Kysykää ihan mitä vaan, Oon sit Vantaalta
Kysykää mitä vaa 18/99 jätkältä
9
128
Vastaukset
Miksi olet Vantaalta?
Kuinka vanha olet vuoden päästä?
Saako kysyä mitä vain?
Miksi et osaa isoja kirjaimia?- Kysykäääää
Koska mun vanhemmat on Vantaalta
19 vuotta
Melkein
Mun kännykän oikeinkirjoituksen automaattinen korjausohjelma ei osaa niitä isoja kirjaimia
- kysyäpitää
Minä kun luulin että eka numero on ikä ja toinen paino kiloissa? Olenko väärässä?
- ftyjugyukgyu
eiku eka luku on peniin ympärys lepotilassa tuumina ja toinen pallien ympärys sentteinä sen jälkeen ku aloittaja on istunut kylmäkaivossa 10 minuuttia
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
- uygui
Eikö paremminkin: Miksi tahdot sinulta kyseltävän? tahi Miksi pitää meidän sinulta kyselemän?
uygui kirjoitti:
Eikö paremminkin: Miksi tahdot sinulta kyseltävän? tahi Miksi pitää meidän sinulta kyselemän?
Vastasin tuohon jo viimeksi, kun kysyit.
- dosentti.Urmas.Kuivakas
Luettelisitko kymmenen kippaletta Rooman valtakunnassa vaikuttaneita keisareita, keisarointikauden pituuden mukaan, kauimmin toiminut ensin? Lisäjokerin saat jos tiedät mitä puolueita he edustivat ja mitkä olivat heidän tärkeimmät aikaansaamisensa.
- hauisnäätä
Miksi laulussa käsketään katsoa lintua oksalla puun, vaikka silmällä päänkin, sen näkisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1264590Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693294"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043164Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392611Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071563
- 491106
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3371098- 49852
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55681