillaan. Huusin hänen peräänsä, mon amour! Sitten heräsin ja päästin Äitin kissan ulos. Kissa tuumasi, että liikaa pakkasta en mene ja minä jäin seisomaan lumeen❤💕 - Anonyymi00048
Hän näkee ja kuulee minut, vaikken minä näe ja kuule häntä. Hänellä on yks juttu käsissä minkä huomasin jo kauan ennenkuin hän huomasi että minä huomasin.
- Anonyymi00067
Merkkailija, etkö ole vielä sisäsiisti :)
- Anonyymi00049
- Anonyymi00060
Ihana. Mun lempikappale vuosien takaa.
- Anonyymi00065
Viimeiset viisi kilometriä on aina pitkät niin
pian vastauksen vapinaan saat, ajatuksiin toit tähtien rauhan
https://youtu.be/KoC-6wBBCgs?si=k1pgyG6RoZ01-u-b
- Anonyymi00051
Se mun toinen kroksi on vieläkin siellä lammen pohjassa.
- Anonyymi00053
Kn💜T
- Anonyymi00054
Kuule Tero meni jo taivaaseen🥺😢
- Anonyymi00061
K*spiä ja sen frendi. Loistava kaksikko 😉
- Anonyymi00062
Ensikohtaamisemme kaivattuni (nainen) kanssa oli sellainen, että nähtiin meidän kotikaupungin citymarketin parkkipaikalla. Hän tunnistaa tästä tekstistä kyllä itsensä 😊😘. Luulen että hän muistaa ikuisesti sen kun katseemme kohtasivat 🫶
- Anonyymi00069UUSI
pipo varmaan:/ kireä:/
- Anonyymi00071UUSI
voisin kirjoittaa mitä tunnisteita tahansa mut en viitti
- Anonyymi00072UUSI
sinun pyöräsi auttaa minua jaksamaan! yhteyttä en sinuun saa! ajattelen että sinäkin oot joskus kulmilla..
J<3L- Anonyymi00073UUSI
mikä pyörä
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
mikä pyörä
sininen polkupyrä...
- Anonyymi00074UUSI
Sanoin jotain tärkeää hississä...
- Anonyymi00075UUSI
en oo ollut kanssasi hississä
- Anonyymi00077UUSI
Vesi sihisi hississä
- Anonyymi00081UUSI
Täällä ei ole kukaan tunnistanut ketään 🤣
- Anonyymi00083UUSI
NBL
- Anonyymi00084UUSI
Istuit, katseeni vaelteli kun näimme, <jostain syystä menin puhumattomaksi.... 😊
- Anonyymi00085UUSI
jatkoa..
Jos en olisi näin ujo olisin koskettanut sinua. Huomasin että katsoit minua mutta en uskaltanut katsoa sinua. Voi että, saisinpa tuon tilanteen takaisin...
miehelle - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
jatkoa..
Jos en olisi näin ujo olisin koskettanut sinua. Huomasin että katsoit minua mutta en uskaltanut katsoa sinua. Voi että, saisinpa tuon tilanteen takaisin...
miehelleMoi!
Olisihan se kiva koittaa uusiksi.
Jos tulet kohta käymään? Onnistuuko? - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Moi!
Olisihan se kiva koittaa uusiksi.
Jos tulet kohta käymään? Onnistuuko?Voi kurja, ohi.
Emme ole käyneet toistemme luona. Muualla nähtiin jolloin katseeni vaelteli hänessä🥰
- Anonyymi00087UUSI
Hän mies on varattu ja kerran otin yhteyksiä, ymmärrettävästä ja ymmärrettävistä syistä ei ollut onnellinen loppu. Ei tarvii tunnistaa.
- Anonyymi00088UUSI
.😐.
- Anonyymi00089UUSI
Et sä soitellut
- Anonyymi00093UUSI
Sänkyhommissa lähti nahka useammastakin paikasta 🫣. Paitsi sieltä 🤭. Tunnistaa kyllä ihan heti, myös näistä hymiöistä 🤖.
- Anonyymi00094UUSI
Lähetin miehelle viestin eilen. Kohtelias vastaus. Toiseen kysymykseen ei vastausta. Tässä jo useampi tunti ja yökin välissä. Olenko hänelle ilmaa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522574454Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään913369Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242566Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582275Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871429Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 401290
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681205Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798