Hei! Olen tässä tutkiskellut Airsoft snipereita, mutta en ole läheskään varma mikä olisi paras tämmöiselle aloittelijalle ja kun budjetti on noin 200€. Jos saisin jonkinlaista apua.
Hyvä Airsoft sniper.
6
243
Vastaukset
- 040117
Ei mikään. Osta suoraan AEG eli sähkökäyttöinen sarjatulikivääri. Jos tarkkuuskivääristä tahtoisi oikeasti hyvän niin siihen menisi paljon rahaa (500-1000€). Aloittelijan ei myöskään kannata aloittaa tarkkuuskivääristä mm. juuri sen hinnan ja sen tavan takia millä tarkkuuskiväärillä tehokkaasti pelataan.
Itse olen löytänyt kiinalaisen airsoft-kaupan josta löysin laadukkaan 110€ sniperin. Kaupan osoite on www.ehobbyasia.fi.
- Olenrobotti
Kiinasta tulee tullit ja rahdit aika kalliiksi. Ne pitää huomioida hinnan päälle.
Hyvä sniper aloittelijalle on Tokyo Marui VSR-10.- Benkku04
Kannatetaan https://www.proairsoft.com/airsoft/jousitoimiset-aseet/tarkkuuskivaarit/marui-vsr-10-pro-sniper-jousitoiminen-kivaari-musta-p-3336.html
suomessa saa myös takuun aseille Vsr-10 kannattaa kyllä ostaa. itellä on ollu jo pari vuotta ja toiminut hyvin. oon laittanu vaan tehokkaamman jousen ku vakio jousella on niin pieni lähtönopeus.
- 17bot
Marui on tosi hyvä jos on rahaa ostaa sellainen. Mä olen ostanut aina suomesta kun ulkomailta tulee kuitekin niin paljon tulli lähetys ja verokuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020