Eräänä iltana vanhimmat huoneessa ..

wainwieras

Tuli sininen nikki sisään ja kertoi omasta elämäntilanteestaan keskustelun ollessa aiheeltaan samankaltaista , heti nämä chattiöykkärit iskivät kateellisena kiinni tähän keskusteluun ja osa torjui hänet osa vain tyytyi haukkumaan valehtelijaksi ja trolliksi , näin sivusta seuranneena laitoin merkille kuinka nämä vipit olivat katkeria tälle menestyneelle nimimerkille ja kuinka kateus iski heihin salaman tavoin. Oli silmiinpistävää huomata se suomalainen perisynti johon nämä sortuivat , miksi he peräänkuuluttavat hyvää käyttäytymistään ,mutta eivät sitä itse noudata ,sieltä tuli kommentti jos toinenkin ihme etteivät itkeneet siellä ruutujensa ääressä , en voi ymmärtää moista kateutta ja panettelua itsehän ovat kirjoittaneet , että jokaisen nikin takana on ihminen .

28

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma-arvo

      Chatissa on todella kateellisia ihmisiä , on todella huonoa käytöstä sekaantua keskusteluun negatiivisessa muodossa. Vipit osaa sen taidon vaikka heidän pitäisi olla erimerkillisiä chattaajia

      • myösvieras

        Nämä ns. haaskat kyllä iskevät juurikin yhdessä uuden tai harvemmin käyvän nikin kimppuun , itse julistavat käyttäytymisen merkitystä chatissa , mutta ovat huono esimerkki siihen. Ainainen epäilys vielä siitä oletko mies vai nainen tai oletko trolli en ymmärrä miksi nämä "haaskat" ovat näin sulkeutuneita sisäpiiriläisiä etteivät voi hyväksyä muita.


      • peräänkuulutus

        Se elämä jonka elänyt miten kuten tai elämässä tapahtuneet asiat ovat katkeroittaneet monet näistä jotka hakevat kaltaistensa seuraa vanhimmat huoneesta ,oli kysymys avioerosta tai ammatinvalinnasta elämänsä suurista valinnoista , he syyttävät muita siitä naiset miehiä ja miehet naisia , kuitenkin jokaisella omia valintoja elämässään .Ollessani muutaman kerran huoneessa ns. vierailevana tähtenä sain kokea saman kohtalon kuin moni muukin , jouduin sylkykupiksi ja suuren arvostelun kohteeksi eräiden vippien (vakituisten) taholta , asiaa ei voi ymmärtää mitenkään varsinkaan koska nämä ovat kruunun siis "vippipäähineen" omaavia keskustelijoita . Kehoittaisin luotsien ja ylläpidon seuraavan näitä vippejä , ainoa oikea ratkaisu olisi poistaa heiltä vippi vaikka on siellä muutama vipitönkin huutelemassa .


      • Kyllä niin on.


      • Anonyymi
        sack23 kirjoitti:

        Kyllä niin on.

        mikä järki nostaa tämmösiä ikivanhoja sadanvuodentakaisia viestiketjuja tänne?


      • Anonyymi

        Yleisellä kaikille tarkoitettuun kirjoitteluun osallistuvat vain äänekkäät nimimerkit
        huomioimalla pois ne jotka ovat erimieltä.


    • vieraskoreutta

      Asioistahan pitäisi puhella oikeilla nimillä ? Jos kerta on tuollainen jatkuvasti huonosti käyttäytyvä sättäri---klikki niin kaippa sille jotain voi ja pitääkin tehdä . Ryhmä---kanne ja sen seurauksena jonkinlainen näpäytys yllä---pidolta sätti---huoneen väärin---käyttämisen perusteella ?

      Haaskojen nimi---lista tähän . Mutta tosissansa kirjoittaen eikä tätä tilaisuutta omien asioiden edistämiseen käyttämällä.

    • elämäää

      Haukkuminen kertoo että oma elämä ei ole kunnossa , katkeruudesta toisia kohtaan ja heidän elämäänsä. Ketään haukkumalla ei mitään korjaannu ,, itse pitää tehdä elämälleen jotain ...

      • näinkäy

        Nämä ihmiset jotka hallitsee chatin keskusteluja ,,saavat niin sanotusti "mukavat / kiltit" ihmiset lopettamaan chatissa käymisen. Silloin jää jäljelle se "oma" piirinsä


      • nikitöntapaus
        näinkäy kirjoitti:

        Nämä ihmiset jotka hallitsee chatin keskusteluja ,,saavat niin sanotusti "mukavat / kiltit" ihmiset lopettamaan chatissa käymisen. Silloin jää jäljelle se "oma" piirinsä

        "Nämä ihmiset jotka hallitsee chatin keskusteluja" ? Keitä nämä ihmiset ovat ,miksi luulet etteivät mukavat ihmiset käy chat keskusteluissa kommentoimassa ,koetko itse olevasi mukava ihminen ? Miksi kommentoit ainoastaan valenikillä ?


