matkatoimisto vinkkejä?

salla

Mitä kautta suosittelette ottamaan matkan Dommareihin hintojen puolesta?
Onko varmempaa varata myös majotus jo suomesta käsin? Lennot saisi ainakin matkapörssin kautta suht halvalla..

8

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ei varaa minkään matkatoimiston kautta vaan itse vaan lennot ja hotellit. lennothan saa meno-paluu helsingistä-santo domingoon alle 600€:lla. sit minkä tasoista hotellia haluaa nii riippuu hinnasta.

      • sisar

        kerrotko minullekin mistä noin halvalla lippuja saa? Olen itse menossa kesällä sinne omatoimimatkalle ja noin halpoihin hintoihin en ole vielä törmännyt.
        Kiitos etukäteen tiedosta.


      • .....
        sisar kirjoitti:

        kerrotko minullekin mistä noin halvalla lippuja saa? Olen itse menossa kesällä sinne omatoimimatkalle ja noin halpoihin hintoihin en ole vielä törmännyt.
        Kiitos etukäteen tiedosta.

        no minä sain new yorkiin 345€:lla finnairilla(en tiiä kuinka kauan tarjous jatkuu, huhtikuussa ainakin toi 345€) ja nykistä american airlinesellä 224€.

        kato kilroy travelsiltä helsinki-new york halvin vaihtoehto, koska toi new york-santo domingo on aina halpa


      • sisar
        ..... kirjoitti:

        no minä sain new yorkiin 345€:lla finnairilla(en tiiä kuinka kauan tarjous jatkuu, huhtikuussa ainakin toi 345€) ja nykistä american airlinesellä 224€.

        kato kilroy travelsiltä helsinki-new york halvin vaihtoehto, koska toi new york-santo domingo on aina halpa

        ja kumartaa tiedosta!!!


    • ilman

      Eipä niitä matkatoimistoja kai nuori kielitaitoinen ihminen tänä päivänä tarvitse. Meidän matkoilla matkatoimiston rooli on näkynyt ainoastaan tervetuliaistilaisuuksissa ja bussimatkoilla kentältä kohteeseen ja takaisin. Ensin mainituissa ollaan oltu kerran. Tästä lähtien taidamme lähteä reissuille omin nokkinemme. Siinä säästää ihan mukavan summan ja saa sellaisen hotellin kuin tahtoo. Yleisesti ottaen suomalaisilla matkanjärjestäjillä hotellitarjonta on aika huono. Tarkoitan, että jo kansainvälistä keskitasoa olevasta hotellista saa maksaa itsensä kipeäksi. Varaamalla hotellin netin kautta itse, saa sellaisen kuin haluaa ja vieläpä kohtuuhinnalla.

      • tinttu

        Joo, periaatteessa kyllä kannattaa ottaa lennot halvalla jostain ja hotelli paikan päältä...tosin riippuu minne päin dommareita menee ja miten haluaa asua..

        Ainakin Santo Domingossa oleilu tulisi näköjään edulliseksi, jos kerran 600-700 eurolla saa lennot...tuo olikin hyvä vinkki, tuo Nykin kautta lentäminen! Yritin itse etsiä lentoja toukokuun lopulle, ja reitti jota olen aiemmin käyttänyt (Hki-Amsterdam-Puerto Plata) olikin saman myyjän kautta samalla lentoyhtiöllä 200 euroa kalliimpi kuin 2v sitten! Silloin lennot irtosivat 790 eurolla,nyt siis tonnin..toki Puerto Plataan on kalliimpaa lentää kuin Santo Domingoon.

        Santo Domingossa löytyy hotelleja joka hintaluokasta, eli sen puolen ei pitäisi tuottaa ongelmaa..ainoastaan all inclusiveja ei kaupungissa ole. Jos meinaat Sto Dgon sijaan asettua Pto Ptaan, voitat ehkä silloinkin rahassa vähän, mutta sanon kokemuksesta, että pitkän lennon jälkeen on rasittavaa suhata ensin taksilla tunti kaupungin keskustaan ja siitä vielä 4 tuntia bussilla Puerto Plataan...

        Puerto Platassa voi tavallisen hotellihuoneen ilman aamupalaa saada muutamalla sadalla pesolla/yö, mutta all inclusiven hinnat ovat paikan päältä ostettuna tai netistä (ainakin mitä olen itse katsonut) minimi 50 dollaria/yö. Eli se ei enää kannata.
        Koska itse halutaan tällä kertaa all inclusiveen, päädyttiinkin siis Aurinkomatkojen pakettiin.

        Mutta tosiaan, laskelmat kannattaakin tehdä sen mukaan, miten reissunsa haluaa järjestää.


      • päivä riittää
        tinttu kirjoitti:

        Joo, periaatteessa kyllä kannattaa ottaa lennot halvalla jostain ja hotelli paikan päältä...tosin riippuu minne päin dommareita menee ja miten haluaa asua..

        Ainakin Santo Domingossa oleilu tulisi näköjään edulliseksi, jos kerran 600-700 eurolla saa lennot...tuo olikin hyvä vinkki, tuo Nykin kautta lentäminen! Yritin itse etsiä lentoja toukokuun lopulle, ja reitti jota olen aiemmin käyttänyt (Hki-Amsterdam-Puerto Plata) olikin saman myyjän kautta samalla lentoyhtiöllä 200 euroa kalliimpi kuin 2v sitten! Silloin lennot irtosivat 790 eurolla,nyt siis tonnin..toki Puerto Plataan on kalliimpaa lentää kuin Santo Domingoon.

        Santo Domingossa löytyy hotelleja joka hintaluokasta, eli sen puolen ei pitäisi tuottaa ongelmaa..ainoastaan all inclusiveja ei kaupungissa ole. Jos meinaat Sto Dgon sijaan asettua Pto Ptaan, voitat ehkä silloinkin rahassa vähän, mutta sanon kokemuksesta, että pitkän lennon jälkeen on rasittavaa suhata ensin taksilla tunti kaupungin keskustaan ja siitä vielä 4 tuntia bussilla Puerto Plataan...

        Puerto Platassa voi tavallisen hotellihuoneen ilman aamupalaa saada muutamalla sadalla pesolla/yö, mutta all inclusiven hinnat ovat paikan päältä ostettuna tai netistä (ainakin mitä olen itse katsonut) minimi 50 dollaria/yö. Eli se ei enää kannata.
        Koska itse halutaan tällä kertaa all inclusiveen, päädyttiinkin siis Aurinkomatkojen pakettiin.

        Mutta tosiaan, laskelmat kannattaakin tehdä sen mukaan, miten reissunsa haluaa järjestää.

        sillä siellä ei ole juuri mitään (meripihkamuseo, vesipuisto, linnoitus, ehkä vuorelle?)!! Unohda all inclusive, jos haluat nauttia ruuista ja nähdä saarta! Mm. Playa Dorada(näitä samanlaisia on pitkin Domia) on täysin rantapallokansan valloittama, ei paikallisia muita kuin työntekijät asemiehet aidatun alueen portilla!! Jos kuitenkin haluat olla hetken paikalla ja paikallista elämääkin hieman kokea, niin suosittelen 1-3 pv Sosuassa n.25km Platasta!


      • tinttu
        päivä riittää kirjoitti:

        sillä siellä ei ole juuri mitään (meripihkamuseo, vesipuisto, linnoitus, ehkä vuorelle?)!! Unohda all inclusive, jos haluat nauttia ruuista ja nähdä saarta! Mm. Playa Dorada(näitä samanlaisia on pitkin Domia) on täysin rantapallokansan valloittama, ei paikallisia muita kuin työntekijät asemiehet aidatun alueen portilla!! Jos kuitenkin haluat olla hetken paikalla ja paikallista elämääkin hieman kokea, niin suosittelen 1-3 pv Sosuassa n.25km Platasta!

        Oot oikeassa siinä, että Playa Dorada on lomakylä ja siellä ei hotellilta 5 min. porttien ulkopuolelle ja ottaa paikallisbussin, pääsee minne vaan! Ja Puerto Platassa on taatusti enemmän nähtävää kuin Sosuassa, joka on turisteja varten perustettu kylä, siellähän ei ole kuin saksalaisia pubeja ja huoria.

        Nämähän ovat aina makukysymyksiä, mutta itse tykkään majoittua all inclusive- hotelliin, jota pidän "tukikohtana", josta pääsee tekemään päivän reissuja puolelle jos toiselle. Tulevalla lomalla meinaan nukkua hotellissa, syödä aamiaisen, lähteä reissuille ja palata iltapäivällä tai illalla takaisin valmiiseen pöytään. Olen all inclusivessa asuessani aina päässyt kokemaan paikallista elämää, vieraillut perheissä, ollut paikallisissa bileissä ja häissä, jne. Kokeminenhan ei ole siitä kiinni missä asut, vaan asenteesta (ja kielitaidosta tietty).

        Toki, jos on aikeissa reppumatkailla ja esim. kierrellä saarta, tai muuten vaan ei pidä all inclusivesta, kannattaa majoittua tavalliseen hotelliin muutamaksi päiväksi, niinkuin ehdotit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe