Koko Suomi kiittää mahtavaa viihdyttävää ja onnittelee nuorekasta daamia.
Paula 70 vee 19.6.2017
9
1700
Vastaukset
- Jucis65
Koko Suomi siis kiittää Viihdyttäjääääää......
- Gillas
Luulin 90 vuotiaaksi.
- Sanonpavaan
Gillas: Elät ilmeisesti eri maailmassa siis. :) Paula näyttää upealta ikäisekseen ja 90-vuotiaat harvemmin tekevät keikkaa tai kävelevät omin avuin.
- JormaHelenaPaulaPekka
Sanonpavaan kirjoitti:
Gillas: Elät ilmeisesti eri maailmassa siis. :) Paula näyttää upealta ikäisekseen ja 90-vuotiaat harvemmin tekevät keikkaa tai kävelevät omin avuin.
Jaa. Mun mielestä Paula näyttää transvestiitiltä.
- llrklnrijm
Koko suomiko?? No ei tarvi yleistää!
- Anonyymi
Mä luulin sitä jo maailman vanhimmaksi ihmiseksi, siis reippasti lähellä 120 vuotta.
- Anonyymi
Viimeisimmästä kuvasta tuli mieleen naapurimaan Silvia, hymy on niin samanlainen kun taas vähän käyty naaman kiristyksessä ja poskipäiden nostatuksessa ja täytössä.
- Anonyymi
Onnea Paula 75-v. tuli täyteen, upeeta ja mahtavaa.
- Anonyymi
Loirin hautajaisissa näytti kaksikymmentä vuotta haudassa maanneena kuningataräidiltä. Joka kuoli 101-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247