      • lukeaosaan

        Eipä näy sinunkaan oikeaa nikkiä, En kysynyt keltään yhtään mitään , kerroin vaan mitä olen chatin ruudulta lukenut.


      • nikitöntapaus
        lukeaosaan kirjoitti:

        Eipä näy sinunkaan oikeaa nikkiä, En kysynyt keltään yhtään mitään , kerroin vaan mitä olen chatin ruudulta lukenut.

        -et ainakaan ymmärrä lukemaasi , nikkini on tuolla nikitöntapaus joten en ole chatissa enkä muutenkaan rekattuna koko sivustolle .


      • ihmejuttuu

        Kun et ole chatissa , miten tiedät kommentoida mitä chatissa tapahtuu?


      • nikitöntapaus

        Edelleenkin, ymmärrys hoi älä jätä ,kirjoitettiin chat keskusteluista aikaisemmin emme chatista , tämä on keskustelua ja chat huoneet ovat erikseen , eli täällä on chat keskustelu ja chat huoneet ovat erikseen , en tiedä mistä siellä keskustellaan nykyään ilmeisesti samat aiheet vuodesta toiseen,en ole käynyt siellä aikoihin. Eikö ole ihme juttu ?


      • hyvästii

        Edelleen olet kumminkin kiinnostunut chatin keskusteluista koska otat täällä kantaa niihin, tämä "tyhmä " poistuu tältä palstalta. Koska täällä on ne entinen "viisas" chatista:)))))))


      • nikitöntapaus

        Se jos on lusikalla annettu ei voi ämpärillä vaatia ..


      • piikkii

        kauniisti sanottu,


      • Anonyymi
        nikitöntapaus kirjoitti:

        Edelleenkin, ymmärrys hoi älä jätä ,kirjoitettiin chat keskusteluista aikaisemmin emme chatista , tämä on keskustelua ja chat huoneet ovat erikseen , eli täällä on chat keskustelu ja chat huoneet ovat erikseen , en tiedä mistä siellä keskustellaan nykyään ilmeisesti samat aiheet vuodesta toiseen,en ole käynyt siellä aikoihin. Eikö ole ihme juttu ?

        Olet todella kiinnostunut chatin asioista , koska haluat pistää kauhasi tähän "soppaan:))))


      • Anonyymi
        nikitöntapaus kirjoitti:

        "Nämä ihmiset jotka hallitsee chatin keskusteluja" ? Keitä nämä ihmiset ovat ,miksi luulet etteivät mukavat ihmiset käy chat keskusteluissa kommentoimassa ,koetko itse olevasi mukava ihminen ? Miksi kommentoit ainoastaan valenikillä ?

        Ompas kamalaa,voisko joku laittaa ihan oman nimensä kun kirjoittaa tränne? ;)


      • Mä oon ihan samaa mieltä kanssasi


      • Hyvin puhuttu


      • Anonyymi
        näinkäy kirjoitti:

        Nämä ihmiset jotka hallitsee chatin keskusteluja ,,saavat niin sanotusti "mukavat / kiltit" ihmiset lopettamaan chatissa käymisen. Silloin jää jäljelle se "oma" piirinsä

        Armotonta vittuuilua saa aikaslailla joka asiasta minkä vanhimpien viisaiten chatiin jakaa. Jaksaa,jaksaa!


    • Äimäkäkelä

      Mistä te niinku puhutte?

      • kämäkkä

        Vaikeaa se puhuminen täällä kun ei ole ääniraitaakaan , kirjoitellaan edelleen .


    • Anonyymi

      toisten elämäntilanteet vaan on parempia ku toisten joilla on milloin mitäkin vaivaa tai rahapulaa. ei kuulkaa kauaa jaksaa vaan jos ei oo rahaa ja ikkunasta näkyy vaan jakomäkee. kertokaa paremmin elämäntilanteet ja muistakaa ny ainakin lasten lukumäärä (lehtolapsekkin) ja auton merkki ja vuosimalli ja paljonko on rahoituksessa

    • Anonyymi

      Kauheuksien puhujat iskivät siis sumeilematta.

    • Anonyymi

      Voi kauheeta.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe