Onko kokemuksia ko, järjestelmästä ja onko tuolla käyttöä tän päivän tarpeisiin ?
Java,Flash,Youtube toimiiko kaikki ?
Commodore OS Vision ?
6
768
Vastaukset
Java ja Flash eivät ole tämän päivän tarpeita.
- telttaretkelle
Tämän päivän tarpeita ovat mokkula ja teltta ja huitomistabletti koska tänään mennään telttaretkelle.
- Anonyymi
telttaretkelle kirjoitti:
Tämän päivän tarpeita ovat mokkula ja teltta ja huitomistabletti koska tänään mennään telttaretkelle.
Jamalissa on vain valokuitu.
Visioneer
- debiantestingxfce
https://distrowatch.com/table.php?distribution=commodorev
Kyllä Mintissä youtuubi flashit ja muut toimii. Mintin ja muiden fixed distrojen ongelma on vanhat bugiset ohjelmat. Rolling release käyttis olla pitää ja Debian testing Xfce on sellainen vaakaa, helppo, yhteensopiva ja vapaasti muokattavissa vaikka minkä näköiseksi ja oloiseksi. Debianilla on yli 40 000 ohjelmaa, commodore ja muut emulaattorit mukaan lukien.
https://www.debian.org/devel/debian-installer/
Muuta buster repository arvoon testing asennuksen jälkeen Synaptic ohjelmalla.- olet-kuutamolla
Debian rölli sepustaa jälleen kerran pehmoisia. Ei kukaan, joka haluaa käyttää vakaata käyttöjärjestelmää, käytä mitään testing-versioita, jotka ovat tarkoitettu lähinnä ohjelmien ja niissä olevien bugien testaamiseen,
- Anonyymi
Zelenskyi: Venäjä käytti yön iskuissaan yli 440 lennokkia ja 32 ohjusta - "Kiova on kohdannut yhden kauheimmista hyökkäyksistä"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492