Koko Suomi kiittää mahtavaa viihdyttävää ja onnittelee nuorekasta daamia.
Paula 70 vee 19.6.2017
9
1661
Vastaukset
- Jucis65
Koko Suomi siis kiittää Viihdyttäjääääää......
- Gillas
Luulin 90 vuotiaaksi.
- Sanonpavaan
Gillas: Elät ilmeisesti eri maailmassa siis. :) Paula näyttää upealta ikäisekseen ja 90-vuotiaat harvemmin tekevät keikkaa tai kävelevät omin avuin.
- JormaHelenaPaulaPekka
Sanonpavaan kirjoitti:
Gillas: Elät ilmeisesti eri maailmassa siis. :) Paula näyttää upealta ikäisekseen ja 90-vuotiaat harvemmin tekevät keikkaa tai kävelevät omin avuin.
Jaa. Mun mielestä Paula näyttää transvestiitiltä.
- llrklnrijm
Koko suomiko?? No ei tarvi yleistää!
- Anonyymi
Mä luulin sitä jo maailman vanhimmaksi ihmiseksi, siis reippasti lähellä 120 vuotta.
- Anonyymi
Viimeisimmästä kuvasta tuli mieleen naapurimaan Silvia, hymy on niin samanlainen kun taas vähän käyty naaman kiristyksessä ja poskipäiden nostatuksessa ja täytössä.
- Anonyymi
Onnea Paula 75-v. tuli täyteen, upeeta ja mahtavaa.
- Anonyymi
Loirin hautajaisissa näytti kaksikymmentä vuotta haudassa maanneena kuningataräidiltä. Joka kuoli 101-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945