Katsotaanko Ruotsissa asuvat suomalaiset (100 000 Suomen kansalaista) ulkosuomalaisiksi?
Onko ruotsinsuomalaiset ulkosuomalaisia?
5
665
Vastaukset
- Ruosu
Tottakai me ollaan ulkosuomalaisia! Mitä me sitten oltaisiin? Sun luku menee muuten aika alakanttiin...no, laitoit ainakin -merkin perään :)
- 450 000
ruotsissa on 450 000 suomalaista
- pelkkä postilokero?
Tuli mieleeni, että kuinka monella on Sweduissa pelkkä postilokero-osoite?
Itse piilottelen ulosottomiestä ja siirrän osoitteeni aina milloin minnekin...
Yleisradiossa on harkittu pitkällee meneviä suunnitelmia ulkosuomalaisten ja tilapäisesti maailmalla olevien suomalaisten radiopalvelujen supistamiseksi ja siirtämiseksi vain internetissä tai maksullisten mobiilipalvelujen välityksellä kuunneltaviksi.
Siten Yle Radio Finlandin perinteiset lyhyt- ja keskiaaltolähetykstet lopetettaisiin. Tämä merkitsisi ulkomailla asuvien suomalaisten yleisradiopalvelujen tuntuvaa supistumista.
Nykyisin lähetyksiä voidaan vastaanottaa kautta maailman edullisesti nk. maailmanradion välityksellä.- Irtolainen
No ihan rehellisesti vastaten, mun omassa ahtaassa arvomaailmassani en laskisi ruotsissa tai muualla skandinaviassa asumista ulkomailla asumiseksi. Erot suomessa asumiseen on sen verran olemattomat. Mutta joo, terminologisesti ulkosuomalais määrite kyllä pitää sisällään noi naapurimaankin suomalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062