Haaveena olisi ajaa autolla Gambiaan syksyllä.
Olisiko kukaan muu innokas lähtemään autolla matkaan.
Olisi kivempi matkustaa, kun saataisiin useamman auton porukka kasaan.
Myös olisi kiva kuulla kokemuksia, sellaisilta henkilöitä, jotka sen on tehneet
Syksyllä autolla Gambiaan
7
511
Vastaukset
- IteEnLähtisi
Anteeksi nyt mutta kuullostaa kyllä erittäin hullulta idealta lähteä sinne kun kaikki pyrkii pakolaisina sieltä pois, aavistelen vaikeuksia ! :(
- siverhipo
Suomi Casamanse seuran monet jäsenet ovat menneet autolla , pikku juttu 8000km
turvallisia hyviä teitä.
Mauritaniassakin nyt hyvät uudet tiet, toinen rantaa pitkin ja toinen idempänä.
-soita sc seuraan voit saada matkakaverin tai ainakin vinkkejä.
Kuuntele vain alueella olleiden neuvoja .
mv
popo - Silverhipo
Vielä
-yksi kaverikunta veti viikossa vanhan jeepin sinne kolme vuoro ajoa.
-toinen tuttu ajoi yksin kahdessa viikossa,
varaa neljä viikkoa tai kuusi niin hauskempaa.
mv
popo - MietintäänVielä
Tuossa tuo edellinen ohjeiden antaja puhuu pääasiassa vaan ajomatkoista ja autoista sekä teistä ja niiden kunnosta.....ei se ajaminen mielestäni tässä pääpointti olisi, "onhan kalenterissa päiviä" mutta se turvallisuus juuri noissa maissa on se suurin poitti jota itse peräänkuulutan.
Afrikka on suuri maa ja se kulttuuri on kyllä terveellä järjellä varustetulla eurooppalaisella hieman.....erilaista mihin täällä on totuttu!
Haave matkasta tuntuu hölmöltä mutta mikäpä siinä, matkaan vaan..ite en lähtis ! MINÄ LÄHTISIN. MUTTA EI OLE ENÄÄ AUTOA. OLIN 8 KUUKAUTTA JUURI MAROKOSSA. AION PALATA SYKSYLLÄ TAKAISIN MAROKKOON TAI GAMBIAAN. LENTOLIPPU ALLE 200€ AGADIRIIN
- simo1969
,olen kiinostunut tätä agadirrin lippu alle 200 €,MISTA LÖYTYY?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797382
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853232- 572305
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se681473Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691424- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201306Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010