Kun niin paljon on samoja kysymyksiä niin täältä voisi itse etsiä vastauksia.
https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/murrosika/tyton-keho/kuukautiset/
Tietoa kuukautisista
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
ONKS MUL MENKAT HELP
öö mä sain mun alushousuihi RUSKEAN PUNAISTA juttuu ja olin sillee damn menkat alko, ja ne oli siis iha kuukautiset olin suihkus nii valu verta myös ja ne oli siis iha menkat vaihdoin siteet ja ne tuli täytee punaista joskus ja joskus ruskeaa ja siis ne oli ihan menkat. MUTTA. toi oli 47 päivää sitte :D menkat kesti 5 päivää ja loppuu. en oo saanu niit sen jälkee. mietin, et näin tiktokissa videon jos oli jotai et kun sä menetät neitsyydes, tulee verta. liittyykö se tähän mitenkään, oon saattanu tehä jotai yksin tai jonku kans lol MUTTA liittyykö se tähän? täytän 14 ny viikon pääst so helppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699