Kouvolassa ajettiin huippuravit hyvä niin nähtiin myös ainakin kaksi tolkutonta ajo suoritusta josta vastasi suomalaiset huippu ohjastajat Kontio ja Fors toinen joutui keskeyttämään toinen taisi olla viimeinen eikä ihme alussa mentiin aivan tolkutonta kyytiä noille hevosille kuka antaa vielä oma hevosensa ajettavaksi tämän jälkeen ???? hyvä jos hevoset toipuvat enää kilpailu kuntoon saisivat antaa kilpailu kieltoa ja pitkää herroille
raveista vähän
4
151
Vastaukset
- suruuuu
Eläinrääkkäystä on monenlaista.
- voipiolla
nyt ei sitten timoko tule mikkeliin johtuiskohan edelisestä kisasta kun kakkos luokan hevosilla ajettiin ykkös-suokia vastaan
- miikumat
Oon nyt seurannut raveja, ja aina ei ns. varmat pidä aina joku tössii,
mutta toto puolella on sellainen kun TotoClub.
Heillä on käytössä jäsenille ohjelma, joka tekee valmiit rivit jäsenille ja ohjelman avulla voi itsekin tehdä niitä. Ottaa huomioon hevosen kunnon, ohjastajan 2 vuoden historialla. Itse tehdyt rivit linkitetty suoraan veikkauksen sivuille ei tartte kynällä ruksailla. Siirryin Totoon kun ei jaksanut enää pelata ja arvailla miten päättyy Jäps vastaan käpa jne....suomen potkupallo on kun lottoa pelaisi. Jos kiinnostaa voin kaivaa tiedot ja säännöt. - miikumat
Olen nyt ruvennut seuraamaan noita raveja , mutta eine ns.varmatkaan kovin usein pidä aina joku tösssii, mutta toto puolella on sellainen kun TotoClub.
Heillä on käytössä jäsenille ohjelma, joka tekee valmiit rivit jäsenille ja ohjelman avulla voi itsekin tehdä niitä. Ottaa huomioon hevosen kunnon, ohjastajan 2 vuoden historialla. Itse tehdyt rivit linkitetty suoraan veikkauksen sivuille ei tartte kynällä ruksailla. Siirryin Totoon kun ei jaksanut enää pelata ja arvailla miten päättyy Jäps vastaan käpa jne....suomen potkupallo on kun lottoa pelaisi. Jos kiinnostaa voin kaivaa tiedot ja säännöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337