Useiden useasti esitettyjen massiivisten painostusten edessä olen vihroin valmis taipumaan ja kertomaan totuuden.
Olitte oikeassa , sisäpiiri on todellakin olemassa teillä oli oikeat epäilykset .
Rehellisyyteni vaatii paljastamaan myös nimiä , olkaa hyvät ja tehkää johtopäätöksenne .
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml
paljastus,ko
5
165
Vastaukset
- ihminen.ihmiselle
Hienoa, että nostit tuon asian meidän varhaisvanhusten palstalle.
Täällä on ollut mm. "mennäporvooseen" -ketju rakkaudesta ja siihen tehty hardcore -vastaketju. Ko. ketjussa eri nimimerkkien kirjoituksissa viitattiin naisen esineellistämiseen ja savolaismiehen karkeaan vitsiin petipuuhista.
On siis edelleenkin niin, että jotkut meidän "vadevanhusten" lapsista ovat omaksuneet tuon karskin naisia esiinnellistävän ja karkeakielisen käytöksen.
Olen ylpeä Nina Honkasen ja Sofi Oksasen julkituomista artikkeleista. Lapseni 40v. soitteli ja toivotti Juhannusta.
Pyysi poikkeamaan kylässäkin.
Ei maininnut mitään leikki-puistoista.
Itse lupasi laittaa Kahvi-pullatkin.
Ja jotain suolaista.
-
Tämä on kummallinen aloitus.
H.- Radikalisoitunut
Lapsenmielisyys on usein hyvä asia, mutta en tiedä onko se sitä 60 palstalla. Täällä on ihan oikeasti sisäpiiri, joka poistattaa itselleen sopimimattomia huom. itselleen sopimattomia viestejä. Muille ne viestit kelpaisivat kyllä ja aiheuttaisivat jopa keskustelua.
En ole huomannut sisäpiiriä, johtunee siitä että en ajattele kovin syvällisesti näitä palstajuttuja.
Sisäpiirejä putkahtelee esiin kuin sieniä sateella. Osa kuviteltuja ja osa varmaan on olemassa. Varsinkin nykyinen politiikkamme näyttä olevan täynnä salamyhkäisiä sisäpiirejä.
Mitä välii hei, oli tai ei. Mua ne ei ainakaan hidasta ek jouduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013761
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482691- 1142519
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221571- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281