19v jätkä vastaa kysymyksiinne

19v

Täällä Suomi24:n nuorten palstalla on tosi paljon kysymyksiä ja keskusteluja nuoruudesta/teini-iästä ja mietin, että jos te nuoremmat haluatte kysyä teitä askarruttavia kysymyksiä, joihin osaisin vastata kokemukseni puolesta paremmin.

Kysymykset voivat olla mitä vain sinua askarruttavia asioita.
Kysymyksiä tulemaan!

85

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyyyy

      Miksi olet nuorten palstalla

      • 19v

        Juuri sen takia, että voin vastata nuorille heitä askarruttaviin kysymyksiin.


    • Näinonn

      Ootko terve

      • 19v

        Huutis starttaa


    • juhannusboy

      1) alkaako tahattomat erektiot jo helpottaa 19-vuotiaana?
      2) voisitko mennä sänkyyn esim. 30-vuotiaan naisen kanssa, jos hän on kaunis ja hyvävartaloinen?
      3) mikä on pitemmän päälle paras tapa poistaa karvat palleista ja peniksen varresta?
      4) näyttääkö tupakoivat vielä 19-vuotiaan silmin kovilta tyypeiltä vai onko ne luusereita?
      5) onko ulkomaiset, esim. italialaiset, saksalaiset tai venäläiset tytöt kivempia kuin suomalaiset

      • 19v

        1) Itsellä ainakin, mutta kyllä niitä silti tulee
        2) Sinkkuna tottakai
        3) Höylä, naisten höylät parempia
        4) Neutraali. Riippuu tosi paljon henkilön omasta ulosannista.
        5) Ei kokemusta, mutta varmasti jokaisesta maasta löytyy omat huippumuijat.


      • Miesten höylät on parempii


      • 19v
        laskivalas kirjoitti:

        Miesten höylät on parempii

        Naisten höylissä enemmän höyliä, toimii itsellä paremmin.


    • Miks just tänne miksei vaikka joku muu paikka?

      • 19v

        Semmoset sieltä. Miksi koet asemasi uhatuksi anonyymillä foorumilla?


      • 19v kirjoitti:

        Semmoset sieltä. Miksi koet asemasi uhatuksi anonyymillä foorumilla?

        Ööh?


      • 19v

        Semmoset sieltä.


    • Delicc

      Kävitkö jo armeijan/sivarin?

      • 19v

        Vuoden päästä inttiin, koulu vielä kesken.


    • P2000

      Onko täällä ketään nuorta, joka on saanut oikean selkäsauna omalta veljeltään?
      Hävettää niin paljon, että elämä on muuttunut ihan toisenlaiseksi.
      Mitä minun pitäisi tehdä asialle?

      • Niko-Pekka

        Olen saanut


      • Juorunalisti
        Niko-Pekka kirjoitti:

        Olen saanut

        Kuinka vanha olit, entä veljesi? Miksi sait selkääsi?Oliko ihan oikeat piiskajaiset? Mitä asiasta seurasi?


      • 19v

        Kannattaa keskustella sen veljen kanssa, tai vanhempien.


      • Niko-Pekka
        Juorunalisti kirjoitti:

        Kuinka vanha olit, entä veljesi? Miksi sait selkääsi?Oliko ihan oikeat piiskajaiset? Mitä asiasta seurasi?

        Olin 14 veli 17. Olin kertonut yhdelle frendille että oon nähny monta kertaa veljen masturboivan.Tuli kunnolla selkään.


      • Piiskattu.poika
        Niko-Pekka kirjoitti:

        Olin 14 veli 17. Olin kertonut yhdelle frendille että oon nähny monta kertaa veljen masturboivan.Tuli kunnolla selkään.

        Tarkoitatko, että sait turpaasi, vai tuliko takapuoli punaiseksi? Kuinka vanha olet nyt?


      • Niko-Pekka

        Takapuoli.


      • vintiö.poika
        Niko-Pekka kirjoitti:

        Takapuoli.

        Kumpi mahtaa olla nolompaa masturbointi vai ottaa veljeltä piiskaa?


    • Tanelivaan

      Minulla on tullut pippeliin valkoisia näppylöitä. Netistä luin kaksi eri asiaa. Että voi olla kondylooma tai vaarattomia näppylöitä. Mistä ne erottaa? Ja onko sulla ollut

      • 19v

        Onko ne siinä terskan ns. reunalla? Jos on niin vaarattomia helmiäsnystyjä, mitä on puolella miehistä. Itselläni myös.


      • Tanelivaan
        19v kirjoitti:

        Onko ne siinä terskan ns. reunalla? Jos on niin vaarattomia helmiäsnystyjä, mitä on puolella miehistä. Itselläni myös.

        Ei siinä vaan kullin juuressa. En tiiä onko ne niitä samoja. Miten ne siinä terskalla vaikuttaa esimerkiksi runkkaamiseen?


      • jumavttupnsisback
        Tanelivaan kirjoitti:

        Ei siinä vaan kullin juuressa. En tiiä onko ne niitä samoja. Miten ne siinä terskalla vaikuttaa esimerkiksi runkkaamiseen?

        Ei ne tunnu ollenkaan, ite huomasin vasta 15 v iässä että mulla edes oli semmosia.


    • N21_

      Käytätkö huumeita?

      • 19v

        En, alkoholia kylläkin menee aika ajoin.


    • Lääkäriin

      Visvasyylän (kondylooma) voi saada seksissä. Jo pienikin kosketus syylään tartuttaa toisen. Virus siis tarttuu helposti. Terskan reunaa kiertää pieniä valkoisia talinäppylöitä, jotka ovat vaarattomia. Visvasyylä hoitomattomana kasvaa koko ajan, joten sen huomaa nopeasti. Käy lääkärissä, joka toteaa kummasta on kyse. Missä kohdin niitä nyt on.

      • Tanelivaan

        Niitä on kullin juuressa, enempi takaosassa. Eivät ole kasvaneet mitenkään


      • Reps 😂😂😂 oliks toi tieto paketti suoraa wikipediast jos oli niiin meee suosiol kysyy lääkärilt


    • Voi.voi.voi

      Taitaa 19v jätkä vaan nukkua, vaikka kansa janoaa vastuksia!

      • 19v

        Sori, kansan sankari oli pelaamassa.


      • 19v kirjoitti:

        Sori, kansan sankari oli pelaamassa.

        Eiks sun pitäs ol töis?


      • 19v2

        Olen vapaaherra.


    • vieraileva.autisti

      Mielipiteesi manleteista?

      • 19v

        Käyks säki yliksel?


      • Manletit pitäisi poistaa geenipoolista.


    • UteliasTommi

      Minkä ikäisenä aloitit runkkaamisen? Entä miten usein keskimäärin nykyään runkkaat? Ja runkkaatko silti, jos sulla on seksiä?

      • 19v

        10v, kerran päivässä. Runkkaan koska libido on suurempi kuin tyttöystävällä.


      • rungKARI

        aloitin about 11 vuotiaana kun alkoi alapää kasvaa. Päivittäin tulee vedeltyä, useammankin kerran. Normipäivänä pari kertaa, vapaalla välillä runkkupäivä niin silloin 5-6 kertaa. Silloin kun on kumppani, tulee vähemmän vedeltyy, mutta silloinkin jonkin verran


    • Munkiksiko

      Mitä mun pitäis ajatella siitä kun meidän luokkalainen kaveri on alkanut mietityttää mua tosi paljon. En oo ajatellu että olisin homo tai jotain. Nyt kuitenkin mietin sitä välillä kun runkkaan. Onko tällanen yleistä mutta siitä ei puhuta? Onko sulla ollut tollasia ajatuksia joskus?

      • 19v

        Ihan yleisiä teini-iän oman seksuaalisuuden kokeiluja. Jokaisella on noita, tytöillä tytöistä ja pojilla pojista, vaikka olisikin loppupeleissä täysin hetero. Ei hätää!


    • Kukanäitänyttietää

      1. Mitä mieltä olet EU: n subsidiariteettiperiaatteen toteutumisesta, siis toimiiko se käytännön hallinnossa niin hyvin kuin on kirjattu?

      2. Mitä mieltä olet Soten valinnanvapausperiaatteesta?

      3. Onko typologinen ajoitus arkeologisessa tutkimusmetodiikassa riittävän validi?

      • 19v

        Juu


    • Xzazzic

      Oliko sulla murkkuna jotain kokeilua pojankaa, mitä teitte? Millainen olo oli jälkeen päin? Mulla hiukan oudot fiilikset

      • 19v

        Ei ollut, mutta tosi yleisiä noi kokeilut on!


      • Xzazzic

        Entä kokeilisiks vielä tossa iässä jos tulis otollinen tilanne?


      • 19v

        Luultavasti en, koska erityisempää vetoa ei poikiin ole koskaan ollut.


    • Ootko vähä sekasi ku et vastannu mu aiempaan kysymykseen?

      • Hän luulee sinua vihamieliseksi, ja välttää vastaamista. En tosin ole varma, miksi.


      • 19v

        Miksi vastata turhiin kysymyksiin muulla kuin turhalla vastauksella?


      • 19v kirjoitti:

        Miksi vastata turhiin kysymyksiin muulla kuin turhalla vastauksella?

        Ei ole turhia kysymyksiä.


      • Kysyin aiemmin tolta että miks hän just on täällä palstalla ja sillain ja sain vain vastaukseksi jotain "miksi koet olevasi uhattuna täällä anonyyminä foorumilla" vai mites hän nyt kirjottikaan.
        En oo saanu vielkää vastausta toho kysymyksee.

        Ja miks ihmiset haluaa että niiltä kysytään jos kerta osa on turhia kysymyksiä? Mitä vittua oikeesti.


      • 19v

        Elämä ei oo reilua.


    • Lempiasiasi?

      • 19v

        Hankalan heitit, kun et rajannut yhtään :D Tyttöystävän kanssa oleminen.


    • Murkkuikäne

      Oon miettiny penikseni kasvua. Minkä ikäisenä sun alko kasvaa? Mihin ikään asti se jatkui? Kuin pitkä se on nykyään?

      • 19v

        Varmaan joskus 12-vuotiaana ja loppu 16-vuotiaana. Nyt ehkä 15,5-16cm. Tosi henkilökohtasta, joillain kasvaa hitaasti viis vuotta ja joillain kasvaa pariin vuoteen. Myös alkamis- ja loppuaika saattaa vaihdella tosi paljon.


    • muijjja

      Minkä ikäsenä seurustelit ekan kerran?

      • 19v

        15v


      • 19v

        15v ikäsenä tuli, kesti vuoden.


    • Damnb

      Mitä mieltä olet homoista? Voisitko olla homojen kaveri tai entä jos joku kaverisi paljastuu homoksi? Miksi niin monet miehet ja pojat ovat homofobisia ja vihaavat homoja?

    • SauramonPääSianAnukseen

      Mitä mieltä olet Pekka Vauramon lisäeläkkeestä, pitäisikä asialle tehdä jotakin?

      • 19v

        Tolla rahalla voitas tehdä vaikka mitä hyvää, mutta nyt menee äijälle, joka ei silöä rahalla mitään tee.


    • Häirityinen

      Olen aika pers... oleva ysiluokan poika. Jos tulisin teille ja toisin piiskan tullessani, niin piiskaisitko mut kunnon koululaiseksi? Olen aika pieni kooltani, toivottavsti sinä olet iso.

      • 19v

        Olen 169cm. En piiskaisi.


      • 19v kirjoitti:

        Olen 169cm. En piiskaisi.

        169cm "mies"


      • 19v

        Ylis taas vauhis :D Sentään en postaa apustajaa.


    • Häirityinen

      Siltä tuo näyttää, et sinä saisi minua piiskattua, pitää jatkaa p e r s e i l y ä.

      • 19v

        Surullista


      • HelppoaJaKätevää

        Nykyisin on muotia hankkia kaikki ostopalveluna, voisithan sinä hankkia sille selkäsaunan ostopalveluna :-)


      • 19v

        Toi oli hyvä vinkki, suosittelen.


    • Patonkimies

      Patonki

    • ciaorakas

      mun kans samas koulus oleva jätkä kenest on tullu mulle ku veli on lähös viien päivän pääst toisee laitoksee n 90km päähän (mopollaki toi matka kestää n 2h) ja aattelin et viettäsin sen kans ainaki yhen päivän kaupungis. mitään ehotuksia mitä ei ehottomasti kannata tehä? (shoppailuu ei oo tiedossa, vihaan shoppailuu)

    • Yeahboiiiiiiiiii

      Pidetäänkö 9.luokalla kives testi koulun terkkarilla t.9lk

      • Tohtori.Jyyrgen

        Lääkäri/TH mittaa kivesten koon ja tarkistaa karvojen määrän


    • 11v

      1.11v tääl onko normaali asia kun oon jo 168cm
      2. Onko tietoa mistä pojat tykkäävät nykyää esim jos menee jonkun kaa yhteen millassista /näkösistä tykkäilee?
      3. Mulla on pari kamu ei kovin luotettavia hekää miten saan misää kamui näytän pijalt ja tyypit ei uskalla tulla juttelee ku luulee muo kovaks🤔

      • 19v

        1. Jokanen kasvaa omaa tahtiaan.
        2. Jokasella oma maku, itsellä pitää erottua joukosta eikä näyttää samalta kuin muut.
        3. Siitä vaan tutustumaan! Itekkin voi niitä keskusteluja alottaa :)


    • Poitsupulassa

      Mitä mun pitäis tehdä. Oon 3 luokalla ja nyt pitäis liikunnantunnilla mennä uimaan. Oon 122cm ja mun muna on 19cm. Kaikki naurais kun suihkusta saunaan kävellessä munani heiluisi vuorotellen vatsaat ja pakaroihin lätsähtäen. Pitäisikö se teipata reiteen?

    • Datanomi2001

      Alotin amiksen tossa elokuussa. Aattelin, että siellä tapais uusia kavereita, kun peruskoulun kaverit jäi pikkuhiljaa taakse. Kaikki tuntuu oleven jo kaveri porukoissa ja en uskalla mennä puhuu hirveelle määrälle ihmisiä samaan aikaan. Mikä ois hyvä "tekosyy" aloittaa keskustelu jonkun tuntemattoman kanssa?

      • 19v

        Ryhmätehtävät on hyvät


      • JaakkoElmeriMikael

        Tai voi kysyy voisko joku lainaa kumia esim


    • Repesin tälle keskustelulle 😂😂😂😂 miks jotku kyselee tommosia mut mä kysyn tekiskö kukaan tällä palstalla jalkahoitoja työkseen ?

    • Voi-perhana

      Mitä mieltä olet Juhana Vartiaisesta ja hallituksen aktiivimallista?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe