Italialaiset V2 moottoripyörät

Villekysyy

Ns. Isot italiaanot, eivät ole niitä kalliimpia pelejä, mutta tekeekö niillä mitään??,

10

2068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30VKokemusta

Jos haluat vuodesta toiseen toimivan ongelmattoman Moottoripyörän, niin hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisia ykkösiä on.....Arvaappa minkä maan laitteet? Sama pätee myös autoihin. Muiden maiden valmistajien resiinoissa sitä riemua sitten riittääkin koko ison rahan verran, mitä niistä joutuu vielä sen kaiken muun riesan lisäksi maksamaan.

• Kertokaakaikki

Mikä siinä on että missään maassa ei tehdä huonoa moottoripyöriä, ei edes Italiassa!..
        Mutta eihän missään laitteessa ole samaa konetta?!
        Esim. Guzzi on omaa luokkaansa, vanhahtavalta tekniikalla perus italiaano...
        Ducati on myös erilainen vaikka on V2 (ratapyörä) tyyliltään aivan eri kuin guzzi, kone jakohihnalla.

Aprilia ei tietoa kuka tekee moottorit, mutta sport tyyli.

Cagiva lähes sama kuin Suzuki, motti sama..

• 46vpyoranpaalla

Italialaisia pyöriä vaivaavat harmittavat elektroniikka ja muut pikkuviat, varaosien saatavuus on hiukan huonoa ja hinnat kalliinpuoleisia. Osaavalle kaverille toki kelpo pelejä, mutta amatöörille kalliita, jos joka homma pitää teettää huollossa kuntoon...

• Italiattaren_kuski

Kerrooas ihan oikeasti millä perusteella saatavuus on huono ja hinnat kalliita. Toki saattaa olla, että jokin yksittäinen ja harvoin tarvittava osa on "kallis", mutta sama tilanne on myös muilla merkeillä. Juttua kuulee kuinka japanilaiseen tehdastoimitus kestää esim. kesäkuun alusta syyskuulle. Onneksi sentään kone on kunnossa koko talven...

• Mikämaksaa

Sähkövioista olen lukenut, esim Apriliasta koskien. Se että mitkä osat ovat kalliita, kun katselin että koneetkaan(vaihto) ei paljon maksa

• SavitaipaleenSerkku

Mun mummolla oli joskus jatkosodan jälkeen Ducati. Ihan paska peli. Nii oli mummokin.

• Frankmummo

Sähkövika voi olla hyvinkin Vmäinen jos ei tiedä mistä johtuu

• SavitaipaleenSerkku

Se Ducati oli SS-sotilas. Vieläki suvus vastasyntyny puhuu Itaaliaa. Siciliaan murteella. Ainakin se on valkoihonen.

• Polkupyörälläkinpääsee

Sulla taitaa olla kokemuksia italialaisista, jättikö pitkälle, mua ainakin vtais jos joutuisi taluttaa kymmeniä kilometrejä... mutta otan osaa

Minä haukkuisi kommareita jos itäpyörä jättäisi pitkälle. Mutta onneksi en omista sellaista.

• Jutustelija1
        Polkupyörälläkinpääsee kirjoitti:

Sulla taitaa olla kokemuksia italialaisista, jättikö pitkälle, mua ainakin vtais jos joutuisi taluttaa kymmeniä kilometrejä... mutta otan osaa

Minä haukkuisi kommareita jos itäpyörä jättäisi pitkälle. Mutta onneksi en omista sellaista.

Joo talutus hommat on tuskaa, onneksi uudempia ei tarvitse työnnellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17083
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4844
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2748
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      147
      2041
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1607
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1527
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      23
      1418
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1233
    Aihe