Soittavat orkesterilaulajat joutuvat kovaan paikkaan ennen kuin varsinainen artisti tulee laulamaan, mutta yleisökärsimykseksi se menee silloin kun orkesterilla ei ole artistia olenkaan.
Tällainen tilanne oli Esakalliolla eilen, toisella yhtyeellä, Helmenkalastajat, ei ollut omaa laulajaa ja sen takia musiikin tulkinta oli aika-ajoin kurjaa. Mielestäni tällaisten orkesterien kannattaisi palkata oma laulaja tai sitten soittajalaulajan käydä laulutunneilla. Se olisi varmasti viisasta ja pienestä kiinni, sillä soitto oli mahtavaa.
Kärsimystä orkesterilaulajien takia
14
2819
Vastaukset
- Linnanmäellenollaeuroa
Jarkko Järvenpää & Helmenkalastajat esittelyvideo
https://www.youtube.com/watch?v=4N2W7wQj2OM
http://tanssi.net/fi/e/o1072.html
Hyvin soittelevat :)))- ValssiaTangooFuskuaJne
Tänään hän tuo nähdään ja kuullaan livenä. Hyvältä kuulosti ihan tansiittamaan alkoi. Toivottavasti siellä on hyviä tanssimiehiä kauempaa kun omat jo kyllästyttää 😆. Samaa ne varmaan mistäkin ajattelee🤔.
- oma_kokemus
ValssiaTangooFuskuaJne kirjoitti:
Tänään hän tuo nähdään ja kuullaan livenä. Hyvältä kuulosti ihan tansiittamaan alkoi. Toivottavasti siellä on hyviä tanssimiehiä kauempaa kun omat jo kyllästyttää 😆. Samaa ne varmaan mistäkin ajattelee🤔.
Ei Helmenkalastajissa mitään muuta vikaa ole kuin karaoketasoinen laulu. Jotkut kappaleet onnistuvat heiltä paremmin, toisilla taas toivoisi, että olisi jossain muualla kuin tanssilattialla. Miehille tilanne on erittäin ikävää, sillä huonosti esitettyä musiikkia on huono tulkita, ja josta nainen kärsii. Toivottavasti te saatte kuitenkin hyvän tanssi-illan.
- ValssiaTangooFuskuaJne
oma_kokemus kirjoitti:
Ei Helmenkalastajissa mitään muuta vikaa ole kuin karaoketasoinen laulu. Jotkut kappaleet onnistuvat heiltä paremmin, toisilla taas toivoisi, että olisi jossain muualla kuin tanssilattialla. Miehille tilanne on erittäin ikävää, sillä huonosti esitettyä musiikkia on huono tulkita, ja josta nainen kärsii. Toivottavasti te saatte kuitenkin hyvän tanssi-illan.
Toivotaan, että musiikki on jalanalle menevää. Itse en sitä laulajaa kuuntele vaan musiikkia. Tietysti jos nuotinvierestä vetää niin sitä en kestä. Iloisin mielin mennään ja otetaan vastaan mitä annetaan😉. Kerron huomenna.
- ValssiaTangooFuskuaJne
Toivotaan, että musiikki on jalanalle menevää. Itse en sitä laulajaa kuuntele vaan musiikkia. Tietysti jos nuotinvierestä vetää niin sitä en kestä. Iloisin mielin mennään ja otetaan vastaan mitä annetaan😉. Kerron huomenna.
Sotkin nimet, Helminauhan tansseihin olen menossa😊. Helmenkalastajat ei ole hyvä se on todettu. Jotkut varmaan tykkää ja saa tykätä.
- ValssiaTangooFuskuaJne
Sotkin nimet, Helminauhan tansseihin olen menossa😊. Helmenkalastajat ei ole hyvä se on todettu. Jotkut varmaan tykkää ja saa tykätä.
Ei vetänyt helminauha tanssimiehiä, mutta ihan mukavat tanssit olivat. Tansillisesti/tahdillisesti toinen bändi Karanos soitti mukavampaa musiikkia, mutta Helminauha ehkä laadukkaammin. Pääasia oli, että hiki tuli ja hakijat osasi tanssia kohtuullisen hyvin.
- oma_kokemus
Ei kai niissä muusikoissa mitään vikaa sinällään ole, täytyy vain muistaa että soittamisen lisäksi pitää oletella laulu myös. Laulamaan oppii paremmin tai huonommin, oppiminen vaatii paljon työtä. Se on hyvä myös orkesteripäättäjien muistaa.
- oma_kokemus
Ei vetänyt helminauha tanssimiehiä, mutta ihan mukavat tanssit olivat. Tansillisesti/tahdillisesti toinen bändi Karanos soitti mukavampaa musiikkia, mutta Helminauha ehkä laadukkaammin. Pääasia oli, että hiki tuli ja hakijat osasi tanssia kohtuullisen hyvin.
Hyvä juttu että olet eilisiin tansseihin tyytyväinen - musiikki mahdollistaa tanssin, hyvä musiikki hyvän tanssin 😊
- Soittotärkein
Erikoissolistien ääntä yleensä vahvistetaan liikaa. Se häiritsee jopa enemmän kuin hiukan vajavainen oma laulaja vähemmän korostettuna.
- Napakymppi-kin
Tästä juolahti mieleen risteilylaivan karaoke pari kesää sitten. Olin jo käynyt kerran aiemmin laulaa lurauttamassa Kaija Koon Vapaa ja kun menin joskus myöhemmin ja vetäjä oli sama, hän pisti kaiut niin täysille, että sali raikui vanhasta tangosta. Naamavärkkini taisi olla kysymysmerkki, koska hän selitti: "laulat hyvin".
- Anonyymi
Olen kerran päässyt kokeilemaan laulamista maamme eturivin laulajan laitteilla, ennen varsinaista soittokeikkaa.
Hyvänen aika kuinka paljon , hyvät laitteet, säädöt, kaijut helpottaa laulamista.
- qasd1
Solisti äkkiä hyvälle orkalle
- Kuulemiskärsimys
Se on niiin s-tanan surullista että "hyvät orkat" eivät tunnista hyvää solistia. Toisaalta; voihan se tarkoittaa että ei se orkka niin hirrrveän hyvä olekaan kuin luulee olevansa.
- Anonyymi
Kuulemiskärsimys kirjoitti:
Se on niiin s-tanan surullista että "hyvät orkat" eivät tunnista hyvää solistia. Toisaalta; voihan se tarkoittaa että ei se orkka niin hirrrveän hyvä olekaan kuin luulee olevansa.
Varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit. Karaokelaulajia alkaa olla liikaa, hyvissä orkestereissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207