kysykää multa mitä vaa

03poika

oon 14v poika kysykää mult mitä vaa ni vastaan parhaani mukaan

22

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plöäh

      Millon viimeks kusit housuus?

      • O3poika

        Varmaankin vauvana


    • Oletko tyytyväinen omaan kehoosi ja kehitykseesi ylipäätään?

      Haluaisitko muuttaa itsessäsi jotain?

      Ja vielä bonuskysymyksenä: Kuinka kauan luulet nimimerkkisi pysyvän aktiivisena täällä? :)

      • O3poika

        En kosk oon aikas läski/lihava
        Muna kokoo isommaks ehkä
        Emt


    • skaterdude

      Urheiluun liittyviä harrastuksia kesälomalla? Tykkäätkö mahdollisimman lämpimästä auringon paisteesta?

      • O3poika

        En harrasta mitää
        Juu paitsi että rannala ei tuu palajoo käytty


    • Sjjssbsb

      Millaisista tytöistä tykkäät?

      • O3poika

        Sellasist joilla on isot hinkit, persettäki o kiva puristel


    • 12seksikästyttö

      Mikä on sun Insta:)

      • Delicc

        Mikä on sun? :p


    • Fmlforever

      Mitä teen ku yks jätkä tykkää musta mut en oo mitenkään kiinnostunu siit. Oon siis 13 ja se 14, se kokoaja laittaa viestii ja on jopa pyytäny ulos ja juttelee muille ihmisille siit et saisko se ikin mua. Miten voin ilmassa etten tykkää siitä? (Vastasin siihen "treffipyyntöön" siis sori mut ei)

      • Lonelyy

        Kuka tahansa voi vastaa..


      • O3poika

        Sun pitäis vaa lähettää sille sellane viesti mis sanot et "en halus pahottaa sun mieltä mut en oikee oo kiinnostunu susta"


      • Fmlforever

        Mä kirjotin about tollasen viestin viime vuoden puolella, vielki laittelee viestei ja jos ignooraan se laittaa tuplasti..


    • Raphemuli

      Oon 13v boy 180 pitkä

    • 12vuotiaspoika

      Onko normaalia että tulee mällit housuu kesken koulu päivän ja välil myös kotona

      • Ei ole. Kivessyövän oireita kannattaa sanoo äidille


      • Aäsödldkfjgh

        En tiedä onko normaalia uskoisin kuitenkin niin

        mutta ylempi on trolli todennäköisesti


    • 13ww

      Miltä tuntuu stondis ja laukeeminen oon aina halunnu tietää mut oon tyttö eikä viitti kysyy keltää

      • keskustelunalottaja

        mahdotonta selittää.. jos alan runkkaamaan ja lopetan, tuntuu epämukavalta ja vähä niinku paineen tunne peniksessä. sitte ku jatkaa ni se tuntuu taas kivalta


    • keskustelunalottaja

      nyt on ilmeisesti ollu jollain trollaajalla hauskaa, oon nimittäin keskustelun alottaja enkä oo vielä vastannu kenenkään kysymykseen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe