Onko kokemuksia ko, järjestelmästä ja onko tuolla käyttöä tän päivän tarpeisiin ?
Java,Flash,Youtube toimiiko kaikki ?
Commodore OS Vision ?
6
768
Vastaukset
Java ja Flash eivät ole tämän päivän tarpeita.
- telttaretkelle
Tämän päivän tarpeita ovat mokkula ja teltta ja huitomistabletti koska tänään mennään telttaretkelle.
- Anonyymi
telttaretkelle kirjoitti:
Tämän päivän tarpeita ovat mokkula ja teltta ja huitomistabletti koska tänään mennään telttaretkelle.
Jamalissa on vain valokuitu.
Visioneer
- debiantestingxfce
https://distrowatch.com/table.php?distribution=commodorev
Kyllä Mintissä youtuubi flashit ja muut toimii. Mintin ja muiden fixed distrojen ongelma on vanhat bugiset ohjelmat. Rolling release käyttis olla pitää ja Debian testing Xfce on sellainen vaakaa, helppo, yhteensopiva ja vapaasti muokattavissa vaikka minkä näköiseksi ja oloiseksi. Debianilla on yli 40 000 ohjelmaa, commodore ja muut emulaattorit mukaan lukien.
https://www.debian.org/devel/debian-installer/
Muuta buster repository arvoon testing asennuksen jälkeen Synaptic ohjelmalla.- olet-kuutamolla
Debian rölli sepustaa jälleen kerran pehmoisia. Ei kukaan, joka haluaa käyttää vakaata käyttöjärjestelmää, käytä mitään testing-versioita, jotka ovat tarkoitettu lähinnä ohjelmien ja niissä olevien bugien testaamiseen,
- Anonyymi
Zelenskyi: Venäjä käytti yön iskuissaan yli 440 lennokkia ja 32 ohjusta - "Kiova on kohdannut yhden kauheimmista hyökkäyksistä"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457