Mitähän mahtaa tarkoittaa dispersio ?? Sisäseinien ja kattojen maalaukseen tarkoitettu erittäin edullinen ( 15 e /10 l )remontti maali. Käyttökohteina mm. betoni ja lastulevy pinnat. Voiko käyttää lateksi maalien tapaan esim sekoittaa liima-ainesta joukkoon laitettaessa lasikuitutapetteja ? Päällemaalattavuus lateksimaaleilla ?? Kokemuksia ko. maalista ?
Dispersiomaali
Tieton kaivataan !!
3
11107
Vastaukset
- toimii samalla tavalla
kuin Eri-keeperissä.
- Dispersio
Dispersiomaali = lateksi. Ja jos on noin halpaa, niin on tarkoitettu pohjamaalaukseen (täysin himmeä väri, joka ei sovellu seinien pintaväriksi muualla kuin erittäin toisarvoisissa tiloissa).
- hei hei minä vain
dispersiomaali eli vesiohenteinen lateksimaali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628