vanhempi mies, ja olen satavarma siitä, että jos näkisimme, halaisin ja tahtoisin suudella sinua.
Se näkeminen vaan pelottaa. Entäs jos näemme vain kerran? Minä rakastun, sinä et tunne mitään ja et halua enää nähdä.. Sitä pelkään...........
Kyllä haluaisin olla kainalossasi
32
2358
Vastaukset
- Vanhempi_mies
- riski.liian.suuri
Aloitus oli siis itseäni huomattavasti vanhemmalle(ei vanhalle) miehelle.
En usko, että hän kuuntelee tuollaista.
- yksvanhempimies
Jospa nyt kuitenkin haluaisin sut???? Mitäs siitä ajattelet?
- riski.liian.suuri
En usko, että haluaa.
Se on utopiaa. - Haluaisintietäälisää
Laita jotain vihjettä!? Ajattelen samoin kuin ap yhdestä miehestä
- rgghh
Miten paljon vanhempi??
- realOTM71
Ei ole Elina pelkoa ettenkö huolisi sinua!:-) Milloin mennään kahville? Paikkaehdotuksia odotellessa. Sähköposti [email protected] odottaa viestiä.
- masasiivoja
jos miä niin en päästäis sinua enää pois viereltäni ,t;matti
- pitäisin
Riski kannattaa ottaa, sillä et sinä muutoin pääse tavoitteeseen.
- 8899
Jos ei mitään tee niin ei mitään saa
- Kivamkivam
Mä lähinnä mietin onko se järkevää. Sä oot kympin tyttö. Hieman paheellinen mut hyvä niin.
- Hiukanpaheellinen
Laittaisitko jotain viheitä?
- Kivamkivam
Pe-la yö.
- mies194cm
Tuu kainaloon, soita summeria niin avaan oven sulle.
- mies194cm
Ei summeri soinut, oisin herännyt kyllä. Riskei on otettava jos jotain haluaa! ;) https://www.youtube.com/watch?v=lPyFevEy3Fw
- hhjbbkknbv
Nukut sit omalla puolellas
- axxxxxxxxx
Olen ihastunu. Olen setämies.
- jukkap9-
Minulle käy nuorempi söpö nainen ja suhdekkin,vastaile [email protected] ja jonkinlaista kuvausta itsestäsi ja missä olet
- kuxgh
Eli siis. Sinä pelkäät niin paljon että mitään mahdollisuutta emme saa. Minä taas yritän arvailla että kukahan siellä. Vaikeaa minunkaan on tuolta pohjalta toimia, ymmärrät varmaan jos mietit vielä kerran.
- Nuorempibeibi
Hei toivottavasti pääset miehen kainaloon... Itsekin kaipailen vanhempaa miestä joka on toisaalla ja ehkäpä naisseurassa ota hänestä selvää... mut en jaksa murehtia. Juhannus tulee ja ajatukset on lämpimät...
- alle40olen
Täällä myös yksi mimmi kaipaa vanhemman miehen kainaloon.
Mies on noin 19v vanhempi minua. - Hoodeenainen
Oletko Hoodee?
- hoodeeko
Hoodee?
tavallaan sopisi, mut mitä tarkoitat?? - muutaeitarvita
Kaikki selviää kysymällä, kysy onko hän kiinnostunut sinusta?
- Enapmuttakuitenkin
Ei sitä aina uskalla, varsinkaan jos tilanne ei hyvä siihen
EI se katsoo ikää. Joatain syystä itseäni nuoremmat kiinostaa.
- jokuvanhempisälli
Itseäni pelotti sama mutta päinvastaisesti.. että minä tulisesti rakastuisin ja hän kyllästyisi. No mutta.. sitä on turha kait miettiä enää..
- Nuorempinainen
Miksi on turha miettiä enää?
- jokuvanhempisälli
Nuorempinainen kirjoitti:
Miksi on turha miettiä enää?
Koska hänellä on vahvoja tunteita toista kohtaan.. ja se kuulostaa siltä että se tulee etenemään.. kunhan vaan vastasin tähän koska tuo pessimistisyys oli tuttua mitä tuossa aloituksessa vähän huokui.
- ihmetystä
näin viimeyönä unta olin joku nainen oli kainalossani. En tiedä kuka se oli ? en valehtele
- realOTM71
Kaikesta päätellen aloittaja ei ollut Elina! Elinalla ei toki ole fb sivua, eikä hänen puhelinnumeroaankaan ole fonectassa.
- EiVanhaMuttaVanhempi
Alkuperäiseen viestiin.
Entäpä, jos ei heti aluksi suudeltaisi, vaan ihan vain pussattaisiin..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822