Hyvä Airsoft sniper.

Aloittavasoftaaja

Hei! Olen tässä tutkiskellut Airsoft snipereita, mutta en ole läheskään varma mikä olisi paras tämmöiselle aloittelijalle ja kun budjetti on noin 200€. Jos saisin jonkinlaista apua.

6

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 040117

Ei mikään. Osta suoraan AEG eli sähkökäyttöinen sarjatulikivääri. Jos tarkkuuskivääristä tahtoisi oikeasti hyvän niin siihen menisi paljon rahaa (500-1000€). Aloittelijan ei myöskään kannata aloittaa tarkkuuskivääristä mm. juuri sen hinnan ja sen tavan takia millä tarkkuuskiväärillä tehokkaasti pelataan.

• Itse olen löytänyt kiinalaisen airsoft-kaupan josta löysin laadukkaan 110€ sniperin. Kaupan osoite on www.ehobbyasia.fi.

• Olenrobotti

Kiinasta tulee tullit ja rahdit aika kalliiksi. Ne pitää huomioida hinnan päälle.

Hyvä sniper aloittelijalle on Tokyo Marui VSR-10.

• Vsr-10 kannattaa kyllä ostaa. itellä on ollu jo pari vuotta ja toiminut hyvin. oon laittanu vaan tehokkaamman jousen ku vakio jousella on niin pieni lähtönopeus.

• 17bot

Marui on tosi hyvä jos on rahaa ostaa sellainen. Mä olen ostanut aina suomesta kun ulkomailta tulee kuitekin niin paljon tulli lähetys ja verokuluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5479
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4156
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3483
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3126
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      71
      2998
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      41
      2178
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2116
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe