Mistä voi johtua se että koko alapää on kipeä? Ja jos koskee niin aristaa. Pissaaminen välillä epämukavaa ja alapään pyyhkiminen sattuu hiukan. Valkovuotoa tulee kanssa tosi paljon. Tällästä ollu kohta viikon. En haluaisi lääkäriin tästä :'(
Ei voi olla sukupuoli tauti kun oon neitsyt. Oon 15
Alapään kipu
3
1061
Vastaukset 3
- rohkeuttajaterveytta
Joku tulehdus alapäässä. Ilman lääkäriä ei syy selviä. Voi olla virtsatietulehdus tai emättimen tulehdus.
Virtsakokeella pääsee alkuun.
Soita heti terveyskeskukseen, niin tulee ainakin tuo virtsatulehdus selvitettyä ennen juhannusta. - monia_syitae
Syynä voi olla jatkuvat hiivatulehdukset tai alapään kuivuus. Ikävin syy tuohon voi olla myös vulvodynia.
Jos kyse kuitenkin toistuvasta hiivasta niin kokeile esim. Vagisan voidetta säännöllisesti käytettynä. Apteekista ilman reseptiä.- monia_syitaee
Niin ja hiiva on luonnollinen bakteeri ihmisessä mutta välillä sitä esiintyy liiaksi alapäässä ja siitä voi tulla oireita. Terveyssiteetkin voi kuivattaa alapäätä ja aiheuttaa hiivan liikakasvua. Hiiva on ehkä kaikista yleisin syy. Varmasti joka ikisellä naisella on se joskus ja monesti jopa useasti elämänsä aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3011238Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091183Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577