Tuleeko Le Mansista taas katastrofi

Kaksi Tojoa jo hajonnut. Porschet johdossa ja viimeinen Tojo kolmantena yl 10 kierrosta kakkospaikasta jääneenä.
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta



Porche voitti viime vuonnakin TOYO HAJOSI Viime vuonna, taitaa olla porchen pokaali hyllyt
täynnä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Porsse oli tänä vuonna LMS1 luokan toiseksi viimeinen. Toinen porsse hajosi totaalisesti ja tätä toiseksi viimeiseksi jäänyttäkin korjattiin pitkään, kiikun kaakun maaliin saakka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Porssemiäs kirjoitti:
Porsse oli tänä vuonna LMS1 luokan toiseksi viimeinen. Toinen porsse hajosi totaalisesti ja tätä toiseksi viimeiseksi jäänyttäkin korjattiin pitkään, kiikun kaakun maaliin saakka.
Silti maalissa ennen kaikkia muita, toisin kuin se ainoa perille päässyt saman LMP1 luokan Toyota, joka nilkutti maaliin selvästi hitaampien LMP2 luokan perässä sijalla 9. Kovaa näyttää olevan kato näiden prototyyppiautojen kesken merkistä riippumatta.

Oliko se jo eilen iltapäivällä Vilanderin autokunnan Ferrarin kaiteeseen kilkannut punavalkoista autoa ajanut tollo Possun vai Tojon kuski? En nähnyt sitä tilannetta kunnolla, muuta kuin että Fefe lähti kuin karuselli nopeamman auton kuskin luullessa kotteroaan puolta lyhyemmäksi kuin mitä se todellisuudessa oli?

Jäätävää kisaa AM ja Vetten välillä viimeiseen kierrokseen saakka! Rule Britannia!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
E220_CDI kirjoitti:
Silti maalissa ennen kaikkia muita, toisin kuin se ainoa perille päässyt saman LMP1 luokan Toyota, joka nilkutti maaliin selvästi hitaampien LMP2 luokan perässä sijalla 9. Kovaa näyttää olevan kato näiden prototyyppiautojen kesken merkistä riippumatta.

Oliko se jo eilen iltapäivällä Vilanderin autokunnan Ferrarin kaiteeseen kilkannut punavalkoista autoa ajanut tollo Possun vai Tojon kuski? En nähnyt sitä tilannetta kunnolla, muuta kuin että Fefe lähti kuin karuselli nopeamman auton kuskin luullessa kotteroaan puolta lyhyemmäksi kuin mitä se todellisuudessa oli?

Jäätävää kisaa AM ja Vetten välillä viimeiseen kierrokseen saakka! Rule Britannia!
Missäs porsse, fefe tai mese on wrc:ssä? Ei taida rahkeet romuilla riittää. Ketään täysjärkistä joku le mans kiinnosta.

Kilpa-ajo ei vaikuta tieliikenne ajoneuvoihin tosin millään tavalla, koska ajoneuvot on rakennettu kilpailuun eikä normaali ajoon. Typeräkin sen jo tietää. Jos väität muuta, niin tuoppas joku nuista mainitsemistasi autoista käyttööni, niin kokeilen kestääkö ajaa yli miljoonan kuten ex-hiluxini ilman moottorin aukaisua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HohhooTrolliSpede kirjoitti:
Missäs porsse, fefe tai mese on wrc:ssä? Ei taida rahkeet romuilla riittää. Ketään täysjärkistä joku le mans kiinnosta.

Kilpa-ajo ei vaikuta tieliikenne ajoneuvoihin tosin millään tavalla, koska ajoneuvot on rakennettu kilpailuun eikä normaali ajoon. Typeräkin sen jo tietää. Jos väität muuta, niin tuoppas joku nuista mainitsemistasi autoista käyttööni, niin kokeilen kestääkö ajaa yli miljoonan kuten ex-hiluxini ilman moottorin aukaisua.
Jätän kernaasti ihmisten täysjärkisyyden mittaamisen kiinnostuksen kohteiden nojalla niille, jotka siinä arvelevat onnistuvansa.

Kilpa-autoilusta olen samaa mieltä kanssasi. Kisaluokitukset sallivat niin suuret modifikaatiot, että yhtymäkohta reaalimaailman liikenteeseen katuautoilla on kadonnut jo vuosia sitten. Kilpa-autoilu oli ennen tuotekehityksen testiympöristö on nykyisin puhtaasti viihdettä, juurikin mainitsemastasi syystä.

Vaikka Possu edustaakin teknisesti epäkompetentin huijarikonsernin tuotteita, joita en aiempien pettymysten vuoksi tule enää ikinä ostamaan, niin voitti se tämän kisan silti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
onnea porchelle.
Ilmianna
Jaa
Saksalaiset ja toisena ranskalaiset.

Tojo oli tässäkin vertailussa häntäpäässä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sinulla Hönö 18 tuntia päivässä ei enää riitä ripulointiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
laita.tappi kirjoitti:
Sinulla Hönö 18 tuntia päivässä ei enää riitä ripulointiin.
Miten sinä onnistuitkin kommentoimaan taas samaan keskusteluun sivupersoonasi E220CDI:n kanssa lyhyen ajan sisällä. Se että sivupersoonasi E220CDI koettaa vetää vähän asiallisempaa linjaa, ei enää hämää ketään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taitaa_vituttaa kirjoitti:
Miten sinä onnistuitkin kommentoimaan taas samaan keskusteluun sivupersoonasi E220CDI:n kanssa lyhyen ajan sisällä. Se että sivupersoonasi E220CDI koettaa vetää vähän asiallisempaa linjaa, ei enää hämää ketään.
Ei sinulla tarvitse olla iso vika korvien välissä mutta seuraukset näyttävät olevan aika vakavat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuten täälläkin on monesti todettu, niin aina kun on mahdollista hävitä, eli kun mukana kisassa on muun merkkisiä autoja, niin toyota häviää.
Ilmianna
Jaa
Toyotan pitäisi pysyä pois autourheilusta. Pelkkää noloutta jo vuosikymmen ajan. Miljardeja tuhlattu F1:een ja LeMansiin, eikä minkäänlaista tulosta! WRC alkoi lupaavasti, mutta karu totuus näyttää siinäkin tulevan eteen kun muitakin talleja on mukana. Volkswagenin kaltaista menestystä rallissa on turha odottaa kun rahkeet ei yksinkertaisesti riitä.
Ja kuka lystin maksaa? Toyotan ostajat tietysti! Toyotan tuotantotekniikoilla tuotettuja autoja pitäisi pystyä myymään selvästi halvemmalla kuin korealaiset, mutta kun rahaa hukataan turhuuksiin, joutuu Toyotista maksamaan saman kuin saksalaisista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kilpailun aikana ei ole varaa tehdä noin montaa takaisinkutsua kuin Tojo taas teki, jos haluaa voittaa. 24h kilpailun idea on olla ensimmäinen ruutulipulla, kun aika umpeutuu. Normaali Tojokuski voi käyttää 100 tkm matkaan vaikka 15-20 vuotta, 10 takaisinkutsua ja 15-20 huoltoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Oliko sulla mitään Toyotan kilpa-autoilumenestykseen liittyvää sanottavaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tuleeko Le Mansista taas katastrofi

Kaksi Tojoa jo hajonnut. Porschet johdossa ja viimeinen Tojo kolmantena yl 10 kierrosta kakkospaikasta jääneenä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta