Netissä on morsiamen ja sulhasen laatima lahjatoivelista. Siitä voi varata jonkun lahjan. Näkevätkö hääpari mitä kukin vieras on varannut ?
Lahjatoivelistasta...
1
1499
Vastaukset
- kerjuuhäätonOUT
Vieläkö joku pari on niin pönttö, että menee munaamaan itsensä lahjatoivelistalla! Kerjuuhäät on todellakin OUT ja lisäksi on todella suuri riski saada oikein kunnon lahja, että ne häät kyllä muistetaan.
Olin itse nimittäin yksissä kerjuuhäissä, mihin oli lahjatoivelistat ja tilinumerot kutsussa. Sinne olikin sitten yksi porukka hankkinut todellisen toivelahjan ja se sitten luovutettiin yhtenä ohjelmanumerona. tyhmemmät tietty ei tajunneet mitään ja tuntui, ettei pariskuntakaan tajunnut, mutta osan oli pakko mennä ulos nauramaan ja muillakin oli pokassa pitämistä. Oli v#ttuilu jalossa muodossaan! En usko, että kukaan paikalla olleista nähtyään tuon esityksen, uskaltaa laittaa mitään lahjatoivelistaa tai tilinumeroita, oli se niin huikea juttu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560