tytöt pelaa kans!

jalis tyttö-92

Aika moni tuntuu ajattelevan,että tytöt eivät pelaa jalista.Ja paskat!Meidänkää joukkueessa ei ollu aluks paljoo valmentajii ku kukaa ei halunnu valmentaa meitä.Pojille kyllä oli valmentajia.Yhessä poikien joukkueessa oli 4 valmentajaa eikä tytöille muka riittäny valmentajia!Nykyään on kyllä pari valmentajaa,mut oon kuullu ku neki puhuu välillä et poikien kans olis kyl iha eri juttu.Näille ei voi tehä yhtä vaikeita juttuja kui pojille.Nii et kiitti vaa arvostuksesta!

15

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hande

      Varmaankin totta, ettei tyttöjen fudista arvosteta samalla tavalla kuin poikien. Ja, se on väärin!

      Uskon kuitenkin, että tilanne vielä muuttuu, kuten esim. Ruotsissa on käynyt, siellä naisten pääsarjapelienkin katsojamäärät ovat paljon suuremmat kuin Suomessa miesten vastaavat...

      Tietysti sekin vaikuttaa, että naisten maajoukkue niin upeasti selvitti tiensä ensimmäisenä kotimaisena maajoukkueena arvokisoihin. Niin sitä pitää.

      Tsemppiä vaan tytöt, pienet ja isot!

      Hande, vanha futaaja

      • jalis tyttö-92

        Kiitos!Kyllä mäki uskon et ne viel huomaa tyttöjen/naisien jalkapallon.


    • Poromies

      Jalkapallo ja jääkiekko tulevat aina olemaan miesten lajeja. Elikkä naisten jalkapallo- ja jääkiekkoliigat eivät tule koskaan saamaan isoja katsojalukuja tai ihmisiä paikalle katsomaan otteluita.

      Englannin 2 divarinkin taso on parasta mitä on yhessäkään naisten jalkapallosarjassa.

    • <Baller>

      totta!!! ei millään mahdollisuudella tytöt/naiset saa niin kovaa arvostusta, kuin pojat/miehet. jalkapallo on melko pitkälle voima, nopeus ja vahvuus peli, ei sitä palloa siellä pelkästään potkita palloa kohti maalia... siellä pitää myös olla hyvä tekniikka ja VOIMA, NOPEUS, KOVUUS ja VAHVUUS. ei sinne mennä itkemään jos joku sukittaa... eli= JALKAPALLO ON TOSIMIESTEN LAJI!!!!!!!!

      • jalis tyttö-92

        Vai,että uskallat sä mennä väittään ettei tytöt/naiset muka olis nopeita,voimakkaita,kovia ja vahvoja.Vai niin.Vai,että oikein tosimiesten laji.Okei...kerroppa sitten kun joku "tosimies" tulee vastaan :D


      • joma the player
        jalis tyttö-92 kirjoitti:

        Vai,että uskallat sä mennä väittään ettei tytöt/naiset muka olis nopeita,voimakkaita,kovia ja vahvoja.Vai niin.Vai,että oikein tosimiesten laji.Okei...kerroppa sitten kun joku "tosimies" tulee vastaan :D

        Elikkä,mie oon sitä mieltä että tytöt voi pelata jalkapalloa ihan yhtä hyvin ku pojatkin. ehkä tytöt ei saa niin paljon "arvostusta" kun pojat, mut tyttö futis on todella cool, ja todella moni tyttö nykyjään pelaa futista. Tiesittehän että suomen taitavin juniori on myös tyttö.(ainakin vielä 2vuotta takaperin oli) Että siinä teille, ketkä ette tyttöfudiksesta pidä. Jalis tytöt rulaa, ja sitäpaitsi on ne aika futis on aika style harrastus.:p


      • Futaaja

        KETKÄS NE VOITTIKAAN KERRAN USAN MESTARUUDEN? USAN NAISET! MÄ HARRASTAN ITE FUDISTA JA OON 11V TYTTÖ.


    • futari-92

      Kyllä meijän joukkueessa on 4 valmentajaa, 1 nainen ja 3 miestä, taitaa pojilla olla saman verran... Enkä asu isollakaan paikkakunnal, päinvastoin, asun nimittäin raumalla!!! Ja hyvä tasonen joukkue, ei voi muuta sanoa!

      TSEMPPIÄ TYTÖILLE =)

    • f3ria

      kyl meil valmentajat on riittäny. tosin toine lähtee syksyl pois, mut kai joku tilal saadaa

    • Player-

      Jeah. En mä nyt nää siinä mitään niin kauheeta, että tyttö-futista ei niin kauheesti arvosteta. Mä olen kans tyttö (tosin aika paljon vanhempi :p) ja pelaan futista nyt ehkä 10:ttä vuotta, B tyttöjen 1 divarissa. Ja kyllä mä ainakin tietsin tän pikku jutun, kun alotin. Ja tottahan se on, että onhan noi jätkät paljon taitavampia ko. lajissa.

      Mutta ei se ole mua ainakaan koskaan estänyt. Siinähän pelaan, sama se onko katsojia jne. Se on ihan eri juttu. Itsellehän sitä usiemmat pelaa. Ja on meitä äijiä isolla ä:llä tyttö futiksessakin ;).

      • pinkplayer

        ....ekaa kautta tosin..ikää on nyt just 16v.


    • HORSE

      MOI MÄ PELAAN PUIUS..

    • minä minä

      Meillä on kolme valmentajaa ja ne ei koskaan oo puhunu toleen. Ne ovat todella kannustavii meit kohttan kyllä, mut jokus voi tulla sellesta kommenttii ku katotaa poikien pelii et "kattokaa nytte miten noi pojat esim. pelaa, ottakaa mallii"
      mut mä ainaki otan ton sillee et se yrittää näyttää meille oikeet peli tyylii

    • blackmagictiger

      TYTÖTHÄN PELAA FUTISTA SIINÄ MISSÄ POJATKIN...

    • _Styde_93_futari

      Tytöt on tosiaan tosi hyviä futiksessa! ite oon pelannu kohta 3 vuotta niinkus joukkueessa ja mulla on jo montaa poikaa parempi liikunta numero :) onkos ketään saman kaltaisia???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe