Asiakkaan luokittelu

vesiJuhannus

Kävinpä tänään Lidlissä. Kassatyöntekijät toivottelivat asiakkaille hyvää juhannusta.
Edellä olevalle asiakkaalle kassa toivotti hyvää juhannusta, mutta eipä toivottanut minulle.
Minun jälkeen tulleelle asiakkaalle kassamyyjä toivotti jälleen hyvää juhannusta.
Eipä siinä mitään, vaikkei minulle toivottanut.
Kenties kassa luki ajatukseni, kun ajattelin, ettei tarvitse minulle hyvää juhannusta toivottaa ja kassa ilmeisesti huomasi, etten juhannusta sen kummemmin tule viettämään.
Miksi ylipäänsä toivottaa hyvää juhanusta, jollei sitä jokaiselle toivota, vaan normaaliin tapaa kassa voi sanoa Kiitos, hei.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakastyössä

Ei siinä varmaan mitään ihmeempää ollut, jokin muu vei kassan huomion ja unohti sinulle toivottaa juhannusta. Tai sitten tulkitsi ilmeestäsi että älä vaan ala juhannuksia toivottelemaan! Asiakkaat on siitä kummallisia otuksia että voivat ottaa herneen nenään mistä vaan! Joku voi sitäkin ihmetellä että mitä tuo tuossa minulle juhannuksia toivottelee, onpa teennäistä. Mitenköhän nämä pärjäävät normaali elämässä jos kaikesta ottavat nokkiinsa! Siis en nyt sinua tarkoita, vaan yleensäkin.

• Noiso

Se kassaneiti saattaa palvella 1000-1500 asiakasta päivässä ja tällä on suurimman osan ajasta useita eri asioita mihin pitäisi keskittyä yhdenaikaisesti. Ei ole mikään ihme jos jonkun asiakkaan kohdalla tuo "kiitos hei" unohtuu.

• Näinhänseon

Niinpä. Kyllä siinä yksi pieni asia helposti lipsahtaa mielestä pois, jos huomio yllättäen herpaantuu tai joku muu asia kiinnittää.

Tosin 1000-1500 asiakasta saattaa olla yhdelle työvuorolle aika saavuttamaton paikka. 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe