Olen opettanut omat lapset

äitipuolieijaksapakkoon

käyttäytymään hyvin, kunnioittamaan ihmisiä ja tekemään yhteistyötä kotona. Nyt muutin miehen luokse jonka luona käy hänen lapset ja olen huomannut miten he kiusaavat ja haukkuvat meitä selän takana ja irvailevat. Olen puuttunut tilanteeseen ja sanonut tiukasti mutta ei mene jakeluun. Pelkään että omat lapseni saa vaikutteita heistä ja alkavat matkimaan, mutta yritän sen estää. Puhuin miehelle muttei ole kiinnostunut lasten aioista. Äitipuolena otin myös komennot ym säännöt käyttöön, muttei niilläkään mitään vaikutusta. Mitä on tehtävissä? Pois emme muuta tämä on meidän koti, joten luulen että vähennämme miehen lasten vierailuita meillä ja remontoimme talon niin että se on meidän vallassa, eikä miehen tenavilla ole mitään sanomista. On kurja kun lapset kasvatetaan vasten aikuisten tahtoa, jos komennan kauhee itku ja parku tulee että olen hullu, vaikka kasvatan ehitä taidokkaasti mieleisekseni. Onko muilla samanlaisia kakaroita miehellä? En voi jättää näitä tenavia, sillä haluan pitää heistä huolta ja opettaa, joten mitä teen.

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiat.asiana

Mikä sinua oikeasti vaivaa? Oletko ikinä miettinyt sitä?

• Sullaonongemiamielesikaa

Oletko omasta mielestäsi täysin terve?

• Sirkku-Tiinukka

Ap, ymmärrän huolesi, munulla on samoja kokemuksia kahdesta aiemmasta liitostani. Yleissääntö on, että alku aina hankalaa. Miesten lapset ovat alussa aina täysin mahdottomia, joten alussa on käskytettävä voimakkaasti ja paljon. Onhan se itselle raskasta kun pitää koko ajan huutaa ja räyhätä, mutta eipä siinä muuta voi. Ruoka-annosten pienentäminen tottelemattomuudesta on hyvä lisäkeino, oletko kokeillut sitä? Minulla toissamiehen lapset esim käyttivät jopa seitsemän palaa paperia käydessään vessassa kakkosella, joten sanoin, että saatte vähemmän ruokaa, kunnes lopetatte tuhlauksen. Se toimi ja paperinkulutus laski 5,5 palaan per istunto.

• perusteltuhuoli

Aloittajan kysymys on täysin aiheellinen ja tässä olikin jo hyviä vinkkejä! Olisiko lisää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe