Asiakkaan luokittelu

vesiJuhannus

Kävinpä tänään Lidlissä. Kassatyöntekijät toivottelivat asiakkaille hyvää juhannusta.
Edellä olevalle asiakkaalle kassa toivotti hyvää juhannusta, mutta eipä toivottanut minulle.
Minun jälkeen tulleelle asiakkaalle kassamyyjä toivotti jälleen hyvää juhannusta.
Eipä siinä mitään, vaikkei minulle toivottanut.
Kenties kassa luki ajatukseni, kun ajattelin, ettei tarvitse minulle hyvää juhannusta toivottaa ja kassa ilmeisesti huomasi, etten juhannusta sen kummemmin tule viettämään.
Miksi ylipäänsä toivottaa hyvää juhanusta, jollei sitä jokaiselle toivota, vaan normaaliin tapaa kassa voi sanoa Kiitos, hei.

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakastyössä

Ei siinä varmaan mitään ihmeempää ollut, jokin muu vei kassan huomion ja unohti sinulle toivottaa juhannusta. Tai sitten tulkitsi ilmeestäsi että älä vaan ala juhannuksia toivottelemaan! Asiakkaat on siitä kummallisia otuksia että voivat ottaa herneen nenään mistä vaan! Joku voi sitäkin ihmetellä että mitä tuo tuossa minulle juhannuksia toivottelee, onpa teennäistä. Mitenköhän nämä pärjäävät normaali elämässä jos kaikesta ottavat nokkiinsa! Siis en nyt sinua tarkoita, vaan yleensäkin.

• Noiso

Se kassaneiti saattaa palvella 1000-1500 asiakasta päivässä ja tällä on suurimman osan ajasta useita eri asioita mihin pitäisi keskittyä yhdenaikaisesti. Ei ole mikään ihme jos jonkun asiakkaan kohdalla tuo "kiitos hei" unohtuu.

• Näinhänseon

Niinpä. Kyllä siinä yksi pieni asia helposti lipsahtaa mielestä pois, jos huomio yllättäen herpaantuu tai joku muu asia kiinnittää.

Tosin 1000-1500 asiakasta saattaa olla yhdelle työvuorolle aika saavuttamaton paikka. 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3023
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1517
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1336
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1161
    6. 37
      1031
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      967
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe