Uudenkaupungin seudulla paljon mökkejä, joissa omistajat asuu melko kaukana eivätkä ehdi käymään kovin usein mökillään.
Olisin kiinnostunut vahtimaan, pitämään nurkat kunnossa , tekemään tai tuomaan puut valmiiksi jne. mökkivuokraa vastaan. Sopimus voisi olla vaikka että toisinaan käyttöoikeus saunarakennukseen jne. Sopimuksen mukaan. Tai työt voi olla vaikka osittaista vuokraa.
Kysele jos haluat tulla puhtaaseen mökkiin nauttimaan lomasta ,etkä stressaamaan työleiristä.
Olen suomalainen kunnollinen ja sanansa pitävä mies. Tarkka että toisen oma on vähintään siinä kunnossa kun tullessa. Rakkaudesta mereen ja saaristoon.
Mökki Uudenkaupungin seudulla, käyt harvoin.
Mökkitalkkarivuokra
2
132
Vastaukset 2
"Rakkaudesta mereen ja saaristoon."
Miksi et sitten osta venettä? Vai onko perse juurtunut auton penkkiin??- Mökkitalkkarivuokra
Vene löytyy ja saarimökki olisikin se paras vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417