13v pojallani on ilmennyt yö- ja myös päiväkastelua, ja ajattelin että kokeilemme vaippoja. Mitkähän vaipat olisivat hyvät ja sopivan kokoiset 13v, 164cm, 55kg pojalle, joita saisi tavan kaupoista ja marketeista? Ja onko niitä pienemmissä "kokeiluerissä", että pystyisi testaamaan...?
Kiitos jo etukäteen asiallisille ja apua antaville vastanneille!
Vaipalle tarvetta
5
962
Vastaukset
Eiköhän olisi paikallaan käyttää poikaa lääkärissä. Ei tuossa iässä ole normaalia kastella yöllä, eikä päivällä.
- Keskustelun_aloittaja
Poika ei kuitenkaan joka yö eikä joka päivä kastele, mutta useasti. Jos tämä jatkuu niin käymme lääkärissä, mutta alkuun katsoisin paremmaksi ainakin kokeilla vaippoja.
Joten osaisiko joku sanoa, että mitkä vaipat olisivat hyvät ja sopivan kokoiset 13v, 164cm, 55kg pojalle??? Kävisikö esim. Libero night comfort large tai pampers easy up:in isoimmat koot??? Kertokaas, kiitos!- Hoitsukki
Ei käy. Ja vähän luulen, ettei poika itsekään halua vaippoja jalkaansa. Jos vaipat tulevat pojan aloitteesta niin kannattaa ihan apuvälinekaupasta hakea eikä mollata pojan itsetuntoa vauvojen vaipoilla.
Mikä ihmeen syy siihen voi olla, että ennen lääkärikäyntiä pitäisi alkuun kokeilla vaippoja??? Ja vieläpä vauvojen vaippoja, 13-vuotiaalla pojalla?
... ehkäpä kenties jonkinlainen vaippa- tai alistusfetissi...?
- O237
Minun poikanikin käyttää pampersin easy up vaippoja. Poika siis 12 vuotias. Hyvin pitää yöllä. Päivällä käyttää esim.automatkoilla ja lentokoneessa ja välillä kaupungilla. Kannattaa kokeilla noita pampersin vaippoja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277