Moi!
Olen miettinyt vaihtoon menemistä syksyllä 2018 AFS kautta, voisitteko kertoa teidän vaihto vuosista kokemuksia? Olen miettinyt latinoamerinkaan menemistä ja varsinkin Brasilia, Argentiina, Costa rica, Mexico ja Uruguai kiinnostavat. Myös Portugali on mietinnässä. Voisitteko kertoa enemmän mulle maista ja miten ne eroavat toisistaan (kultuuri, turvallisuus, ekonominen tilanne, koulu, ruoka yms.)
Kiitos.
Vaihto-oppilaaksi?
Vaihtoon2018
1
1013
Vastaukset
- Argentina123
Moi! Itse olin AFS:n kautta Argentiinassa vaihdossa ja voin suositella lämpimästi! Argentiina on varmasti myös turvallisin. Ruoka hyvää ja ihmiset ihania. Päivääkään en vaihtovuodestani vaihtaisi pois ja lähit mihin tahansa et varmana tule katumaan päätöstäsi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372917- 1302468
- 422147
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201798- 401399
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24992- 114934