Ns. Isot italiaanot, eivät ole niitä kalliimpia pelejä, mutta tekeekö niillä mitään??,
Italialaiset V2 moottoripyörät
10
2068
Vastaukset
- 30VKokemusta
Jos haluat vuodesta toiseen toimivan ongelmattoman Moottoripyörän, niin hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisia ykkösiä on.....Arvaappa minkä maan laitteet? Sama pätee myös autoihin. Muiden maiden valmistajien resiinoissa sitä riemua sitten riittääkin koko ison rahan verran, mitä niistä joutuu vielä sen kaiken muun riesan lisäksi maksamaan.
- Kertokaakaikki
Mikä siinä on että missään maassa ei tehdä huonoa moottoripyöriä, ei edes Italiassa!..
Mutta eihän missään laitteessa ole samaa konetta?!
Esim. Guzzi on omaa luokkaansa, vanhahtavalta tekniikalla perus italiaano...
Ducati on myös erilainen vaikka on V2 (ratapyörä) tyyliltään aivan eri kuin guzzi, kone jakohihnalla.
Aprilia ei tietoa kuka tekee moottorit, mutta sport tyyli.
Cagiva lähes sama kuin Suzuki, motti sama..
- 46vpyoranpaalla
Italialaisia pyöriä vaivaavat harmittavat elektroniikka ja muut pikkuviat, varaosien saatavuus on hiukan huonoa ja hinnat kalliinpuoleisia. Osaavalle kaverille toki kelpo pelejä, mutta amatöörille kalliita, jos joka homma pitää teettää huollossa kuntoon...
- Italiattaren_kuski
Kerrooas ihan oikeasti millä perusteella saatavuus on huono ja hinnat kalliita. Toki saattaa olla, että jokin yksittäinen ja harvoin tarvittava osa on "kallis", mutta sama tilanne on myös muilla merkeillä. Juttua kuulee kuinka japanilaiseen tehdastoimitus kestää esim. kesäkuun alusta syyskuulle. Onneksi sentään kone on kunnossa koko talven...
- Mikämaksaa
Sähkövioista olen lukenut, esim Apriliasta koskien. Se että mitkä osat ovat kalliita, kun katselin että koneetkaan(vaihto) ei paljon maksa
- SavitaipaleenSerkku
Mun mummolla oli joskus jatkosodan jälkeen Ducati. Ihan paska peli. Nii oli mummokin.
- Frankmummo
Sähkövika voi olla hyvinkin Vmäinen jos ei tiedä mistä johtuu
- SavitaipaleenSerkku
Se Ducati oli SS-sotilas. Vieläki suvus vastasyntyny puhuu Itaaliaa. Siciliaan murteella. Ainakin se on valkoihonen.
- Polkupyörälläkinpääsee
Sulla taitaa olla kokemuksia italialaisista, jättikö pitkälle, mua ainakin vtais jos joutuisi taluttaa kymmeniä kilometrejä... mutta otan osaa
Minä haukkuisi kommareita jos itäpyörä jättäisi pitkälle. Mutta onneksi en omista sellaista. - Jutustelija1
Polkupyörälläkinpääsee kirjoitti:
Sulla taitaa olla kokemuksia italialaisista, jättikö pitkälle, mua ainakin vtais jos joutuisi taluttaa kymmeniä kilometrejä... mutta otan osaa
Minä haukkuisi kommareita jos itäpyörä jättäisi pitkälle. Mutta onneksi en omista sellaista.Joo talutus hommat on tuskaa, onneksi uudempia ei tarvitse työnnellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233