Kyllä haluaisin olla kainalossasi

riski.liian.suuri

vanhempi mies, ja olen satavarma siitä, että jos näkisimme, halaisin ja tahtoisin suudella sinua.
Se näkeminen vaan pelottaa. Entäs jos näemme vain kerran? Minä rakastun, sinä et tunne mitään ja et halua enää nähdä.. Sitä pelkään...........

32

2413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi_mies
      • riski.liian.suuri

        Aloitus oli siis itseäni huomattavasti vanhemmalle(ei vanhalle) miehelle.
        En usko, että hän kuuntelee tuollaista.


    • yksvanhempimies

      Jospa nyt kuitenkin haluaisin sut???? Mitäs siitä ajattelet?

      • riski.liian.suuri

        En usko, että haluaa.
        Se on utopiaa.


      • Haluaisintietäälisää

        Laita jotain vihjettä!? Ajattelen samoin kuin ap yhdestä miehestä


    • rgghh

      Miten paljon vanhempi??

    • realOTM71

      Ei ole Elina pelkoa ettenkö huolisi sinua!:-) Milloin mennään kahville? Paikkaehdotuksia odotellessa. Sähköposti [email protected] odottaa viestiä.

    • masasiivoja

      jos miä niin en päästäis sinua enää pois viereltäni ,t;matti

    • pitäisin

      Riski kannattaa ottaa, sillä et sinä muutoin pääse tavoitteeseen.

      • 8899

        Jos ei mitään tee niin ei mitään saa


    • Kivamkivam

      Mä lähinnä mietin onko se järkevää. Sä oot kympin tyttö. Hieman paheellinen mut hyvä niin.

      • Hiukanpaheellinen

        Laittaisitko jotain viheitä?


      • Kivamkivam

        Pe-la yö.


    • mies194cm

      Tuu kainaloon, soita summeria niin avaan oven sulle.

      • mies194cm

    • hhjbbkknbv

      Nukut sit omalla puolellas

    • axxxxxxxxx

      Olen ihastunu. Olen setämies.

    • jukkap9-

      Minulle käy nuorempi söpö nainen ja suhdekkin,vastaile [email protected] ja jonkinlaista kuvausta itsestäsi ja missä olet

    • kuxgh

      Eli siis. Sinä pelkäät niin paljon että mitään mahdollisuutta emme saa. Minä taas yritän arvailla että kukahan siellä. Vaikeaa minunkaan on tuolta pohjalta toimia, ymmärrät varmaan jos mietit vielä kerran.

    • Nuorempibeibi

      Hei toivottavasti pääset miehen kainaloon... Itsekin kaipailen vanhempaa miestä joka on toisaalla ja ehkäpä naisseurassa ota hänestä selvää... mut en jaksa murehtia. Juhannus tulee ja ajatukset on lämpimät...

    • alle40olen

      Täällä myös yksi mimmi kaipaa vanhemman miehen kainaloon.
      Mies on noin 19v vanhempi minua.

    • Hoodeenainen

      Oletko Hoodee?

    • hoodeeko

      Hoodee?
      tavallaan sopisi, mut mitä tarkoitat??

    • muutaeitarvita

      Kaikki selviää kysymällä, kysy onko hän kiinnostunut sinusta?

      • Enapmuttakuitenkin

        Ei sitä aina uskalla, varsinkaan jos tilanne ei hyvä siihen


    • EI se katsoo ikää. Joatain syystä itseäni nuoremmat kiinostaa.

    • jokuvanhempisälli

      Itseäni pelotti sama mutta päinvastaisesti.. että minä tulisesti rakastuisin ja hän kyllästyisi. No mutta.. sitä on turha kait miettiä enää..

      • Nuorempinainen

        Miksi on turha miettiä enää?


      • jokuvanhempisälli
        Nuorempinainen kirjoitti:

        Miksi on turha miettiä enää?

        Koska hänellä on vahvoja tunteita toista kohtaan.. ja se kuulostaa siltä että se tulee etenemään.. kunhan vaan vastasin tähän koska tuo pessimistisyys oli tuttua mitä tuossa aloituksessa vähän huokui.


    • ihmetystä

      näin viimeyönä unta olin joku nainen oli kainalossani. En tiedä kuka se oli ? en valehtele

    • realOTM71

      Kaikesta päätellen aloittaja ei ollut Elina! Elinalla ei toki ole fb sivua, eikä hänen puhelinnumeroaankaan ole fonectassa.

    • EiVanhaMuttaVanhempi

      Alkuperäiseen viestiin.

      Entäpä, jos ei heti aluksi suudeltaisi, vaan ihan vain pussattaisiin..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe