Mulla on pennin_jänis ja olen kouluttanut sen hyvin nöyraksi ja tottelevaiseksi.
Olen syöttänyt sille vain ville-suttua ja se on kasvanut tämän ruoan ansiosta tosi isoksi ja mahtavaksi.
Penni_jänis tottelee minua aina, kun sanon SEISO, niin ponkasee het pystyyn ja on tosi komee ja mahtava.
Jos teitillä muolla on myös pennin_jäniksiä, niin annan niile teidän pennin_jäniksille koulutusta a 100 euroo tunti.
terveisin ainoa oikea aito hassu_tuttuna
Mulla on PENNIN_JÄNIS
hassu__tuttuna
6
144
Vastaukset
- pennin_pupu
Minä taas olen pennin pupu ja aito skepponen.
- gigoloko
Mulla on tonnin penis!!!
- savotarkin
Miul on 2 senttii sinist ja punaist ja sekkii sisäänpäin kiäntynnä.
- possunturaaja
Mie taas oun sianpossunturaaja.
Se possun turaus on tosi upee harrastus!
Suosittelen ehdottomasti kaikille sianpossunturausta!- RovastiV
Tyypillinen skeptikkojen harrastus!
- vegaani
Nuo perkuleen jänikset yrittää aina syödä nuo mun salaatit ja porkkanat, joita viljelen täällä kesämökilläni. Pitäiskö mun hankkii haulikko ja ampuu ne , vai asettaa ansoja ja sit pistää pataan?
Olen vegaani, mutta jänikset on aina harmina, ku nekin on vegaaneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1144117BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1652991Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1412252
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome542044- 512011
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561762