Vuokraamme kaksion Espoosta uskovalle avioparille

PeaceToHome

Hei!

Haluamme vuokrata kaksiomme uudestisyntyneelle uskovalle avioparille Espoosta! Asunnossa erillinen keittiöhuone ja partsi. Hyvällä alueella.

Kirjoita tähän jos kiinnostuit! Vuokrataan heinäkuun 2017 alusta toukokuun 2018 loppuun!

Vuokra 1000 euroa / kk

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallistaon

      Pitäisikö teidän itsekkin syntyä ylhäältä uudesti, ettei tarvitse uskonveljiä/sisaria yrittää rahastaa ihan järkyttävällä vuokralla?

    • PeaceToHome

      Vuokra kattaa juuri ja juuri asunnosta aiheutuneet kulut (laina ja vastike). Joten ei ole rahastuksesta kysymys.

      • Kallistaon

        Eli ajattelet, että se on toisten maksettava teidän lainaanne? Koska vuokrat eivät noin korkeella ole kuin ehkä Helsingin keskustassa. Ajattele nyt itse kenellä on varaa tuollaiseen vuokraan..ja jos on varaa, niin kyllähän tuolla summalla jo mielummin sitten lyhentää omaa asuntoa.
        Asun itse pk-seudulla 80 neliöisessä rivarissa n. 800eurolla, joten kyllä tuo aika ryöstöltä kuulostaa.


    • jetroruustet

      Kattaa juuri ja juuri kulut... Uskomatonta sontaa, älkää vaan kukaan lähtekö huijatuksi.

    • WarisLove

      Eli, mihinkä pitää uskoa ?

      • tyyriss

        Omaan järkeen hinnottelussa. kallista on.


    • Gates_of_Hell

      Usko Luciferiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7774
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4606
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3271
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1496
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe