nimi ehdotuksia!

nimetön...

Otsikossa asia: narttu koiralle nimiehdotuksia tulemaan. Siis kutsumanimi Kiitos!

8

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEPS

      Jos urokselle vois antaa PENI , olisko nartulla paha nimi PENNI. (Vois tenavat kysellä koska siitä tulee tonni?). Itellä ollu vuosia sitten PENNI nimi koira(narttu).

    • Minkeli

      Minttu, Netta ja Ritu. :)
      Sitten olis Pimu, Tytsy, Typy.
      Ja sukunimihän käy kanssa, vaikka Mäkinen tai Nieminen tai Kolehmainen, tai sitten ihan vaan joku ei niin perinteinen sukunimi...
      Ja jonkun ominaisuuden mukaanhan on hyvä nimetä, meillä on Jumbo kokonsa takia tuo toinen.
      Mielikuvitusta kehiin! :D

      • bubu

        ..itse keksi nimeä? yleensä kun koiraa halutaan nimiä keksii joka päivä melkein.... o_O


      • ainahan niitä löytyy..
        bubu kirjoitti:

        ..itse keksi nimeä? yleensä kun koiraa halutaan nimiä keksii joka päivä melkein.... o_O

        Luna, Nanni, Nuppu, Tomu, Nuka, Lilli, Tani yms.. toki omasta meilikuvituksesta se paras nimi omalle koiralle tulee.. :)


    • heartti

      omani on Viola =)

      Nuoruudessani huom! uroskoiralle tuli itsestään nimeksi mussukka ..auts..oli niin mussukka ja tottui siihen nimeen.

      Että kakkea sitä tapahtuu.

      Tietty joskus sain kuulla minuako huusit? miehiltä kun huusin mussukkaa :D:D

      Oli pieni sekarotuinen karvapallo:)))

      Värienkin mukaan voit tehdä nimiä..esim. laku, lumipallo jne. murukin jopa :D

      Käytännössähän nimi ei saisi olla kovinkaan pitkä:)

      Onnea että koirasi saa nimen joka mielyttää kaikkia..älä kokeile monia ettei ihan sekaisin mene:)

      Terkkuja sinne=)

    • helppo kutsua

      Anna jokin sellainen, jossa on kaksoisvokaali. Lyhytvokaalinen nimi on usein huudettaessa/kutsuttaessa kuin tyly käsky ja voit joutua toistamaan sen muutaman kerran ennenkuin koira tajuaa, että sitä kutsutaan.
      Kielemme on varmaankin koiran korvissa töksähtelevää yskimiseltä kuulostavaa joten vokaalivoittoinen erottuu normaalisanoista helpommin.

      Eli jos päädyt vaikkapa Juliaan, muunna se Juuliaksi. Wera olisi Weera, Tina Tiina, Jane vaikkapa Jaana, jne. Tai katso sitten vokaalialkuinen: Iida, Aino, Emma, Alli, tai joku muu lyhyt.

      • man-legally

        olisikos se jotai


    • man-legally

      esim belgille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe