Kun niin paljon on samoja kysymyksiä niin täältä voisi itse etsiä vastauksia.
https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/murrosika/tyton-keho/kuukautiset/
Tietoa kuukautisista
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
ONKS MUL MENKAT HELP
öö mä sain mun alushousuihi RUSKEAN PUNAISTA juttuu ja olin sillee damn menkat alko, ja ne oli siis iha kuukautiset olin suihkus nii valu verta myös ja ne oli siis iha menkat vaihdoin siteet ja ne tuli täytee punaista joskus ja joskus ruskeaa ja siis ne oli ihan menkat. MUTTA. toi oli 47 päivää sitte :D menkat kesti 5 päivää ja loppuu. en oo saanu niit sen jälkee. mietin, et näin tiktokissa videon jos oli jotai et kun sä menetät neitsyydes, tulee verta. liittyykö se tähän mitenkään, oon saattanu tehä jotai yksin tai jonku kans lol MUTTA liittyykö se tähän? täytän 14 ny viikon pääst so helppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170