Kummitteliko naapuri pihalla

KummittelikoNaapuri

Eilen iltapäivällä huomasin ikkunasta, kun iäkäs naapuri kävelee pihallaan, vaikka hän ja hänen vaimonsa olivat jo aamupäivällä lähteneet autollaan mökilleen 100 km päähän.
Tarkastin, että onko heidän auto pihalla, ei ollut, eikä ollut muitakaan autoja heidän pihallaan.
Kävin tarkastamassa, että onko päiväposti haettu, ei ollut, aamun sanomalehti oli haettu.
Naapuri kyllä olisi päiväpostinsa laatikosta ottanut, jos olisi kotona käynyt.
Tänään olivat aamuposti ja eilinen päiväposti vielä laatikossa ja tyhjensin postilaatikon ja vein postit heidän tuulikaappiin.

Kummitteliko siis naapuri takapihalla, ei hän kyllä 100 km päästä tule iltapäivällä kotiin vain kävelläkseen takapihallaan, kun on mökille asti autollaan ajanut ja heidän autonsa oli aamupäivällä pihasta lähtenyt.
Vähän kyllä ihmettelin, että tuliko naapuri jo takaisin mökiltä, kun oli sinne juuri mennyt ja vielä enemmän ihmettelin, kun naapurin autokaan ei ollut pihassa ja naapuri se vaan pihallaan tallustelee, vaikkain oli vain hetken pihallaan.
Eiväthän elävät kummittele, vaan kuoleet, jos nekään.

2

355

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpönpöpönlöö

Ei kummitellut. Keksit koko tarinan omasta päästäsi. Lue se uudelleen niin kauan, kunnes huomaat sen.

• KummittelikoNaapuri

No en varmana keksinyt, vaan selvästi tapahtui, kuten kirjoitettu on aloituksessa.
        Taidat olla itse höpöhöpöhöpö höppänä, kun nimimerkkisi kertoo koko totuuden itsestäsi.
        Olet sellainen yhteiskunnan loinen, joka valittaa kaikista asioista, asuu kerrostalo yksiössö ja makaa sohvalla kaiket päivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe