yli 65-vuotiaat ovat onnellisempia kuin muut

hehehehee

57

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olemme 60 .
      Joten ei meillä enää ole hätää.
      Etenkin kun lapsemme hallitsevat nyt.
      Rakentaen itsensä näköistä maailmaa.
      Menehän siis tappelemaan nuorten-palstoille.

      H.

      • hehehehee

        @hunksz😁onnellinen ilmoittautui.


    • onniinnii

      Kaikilla ei taida olla hyvin kun tälläkin palstalla jotkut hakevat itselleen omanarvontuntoa ja iloa kertomalla toisista pahaa. Esimerkkinä tuo sairas juoppo -ketju. Vatkata nyt tuommoisella aiheella Juhannuksena.

      • hehehehee

        @onniinnii
        Näinhän se on, että kun lukee tätä palstaa, niin tuon onnellisuustutkimuksen tulos yllättää.


      • 1lesken

        onnii
        Tuo juoppo on kiusannut minua 4 vuotta, tappouhkauksista lähtien. ym.ym. Elänyt täällä vanhustentaloilla kuin pellossa. Viis välittänyt muista. Öykkäröinyt juoppokaveriensa kanssa. Ja vaieta pitäisi kuoliaiksi tällaiset sikailijat. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        onnii
        Tuo juoppo on kiusannut minua 4 vuotta, tappouhkauksista lähtien. ym.ym. Elänyt täällä vanhustentaloilla kuin pellossa. Viis välittänyt muista. Öykkäröinyt juoppokaveriensa kanssa. Ja vaieta pitäisi kuoliaiksi tällaiset sikailijat. Lesken

        Mutta nythän sinulla piti olla onnellista aikaa, kun se tupakoiva seinänaapurisi potkaisi tyhjää.
        Ainako joku naapuri häiritsee oloasi? Entäs sit, kun se juoppokin kuolee, kuka seuraavana tekee elämäsi helvetiksi?
        Vai voisiko olla niin, että se helvetillinen olo nousee vain sinun itsesi sisältä? Kummitteleva viinapirun haamu?


      • Pöytä-piinakin-on

        Leskellä Herba-hammasta kolottaa harva se päivä. Elikkä ei ole niin sanotusti "toipunut" vielä. vaan viinapiru elää alivuokralla hänen kattonsa alla.


      • 1lesken
        Pöytä-piinakin-on kirjoitti:

        Leskellä Herba-hammasta kolottaa harva se päivä. Elikkä ei ole niin sanotusti "toipunut" vielä. vaan viinapiru elää alivuokralla hänen kattonsa alla.

        Pöytä-
        Alkoholisti ei sataprosenttisesti koskaan toivu. Kerrohan minulle, mistä sairaudesta on mahdollista täysin toipua.Lesken


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        Mutta nythän sinulla piti olla onnellista aikaa, kun se tupakoiva seinänaapurisi potkaisi tyhjää.
        Ainako joku naapuri häiritsee oloasi? Entäs sit, kun se juoppokin kuolee, kuka seuraavana tekee elämäsi helvetiksi?
        Vai voisiko olla niin, että se helvetillinen olo nousee vain sinun itsesi sisältä? Kummitteleva viinapirun haamu?

        Tell
        Tänään, hääpäivänä, muistelen em. miestäni suurella lämmöllä ja kiitollisuudella. Uskallan oikeastaan vasta nyt, lähes 4 vuotta kuoleman jälkeen katsella hänen kuviaan. Muistot pakahduttavat mieleni. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Tell
        Tänään, hääpäivänä, muistelen em. miestäni suurella lämmöllä ja kiitollisuudella. Uskallan oikeastaan vasta nyt, lähes 4 vuotta kuoleman jälkeen katsella hänen kuviaan. Muistot pakahduttavat mieleni. Lesken

        Sitä vaan, että älä paina sitä pahaa oloasi naapureittesi ja muun ympäristösi syyksi.
        He elävät niinkuin elävät elämäänsä ja se paha olo nousee sinusta itsestäsi, eikä se naapureita syyttämällä ja haukkumalla hellitä varmastikaan.


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        Sitä vaan, että älä paina sitä pahaa oloasi naapureittesi ja muun ympäristösi syyksi.
        He elävät niinkuin elävät elämäänsä ja se paha olo nousee sinusta itsestäsi, eikä se naapureita syyttämällä ja haukkumalla hellitä varmastikaan.

        Tell
        Minkä loistavan psykiatrian erikoislääkärin sinussa onkaan yhteiskunta menettänyt. Osaat ja annat täysin ilmaiseksi huippuhienoja neuvoja ja ohjeita. Ei ole tullut aikaisemmin edes mieleeni, että kuulun yksin asumaan autiolle saarelle, kun olen täysin epäsosiaalinen erakkoluonne. Nythän kaikki on kristallinkirkasta. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Tell
        Minkä loistavan psykiatrian erikoislääkärin sinussa onkaan yhteiskunta menettänyt. Osaat ja annat täysin ilmaiseksi huippuhienoja neuvoja ja ohjeita. Ei ole tullut aikaisemmin edes mieleeni, että kuulun yksin asumaan autiolle saarelle, kun olen täysin epäsosiaalinen erakkoluonne. Nythän kaikki on kristallinkirkasta. Lesken

        Häh?
        Miten niin menettänyt? Hengissä minä olen vieläkin.


    • Jahas, vai niin, se on sitten odoteltava 16 kuukautta, jotta pääsee onnellisten porukkaan.

      Ei sitä siinä samalla tutkittu tai kerrottu kuinka kauan tuota onnenaikaa kestää.
      Voipi loppua äkistikin, kun vanhuuden vaivat runnovat pientä matkamiestä.

      • hehehehee

        @Ancelina
        Ei onnellisten porukkaan kaikki pääse 16 kuukauden kuluttua, eikä ikinä.
        Onnellisuustutkimuksen tulokset kertovat että n. 10 % yli 65-vuotiaista ei ole onnellisia. Alle 65-vuotiaissa on onnettomien joukko vielä suurempi.


      • hehehehee kirjoitti:

        @Ancelina
        Ei onnellisten porukkaan kaikki pääse 16 kuukauden kuluttua, eikä ikinä.
        Onnellisuustutkimuksen tulokset kertovat että n. 10 % yli 65-vuotiaista ei ole onnellisia. Alle 65-vuotiaissa on onnettomien joukko vielä suurempi.

        Olkoon sitten, en olis halunnutkaan :)


    • Tuttutie

      Totta toinen puoli uskon monelta osin tutkimukseen. Erotiikka, seksi usein varsin antoisaa lapset poissa jaloista, turhat estot kadonneet, ei kiire enää useinkaan töihin joten aikaa on aamuisin yhdessä nautiskella. Aamuhetki kullan kallis.

    • Elämä paranee mitä vanhemmaksi tulen, näin on ollut omalla kohdallani.
      Niin kauan kun on terveyttä todellakin nautin elämästäni, aamulla on mukava herätä kiireettömään päivään, tehdä mitä itse haluaa

    • Tässä maailman onnellisimmassa maassa julkaistaan viikottain jotain tämän kaltaisia tutkimuksia, joila kansalle uskotellaan sitä sun tätä.
      Mutta uskoo ken tahtoo ja kysymyksenasettelun/otannan voi aina järjestellä halutun lopputuloksen mukaiseksi.

    • Ei-liian-tasaista

      Onneksi en ole 65. Voin jatkaa elämääni omana itsenäni, tarvittaessa kiukutellenkin ja temperamenttiani kuohautellen, ettei kaikki pakahdu sisälle.

      • Sehän se onnellista onkin, kun antaa kiukun purkautua vapaasti.

        Ei sellainen ihminen voi olla onnellinen, joka säilöö sitä sisällään ja teeskentelee hymylällöä vaikka sisällä kiehuu. Silloin tulee sitten aikaa myöten apuun ne kaikenväriset kallonkutistajien pillerit, kun patoutumat kasvavat liian suureksi sisäpuolella.


      • Tellukka kirjoitti:

        Sehän se onnellista onkin, kun antaa kiukun purkautua vapaasti.

        Ei sellainen ihminen voi olla onnellinen, joka säilöö sitä sisällään ja teeskentelee hymylällöä vaikka sisällä kiehuu. Silloin tulee sitten aikaa myöten apuun ne kaikenväriset kallonkutistajien pillerit, kun patoutumat kasvavat liian suureksi sisäpuolella.

        En ole koskaan säilönyt pahoja tunteita sisälleni vaan ollut vihainen jos aihetta on ilmaantunut.
        Nytkin koko kevät on ollut täynnä suuria elämänmuutoksia, kahdet hautajaiset lähes peräkkäin. Läheisten kuolema on raskas tapahtuma siitäkin syystä että on valtava paperisota ja käytännön järjestelyjä, Ei juuri ehdi suremaankaan, vasta sitten kun taas on tasaisempaa.
        Nämä olivat vanhoja ihmisiä ja kauan sairastelleet joten loppu heidän kohdallaan oli armahdus.
        Vaikeuksista huolimatta tunnen olevani onnekas saadessani elää terveenä täyttä elämää vielä.
        Ei elämä ole ainaista onnea ja auvoa kenelläkään.


    • tiekarttani

      Kyllä tämä elämä on joskus ollut kovempaakin kuin nyt . Asun yksin ja nukun silloin kun nukuttaa. En kaipaa ympärilleni ihmisiä kuin joskus . Ei ole mitään läheisriippuvuutta. Sitten kun huomaan että ei elämästä enään tule mitään soitan taxsin ajatan johonkin paikkaan mistä voi hypätä junan alle ja se oli sitten siinä.

      • Päivyrit.kuntoon

        Sinulla on tyyliä, mitäpä kävelemään kun voi ajattaa taxilla junan alle.

        Miten on, jos kyyti maksaa esim 20 euroa, aiotko antaa kuskille bonusta? Vai tasaraha ja otat kuitin perinnönjakoa varten?

        Kerrotko kuskille mikä on homman nimi ja olet ottanut selvää junien aikatauluista? Ajattele jos onkin talvi ja joudut odottamaan junaa pari tuntia, siinä ehtii varpaat paleltua. Entä kun VR myöhästelee? Siinä pitää mennä lähelle jotain asemaa, että kuulee kuulutukset.
        Jos käyttää kuulokojetta, pitää varmistaa että on tuoreet patterit.

        On se väärin, itsari aikeidenkin tielle voi osua monta haitta tekijää.

        Sveitsissä voi saada eutanasian. Sitä eivät suorita tetanus rokotteena.


    • On sanonta, että jos ei ole kolmekymppisenä viisastunut, eikä kuuskymppisenä rikastunut, niin kummastakaan ei toiveita sen jälkeen ole.
      Asian voi käsittää niin, että kuusvitosella ei kummosia toiveita elämältä eessäpäin ole, niin voi kai sitä onnellisuudeksi sanoa.
      En kyllä tuosta onnellisuudesta tiedä, tällä hetkellä edes kovin tyytyväinenkään ole.
      Vielä olen onneksi alle tuon kuudenviiden, ettei minun tarviikkaa olla onnellinen.

    • Mielenkiintoinen artikkeli. Luulen kyllä, että kuusvitosena vastailee tuollaisiin kyselyihin vähän siltä pohjalta, että kun asiani ovat hyvin, minun KUULUU olla onnellinen. Ei kehtaa edes itselleen tunnustaa, ettei tässä nyt häävisti mene, vaikka hyvinvointivaltiossa eletään..))

      Kuten toinen kirjoittaja jo totesi näitä tutkimuksia tehdään vähän liukuhihnalta ja niistä yleensä saadaan haluttu tulos. Toivo Rautavaara totesi aikoinaan, että kun tutkimusta tarkastellaan, kannattaa katsoa kuka tutkii ja kuka tutkimuksen maksaa....
      No. Eipä tuosta tiedosta haittaakaan taida olla. Paitsi jos käydään minun pussillani, kuten käytiin Himasenkin tutkimuksessa..))

      • Pekko-Himoinen

        Fantastista. Ole iloinen, että yhtenä osallisena 700 000 euroon teit Jyrki Kataisen onnelliseksi kuin pikku pojan. Hei me tienataan tällä.


      • Pekko-Himoinen kirjoitti:

        Fantastista. Ole iloinen, että yhtenä osallisena 700 000 euroon teit Jyrki Kataisen onnelliseksi kuin pikku pojan. Hei me tienataan tällä.

        Eikös se Jyrki kadonnut juuri silloin Brysseliin ja Pekka Himanen pahoitti kritiikistä mielensä niin, ettei voinut tulla Suomeen vähään aikaan...))


    • Faktaa sinulle, onneksi olkoon vaan
      voisin kyllä epäillä, onnellisuus on niin vaikeaa mitata yleispätevästi, varsinkin jo se perustuu siihen "miltä minusta tuntuu".

      Tuossa toisessa aloituksessa oli mielenkiintoisempia tilastoja, masennuslääkkeiden syönnistä ja viinan juonnista.
      Meillä on noin kymmenen tuhannen asukkaan kunta,
      siitä 65 on noin 16,5 % jotain1650 henkeä, joista masennuslääkkeitä syö noin 165 ikäihmistä ja viinaakin he juovat kaksi litraa per henki ja mallasjuomia kaksi litraa vuodessa noitten tilastojen mukaan.

      Seuraavan kerran katselenkin hieman eri silmin noita 1650 onnellista. Varsinkin terveyskeskuksen jonoissa ovat niin mahottoman onnellisia otuksia.

    • Itsestäänselvyyksiähän tuossa oli suurin osa.
      Samallaista juttua, kun monta kertaa ennenkin.
      Mihinkä tuollaisilla tutkimuksilla pyritään. Hyötyykö niistä kukaan.
      Lisääkö se tai vähentääkö jonkun onnellisuutta.
      Eikös se onnellisuus ole tilannesidonnaista aina ollut riippuen jokaisen sisäisestä maailmasta.

    • hehehehee

      Jahas, täällä tutkittua faktaa vastaan onnettomat yli 65-vuotiaat urputtaa.
      Osasin ounastella, että näin tulee tapahtumaan.
      Hei, haloo urpot! Tuore onnellisuustutkimus ei väitä, että 100 % yli 65-vuotiaista olisi onnellisia!
      Saatte olla ja jatkaa onnettomana oloanne.
      Ei se muuta onnellisuustutkimuksen faktaa, että yli 65-vuotiaat ovat onnellisempia kuin muut 😍

      • en.osallistu.muuten

        En pidä kun aloittaja tulee ketjun loppuun moittimaan osallistujia.


      • hehehehee
        en.osallistu.muuten kirjoitti:

        En pidä kun aloittaja tulee ketjun loppuun moittimaan osallistujia.

        @en.osallistu.muuten

        Miten niin moittimaan?
        Kerroinhan onnettomille lohdutuksen sanoja, että ovat aivan normaaleja vaikka kuuluvat siihen noin 10 % yli 65-vuotiaista, jotka eivät ole onnellisia.


      • en.osallistu.muuten
        hehehehee kirjoitti:

        @en.osallistu.muuten

        Miten niin moittimaan?
        Kerroinhan onnettomille lohdutuksen sanoja, että ovat aivan normaaleja vaikka kuuluvat siihen noin 10 % yli 65-vuotiaista, jotka eivät ole onnellisia.

        Nimittelet "onnettomat", "urputatte", "urpot"..


      • eiköniin

        En millään keksi 😝😝


      • hehehehee
        en.osallistu.muuten kirjoitti:

        Nimittelet "onnettomat", "urputatte", "urpot"..

        @en.osallistu.muuten

        Ajattelin, että pitävät tuollaisista totuudenmukaisesti heitä kuvaavista ilmaisuista, koska
        @hunkszin nimitellessä ämmänläyskiksi tykkäävät siitä ja ihan rakastuvat.


      • hunkki.osaa
        hehehehee kirjoitti:

        @en.osallistu.muuten

        Ajattelin, että pitävät tuollaisista totuudenmukaisesti heitä kuvaavista ilmaisuista, koska
        @hunkszin nimitellessä ämmänläyskiksi tykkäävät siitä ja ihan rakastuvat.

        Ämmänläyskähä on muka hellittelynimitys ja mummut punastuuvat 😍


      • Urpotko ei-onnellisia ? Olen kuullut päinvastaistakin: että VAIN urpot pystyvät olemaan onnellisia, älykkäimmät ja lahjakkaimmat lajitoverinsa eivät niinkään. He ovat liian tiedostavia, eikä oman onnentalouden vartiointi riitä heidän elämänsisällökseen.
        Nyt en siis puhu niistä, jotka ovat käyneet kovan elämänkoulun ja kokevat myöhemmän elämänvaiheen ansaittuna, osaavat arvostaa sitä ja olla tyytyväisiä. Ehkä suurin osa 65-vuotiaista onkin heitä.
        Elämäkertoja lukiessa en kyllä muista ketään, joka olisi hehkuttanut onnellisuuttaan ikääntyneenä. Ehkä he ovat sittenkin menettäneet enemmän kuin tavikset...


      • kolmatta.ootellaan
        eiköniin kirjoitti:

        En millään keksi 😝😝

        on peukuttanut itseään vasta kahella rekatullaan 🙄


      • hunkki.osaa kirjoitti:

        Ämmänläyskähä on muka hellittelynimitys ja mummut punastuuvat 😍

        Ämmänläyskähän on hellittelysana, ainakin pikkuisen
        jo vuosia sitten nimimerkki HTZA kirjoitteli sanasta seuraavan jutun...

        ""ämmänläyskä" on minulle naisia kunnioittava sana, niinkuin "akka" Lapissa.
        Se on samalla pikkuisen helliväkin, niin kuin suukko niskaan."
        ......

        "Kun lapset ovat mummon hoivissa niin kävelkää hiljakseen muijan selän taakse ja suudelkaa niskaa ja sanokaa, hellällä äänellä: "iskän ämmäläyskä" ja perään, kurkusta, jos osaatte, sellaista hiljaista, matalaa, kehräävää ääntä.
        Älkää sitten säikähtäkö, minä en vastaa sydäreistä ja vaikka muija olisi vähän rumempikin niin toiminnasta tulee sellaista että ei vaadi sinisiä pillereitä.

        Saman voi tehdä pikkutyttärelleenkin, silloin saa ison halauksen, muiskun ja sanat: "Toi iskä on ihan kauhee, se on niin IHANA!"

        Tuskin tässä issä pahemmin punastelee mutta rakastua aina voi...


      • hunksz
        rosaliiin kirjoitti:

        Ämmänläyskähän on hellittelysana, ainakin pikkuisen
        jo vuosia sitten nimimerkki HTZA kirjoitteli sanasta seuraavan jutun...

        ""ämmänläyskä" on minulle naisia kunnioittava sana, niinkuin "akka" Lapissa.
        Se on samalla pikkuisen helliväkin, niin kuin suukko niskaan."
        ......

        "Kun lapset ovat mummon hoivissa niin kävelkää hiljakseen muijan selän taakse ja suudelkaa niskaa ja sanokaa, hellällä äänellä: "iskän ämmäläyskä" ja perään, kurkusta, jos osaatte, sellaista hiljaista, matalaa, kehräävää ääntä.
        Älkää sitten säikähtäkö, minä en vastaa sydäreistä ja vaikka muija olisi vähän rumempikin niin toiminnasta tulee sellaista että ei vaadi sinisiä pillereitä.

        Saman voi tehdä pikkutyttärelleenkin, silloin saa ison halauksen, muiskun ja sanat: "Toi iskä on ihan kauhee, se on niin IHANA!"

        Tuskin tässä issä pahemmin punastelee mutta rakastua aina voi...

        "rosaliiin"

        Olen joskus nähnyt sellaisen hymiön, jolla on suuret, hämmästyneet silmät.
        Sain tunteen että nyt minä mallailen sitä.
        -
        Pitäisi löytää nyt kuitenkin hali-hymiö.
        Tai jonkin-lainen turkis-Hylje.
        Sinä ansaitset...no et kultaa vaan jotain parenpaa.
        Kulta on niin kylmää yksin.

        H.


      • uskomatonta.on
        hunksz kirjoitti:

        "rosaliiin"

        Olen joskus nähnyt sellaisen hymiön, jolla on suuret, hämmästyneet silmät.
        Sain tunteen että nyt minä mallailen sitä.
        -
        Pitäisi löytää nyt kuitenkin hali-hymiö.
        Tai jonkin-lainen turkis-Hylje.
        Sinä ansaitset...no et kultaa vaan jotain parenpaa.
        Kulta on niin kylmää yksin.

        H.

        Onhan se mahtavaa kun läyskät ylös sanasi tallentaa ja niitä muistelee 😏


      • huhhoijaakkaa
        uskomatonta.on kirjoitti:

        Onhan se mahtavaa kun läyskät ylös sanasi tallentaa ja niitä muistelee 😏

        ja sanoihin rakastuu ihmistä tuntematta :÷(


      • huhhoijaakkaa kirjoitti:

        ja sanoihin rakastuu ihmistä tuntematta :÷(

        Älkääs nyt, he ovat varmaan näitä yli 65-vuotiaita onnellisia, eihän me tiedetä kuinka hyvin tuntevat toisensa.

        Oikeasti, jos mies hiipisi selkäni taakse "kehräten", luultavasti tikahtuisin nauruuni.
        Ei sovi minulle moinen esitys, mutta jokainen tyylillään.


      • uskomatonta.on kirjoitti:

        Onhan se mahtavaa kun läyskät ylös sanasi tallentaa ja niitä muistelee 😏

        Google ...

        Kerran googlasin "ämmänläyskä", kun alkoi kiinnostamaan kuinka yleisesti sitä käytetään, onko se Päätalon kirjoista vai mistä, kun aikaisemmin olin kuullut vain likkojen setän (Päätalofani) käyttävän sitä.
        Se och häpna, vain yksi sivu avautui ja siinä jäljet johtivat Suomi 24 Keskustelu 50 ja 60 palstoille
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/6162480/perkeleen


      • Voezeesus
        Tellukka kirjoitti:

        Google ...

        Kerran googlasin "ämmänläyskä", kun alkoi kiinnostamaan kuinka yleisesti sitä käytetään, onko se Päätalon kirjoista vai mistä, kun aikaisemmin olin kuullut vain likkojen setän (Päätalofani) käyttävän sitä.
        Se och häpna, vain yksi sivu avautui ja siinä jäljet johtivat Suomi 24 Keskustelu 50 ja 60 palstoille
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/6162480/perkeleen

        Roosaliiiin on sitte tallettanu ainaki yheksän vuoden löpinät 😁


      • Voezeesus kirjoitti:

        Roosaliiiin on sitte tallettanu ainaki yheksän vuoden löpinät 😁

        Kaikki tallentuu automaattisesti .
        Joko googlaat tai laitat hakusanan tuohon ylös, missä lukee "Etsi keskusteluista" ja suurennuslasin kuva.
        Kaikki on tallessa, jopa tuo sinunkin kommenttisi.


      • Voezeesus
        Tellukka kirjoitti:

        Kaikki tallentuu automaattisesti .
        Joko googlaat tai laitat hakusanan tuohon ylös, missä lukee "Etsi keskusteluista" ja suurennuslasin kuva.
        Kaikki on tallessa, jopa tuo sinunkin kommenttisi.

        Ei tulis mieleenkään ettiä tollasia läyskäjuttuja 😣 tai yleensäkkään mitään.


      • Voezeesus kirjoitti:

        Ei tulis mieleenkään ettiä tollasia läyskäjuttuja 😣 tai yleensäkkään mitään.

        Ei nii, mutta jollekin toiselle nyt näkyi tulleen mieleen etsiä ja turha sinun siitä on narista.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei nii, mutta jollekin toiselle nyt näkyi tulleen mieleen etsiä ja turha sinun siitä on narista.

        Etsivä löytää ja kuka haluaa, niin aarteensa tallentaa.

        Ja jos joku, niin juuri hunksz on ratketa riemusta, kun huomaa olevansa niiiiin tärkeä, että sanansa neitosten mieleen painuvat ja päiväkirjojen sivuille tallentuvat.


      • hehehehee
        Ancelina kirjoitti:

        Älkääs nyt, he ovat varmaan näitä yli 65-vuotiaita onnellisia, eihän me tiedetä kuinka hyvin tuntevat toisensa.

        Oikeasti, jos mies hiipisi selkäni taakse "kehräten", luultavasti tikahtuisin nauruuni.
        Ei sovi minulle moinen esitys, mutta jokainen tyylillään.

        @Ancelina "luultavasti tikahtuisin nauruuni"

        Mies, joka saa naisen nauramaan, saa hänet tekemään mitä vain!


      • hehehehee kirjoitti:

        @Ancelina "luultavasti tikahtuisin nauruuni"

        Mies, joka saa naisen nauramaan, saa hänet tekemään mitä vain!

        Varmaankin noin ja minähän nauran pitkin päivää, tuo selän takana kehrääminen ja läyskyttely vaan on kaukana siitä, mistä tykkään.


    • flegmaatti

      Olen omaan napaan tuijottaja jota ei kiinnosta vertailu muihin ihmisiin tai ikäluokkiin.
      Onnellisuus on liian vahva sana minun suuhuni. Saattaisin ymmärtää hetkellisen onnen mutta onnellisuus olotilana???????

      Napaani tuijottaen olen todennut, etten voinut nuorena kuvitella miten hyvän elämän tulin ja miten tyytyväinen olen näihin ikärivuosiini.

    • Per-kel
    • Salmensyrjä

      Ai kaaheeta, nyt ip-lehdessä käsketään tutkia naamaa ja päätellä onko ryyppymiehiä/naisia. Heti piti ottaa suurentava peili ja tutkia.
      Näillä männään, sano. Naamassa toisinaan merkki, toisinaan ei. Mieliala joskus alakuloinen, joskus pirteä. Kesäsää joskus suosii kasvimaallakin kasvua, joskus ei, marjoja tuntuu tulevan runsaasti.

    • mimmimum-..mi

      Vaikeaa on onnellisuutta mitata....Onnellisuusprofessori Markku Ojasen mielipiteisiin on minun helppo yhtyä....hän tutki onnellisuutta yli 45vuoden ajan....Ihminen voi vaikka samanpäivän aikana olla iloinen ja surullinen... joskus kun katselee pientä lasta.. ajattelee että miten voi noin nopeasti nauru vaihtua itkuun ja toisinpäin...
      "Olen ihan onnellinen.....melankolisten ihmisten sarjassa"...sanoo Ojanen...kun häneltä jatkuvasti kysellään omasta onnellisuudestaan...
      Aina ei tarvi olla onnellinen....riittää jos olen suht.tyytyväinen elämääni....

    • xx9

      Jonkun tutkimuksen mukaan yksin viihtyvät ovat älkkäämpiä kuin muut.

    • Onneaonkotää

      Onnellisuus lienee sangen suhteellinen käsitys joka sekoitetaan yleisesti tyytyväisyyteen joka ei ole kuitenkaan sama asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe