Pohjois-Suomen perustuspalvelu Jakacon

Kaikkipieleen

Onko kenellekään sattunut kohdalle onnistunutta työsuoritusta / hyvää palvelua tältä firmalta? Meillä kaikki mennyt pahasti pieleen tämän firman kanssa ja eikä perustuspalvelu ota mitään vastuuta tekemisistään...sokkelit vain rapisee ja reikiintyy. Kyllä harmittaa, että oltiinkin liian hyväuskoisia :(

15

2801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen juuri kilpailuttamassa perustustöitä tulevalle kesälle ja kyllä tämän yhtiön taidan kiertää kaukaa. Nämä kirjoitukset täällä myös vahvistaa omaa käsitystä. Olen myös nähnyt muutamat heidän tekemät perustukset ja eipä kehtaisi niillä retostella. Työmaatkin ovat niin pahassa siivossa, mitä itse pidän yhtenä tärkeänä arviointiperusteena.

      • Yhtenä kilpailuvalttinamme on että emme jätä jätteitä ilman eri sopimusta tilaajalle, vaan toimitamme ne asianmukaiseen käsittelyyn. Voisitko ottaa yhteyttä mistä työmaista on kysymys kun tuo ei kuulu toimintatapoihimme. Kun otat tarjouspyyntöjä, tarkistappa varsin eri tarjouksista jääkö jätteet sinulle vai viedäänkö ne perustuksien tekijän toimesta pois.


      • Anonyymi

        "...Paikallislehdessäkin taisivat joskus kirjoittaa jostain uhkasakoista jätteiden käsittelyssä... "
        Mitä yrittäjä tähän tuumaa? Pitääkö paikkansa?


      • Anonyymi

        Minuakin tämä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Herramunjee, miten uskalsitkin tätä firmaa täällä arvostella!?

      • No nyt kyllä herra toimitusjohtaja puhuu palturia, mitä ihmettelen suuresti, kun asiallista kyselyä laitoin. Minä oon laittanu jo monta palautetta heille menemään, mutta ne poistuvat todella nopeaa heidän sivuiltaan, vaikka kerran herra toimitusjohtaja jo vastasikin, vaikkakaan ei kysymykseeni.
        Herra toimitusjohtaja moitti nimittäin minua väärien arvostelujen antamisesta, kun en ollut antanut kuin 2 tähteä. Kyllä nyt tähtiluokitus tippuu yhteen tähteen, kun näin eriskummallisesti käyttäydytään. Ja ei ne perustuksetkaan kyllä kovin häävinnäköiset olleet. Eli kysymykseni ja ihmettelyni kuuluukin:
        Enpäs ole aiemmin törmännyt ja siksi mielenkiinnosta kyselen. Mikä idea on teidän toteuttamissa kohteissa? Kun parissakin perustuksessa olen nähnyt läikikkään (kuin lehmänselkä) toteutuksen ja vieressä isot kyltit: suunnitellut toimitusjohtaja itse ja toteuttanut Pohjois-Suomen Perustuspalvelu.
        Ehdotin vielä, että voin minä iltalenkin varrelta näpsästä kuvatkin tänne ihmeteltäväksi, kun herra tj niitä toivoi. Sehän olisi todella hyvää mainosta firmalle.


      • Anonyymi
        timopekka3 kirjoitti:

        No nyt kyllä herra toimitusjohtaja puhuu palturia, mitä ihmettelen suuresti, kun asiallista kyselyä laitoin. Minä oon laittanu jo monta palautetta heille menemään, mutta ne poistuvat todella nopeaa heidän sivuiltaan, vaikka kerran herra toimitusjohtaja jo vastasikin, vaikkakaan ei kysymykseeni.
        Herra toimitusjohtaja moitti nimittäin minua väärien arvostelujen antamisesta, kun en ollut antanut kuin 2 tähteä. Kyllä nyt tähtiluokitus tippuu yhteen tähteen, kun näin eriskummallisesti käyttäydytään. Ja ei ne perustuksetkaan kyllä kovin häävinnäköiset olleet. Eli kysymykseni ja ihmettelyni kuuluukin:
        Enpäs ole aiemmin törmännyt ja siksi mielenkiinnosta kyselen. Mikä idea on teidän toteuttamissa kohteissa? Kun parissakin perustuksessa olen nähnyt läikikkään (kuin lehmänselkä) toteutuksen ja vieressä isot kyltit: suunnitellut toimitusjohtaja itse ja toteuttanut Pohjois-Suomen Perustuspalvelu.
        Ehdotin vielä, että voin minä iltalenkin varrelta näpsästä kuvatkin tänne ihmeteltäväksi, kun herra tj niitä toivoi. Sehän olisi todella hyvää mainosta firmalle.

        Hei timopekka3

        Olen pahoillani, että sinulle on jäänyt huono maku perustuksista(?). Meille kaikki palautteet, myös negatiiviset, ovat aina tärkeitä ja otamme ne kaikki huomioon, kun pyrimme parantamaan asiakaspalvelua. Valitettavasti nimimerkin takana annettu nettiherjaus ei tavoita meitä riittävän konkreettisesti. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin, jotta voimme konkreettisten kohdetietojen avulla selvittää ja ratkaista ongelma. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse. Anonyymisti yhteyttä voit ottaa myös kotisivumme chatin kautta osoitteessa.

        Mikäli antamallasi palautteella viittaat Google-arvosteluihin, me emme voi estää niiden antamista tai poistaa palautteita. Luonnollisesti on kuitenkin syytä pitää mielessä myös Google-arvosteluiden tarkoitus ja arvosteluiden antamista koskevat ohjeistukset. Voi olla, että Google on nähnyt palautteesi arvostelukäytäntöihinsä sopimattomana. Tapauksista olisi joka tapauksessa aina hyvä saada myös asiallinen reklamaatio, mikäli reklamoitavaa on. Ymmärrätte varmaan, että konkreettisia ongelmia ei pystytä korjaamaan kohdentamattomien nettiarvosteluiden perusteella.

        Pyydän teitä tarkistamaan puhelinnumeron, johon olette soittaneet meitä tavoitellaksenne. Voitte ottaa yhteyttä suoraan myös minuun. Henkilökohtaisesti pyrin aina vastaamaan puhelimeen sekä soittamaan takaisin silloin, kun en pääse vastaamaan. Mainitsemanne toiminta puheluihin vastaamatta jättämisestä, asiattomasta kommentoinnista ja luurin korvaan lyömisestä ei vastaa yrityksemme toimintamalleja. Yhteydenpito asiakkaisiin myös puhelimen välityksellä on jo toimintamme kannalta olennaisen tärkeää.

        Yhteystiedot löytyvät kotisivuiltamme.

        Yhteistyöterveisin,
        Topias Myllynen, työnjohto
        Pohjois-Suomen Perustuspalvelu


      • Anonyymi

        Minä kait kierrän tuommoset firmat kaukaa ja tarkistan aina etukäteen, luotetaanko samoihin asioihin. Nyt kyllä jäi kiinnostamaan, mistä tällaiset perustukset löytyy?? :)


      • Anonyymi

        Onko nämä siis oikeasti tosijuttuja?


      • Anonyymi

        Selvästi google-ammattilainen, suomi24 sääntöihin kannattaisi tutustua.


      • Anonyymi

        Nyt jäi epäselväksi, onko palautetta tullut vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jäi epäselväksi, onko palautetta tullut vai ei?

        Eiköhän kaikille yrityksille palautetta tule. Ymmärtääkseni myöskään tjn esittämää palautetta ei kuitenkaan voida pitää tällä palstalla esitetyn mukaisena, vaan tapaukseen viitattu nimenomaan ainoana, jota ei ole saatu korjata. Ja jonka katkerat asiakkaat voivat anonyymia palautetta täällä kirjoitella. Oliko aloittajalla siis yhteys tähän vai onko kyse ollut jostain muusta?


      • Anonyymi

        Tää on todellakin yhtä s******n sortin sakkia. Ihmettelen miten hommia piisaa. Suosittelen lukemaan blogin, jossa näidenkin puuhista kerrottu aika tarkalleen. Sen verran itellä aihe kiinnosti, että jaksoin nähdä vaivan kysyä tunnarit sinne ja kyllä kannatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on todellakin yhtä s******n sortin sakkia. Ihmettelen miten hommia piisaa. Suosittelen lukemaan blogin, jossa näidenkin puuhista kerrottu aika tarkalleen. Sen verran itellä aihe kiinnosti, että jaksoin nähdä vaivan kysyä tunnarit sinne ja kyllä kannatti.

        Meillä hyviä kokemuksia kyseisestä firmasta. Asentajien nimiä en muista mutta toinen oli jo iäkkäämpi ja toinen melko nuorimies. Vaikuttivat todellakin alansa ammattilaisilta ja perustukset valmistuivat aikataulussa ja olivat asianmukaiset. 👍👍


    • Anonyymi

      Meillä ainoastaan hyviä kokemuksia. Laadukkaasti tekivät sokkelin ennalta sovitussa aikataulussa kesällä 2017. Täydet suositukset!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe