Olin juuri täyttänyt 14. Samana päivänä vanhempani olivat töissä lähes koko päivän. Ajattelin että kutsun 15-vuotiaan tyttöystäväni luokseni. Hän on pervoin tyttö kenet tunnen.
Kun rakkaani oli tullut luokseni. Tarjosin hänelle kahvit ja poltimme parit röökit joita isältä oli jäänyt kaappiin.
Hieman myöhemmin tyttöni halusi päästä suihkuun. Annoin herrasmiehenä luvan. Puolen minuutin kuluttua hän on edessäni alasti. En voinut uskoa silmiäni.
Tyttöni tiukat B-kupit jotka olivat juuri hyvän näköiset koska en ole koskaan pitänyt isoista tisuista heilahtivat kuin tuuli ja sekunnin murto-osassa ne olivat jo tippuneet lattialle. Noukin ne ja haistelin kuppeja.
Alkoi jo tehdä mieli pillua. Sitten muikkelini asetti itsensä siveettömästi päälleni ja sanoi että hän haluaa panna mua koko illan. Samaa minäkin halusin.
Hän otti kullini käteensä ja alkoi imemään sitä.
Hieroin häntä samalla niskasta.
Tunsin sperman tulevan jo ulos, mutta ajattelin että ei näin aikaisin.
Sen jälkeen riisuimme toisemme kokonaan ja aloin hyväillä tuota ihanaa pikkuvittua jonka tyttöni omisti.
Hetken päästä kaadoin tyttöni sänkyyni ja aloin panna häntä ja puristelin häntä kevyesti pepusta.
Sitten narttuni päästi pienen kiljahduksen kun purin hänen tissejään.
JATKUU MYÖHEMMIN...
13v kulli ja 15v pillu
RoopeAnkka69
0
2937
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743