moikka! olen itse menossa tänä kesänä 2005 kielimatkalle kavereitten kanssa maltalle. onko jollain omia kokemuksia? olisi kiva kuulla kaikesta. hintatasosta,yöelämästä,ikärajoista, onko liiderit usein millaisia,ohjelma,koulun käynti....?kiitos!
entisiä kielimatkalaisia maltalla?
3
606
Vastaukset
- nami
Hmm..hintataso ei muistaakseni poikkea hirveästi suomalaisesta. Käytännössä iltaelämä rajoittuu st. juliansin kaupunkiin, jossa on bileet 7pv/vk:ssa koko kesän.. Diskot ovat lähellä rantaa ja aivan kielikoulujen vieressä. Henkilöllisyyspapereita ei tietääkseni kysytä, mutta alaikäisillä on kielikoulun puolesta kotiintuloajat, mutta nekin vaihtelevat perheittäin.
EF:llä oli kaikki hienosti järjestetty ja opettajat olivat mukavia.
Sellanen vinkki, että tyttönä ei kannata kulkea siellä yksin. Olkaa mieluummin porukassa niin paljon kuin voitte. Maltalaiset miehet saattavat olla todella röyhkeitä..Joku suomalainen tyttö raiskattiinkin siellä ollessani.yms. Älkää ottako aurinkoa yläosattomissa, se on vaarallista.
Kannattaa käydä cominon saarella, jossa on aivan upea uimapaikka. Malta ei ole mikään ostosparatiisi, joten ei kannata olettaa että löytää tarvittavat kesävaatteet sieltä. - mim
kiitos infosta,oli paljon apua! :)
- ellu
Olin viime vuonna kielikurssimatkalla Maltalla. Liikenne on kaaosmaista. Ihmiset ovat ystävällisiä, vaikka eivät kunnolla osaisikaan englantia. Varsinkin heinäkuussa siellä ei sada lainkaan, eli kannattaa juoda paljon päivässä. Malta on hyvin erilainen kuin Suomi; ruoka, ihmiset, eikä siellä ole puita paljon yhtään. Mutta muuten ihan mukava maa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247