Mikä palvelussa taas mättää?
EEiväkö siirrot ja asennut ja räpellykset ole vieläkään valmiit?
Olisiko aika hankkia kunnon vehkeet pyörittämään tätä palstaa?
Soitan kohta kuluttaja-asiamiehelle!
Perkeleen
21
908
Vastaukset
- vautsi vau
nyt otetaan aikaa;)
- kirjoitusvirhettä
ehdin vissiin korjaamaan:
Eivätkö... asennukset... - niin paha
kirjoitusvirhettä kirjoitti:
ehdin vissiin korjaamaan:
Eivätkö... asennukset...aloitus, kun kukaan ei vaadi poistoa.
Minä keksin seuraavan;) - vaan
niin paha kirjoitti:
aloitus, kun kukaan ei vaadi poistoa.
Minä keksin seuraavan;)kohta tulee ainakin purevaa kommenttia ja sitten ehkä hyvällä tuurilla tappelukset. Sen jälkeen se on menoa!
- vautsi vau
vaan kirjoitti:
kohta tulee ainakin purevaa kommenttia ja sitten ehkä hyvällä tuurilla tappelukset. Sen jälkeen se on menoa!
saadaan elämää tähän vaivaistaloon;))
- vika?
Pitäisikö puusta sorvata?
Surrurr- kaapeleista
servereistä ja etevistä nettipalvelujen tuottajista ne vehkeet pitää sorvata! :)
- mikään ei
toimi, ei tule viestit näkyviin, ei sitten millään.
- esitystapa
kolmoselle, niin yleensä pääset luuraamaan mitä on piilossa!
- mikään ei
esitystapa kirjoitti:
kolmoselle, niin yleensä pääset luuraamaan mitä on piilossa!
täytyykin kokeilla ;))
- joku virolainen
tai joku muu oikosulku asentaja tumpeloimassa piuhojen kanssa.
- virolainen!
vastahan tää tuotiin Ruattista Suomeen....mistä ne
olis niin äkkiä niitä virolaisia ?nirolle haalineet...kyllä ne ovat kotimaiset tumpelot asialla. :)
- talousmie
"Soitan kohta kuluttaja-asiamiehelle!"
kerro kuinka olet pystynyt säilymään 50 vuoden ikään noin kahelina,
minäkin haluaisin olla kaltaiseni.
asiasta voin sanoa, että minkälainen on virus-suojasi, onko se aktiivinen ja aina päällä,
useiden koneiden tehoista vie "virukset" haittaohjelmat, vakoiluohjelmat ja sähköpostin lähettäjät yli puolet tehoja.
Useissa virusohjelmissa on itseaktivoituminen eli vastaa itse OK, siinä vaiheessa kun suljet koneesi, niitä ei enää löydy jollain skannerilla, kun olet hyöksyt ne. - torivahti
...kehittää sellainen "roskaviestisuodatin", joka jo vastaanottovaiheessa suodattaisi pois viestit, joissa on kirosanoja, sekä sanoja "idiootti", "ämmänläyskä", "seksi", "hanki oma elämä", jne
Ja mitähän muita sanoja siihen pitäisi valita?- korppi krää
tanka, kirjailija, runo, kotiseksi.
- HTZA
"ämmänläyskä" on minulle naisia kunnioittava sana, niinkuin "akka" Lapissa.
Se on samalla pikkuisen helliväkin, niin kuin suukko niskaan. - HTZA
HTZA kirjoitti:
Se on samalla pikkuisen helliväkin, niin kuin suukko niskaan.Kun lapset ovat mummon hoivissa niin kävelkää hiljakseen muijan selän taakse ja suudelkaa niskaa ja sanokaa, hellällä äänellä: "iskän ämmäläyskä" ja perään, kurkusta, jos osaatte, sellaista hiljaista, matalaa, kehräävää ääntä.
Älkää sitten säikähtäkö, minä en vastaa sydäreistä ja vaikka muija olisi vähän rumempikin niin toiminnasta tulee sellaista että ei vaadi sinisiä pillereitä.
Saman voi tehdä pikkutyttärelleenkin, silloin saa ison halauksen, muiskun ja sanat: "Toi iskä on ihan kauhee, se on niin IHANA!"
Kumpi tahansa, iskän päivä on pelastettu. - torivahti*
HTZA kirjoitti:
Se on samalla pikkuisen helliväkin, niin kuin suukko niskaan.seriffin hommat virolaisille, niin kuin on monen laitteen/ohjelmiston tuotetuki? Siinä voisi olla naurussa pitelemistä.
- Pirre*
posti ainakaan toimi, taas hukkui yksi kirje bittitaivaaseen, - arvaa harmittaako..:(
- lämmöllä opastan,
sinua avaamaan gmailin sähköpostiosoitteen, siellä koko ajan kirjoitettu teksti tallentuu luonnoksiin. Voit välillä vaikka kirjautua ulos ja palatessasi kirjoittamasi viesti löytyy takuuvarmasti.
- sanoo_suttura*
ihan tosissaan harkita e-postin vaihtamista varmemmalle kanavalle.
Minulla on ollut iät ja ajat mm. Hotmaili, ja melkein aina on toiminut moitteetomasti.
Kehuivat niin tuota G-mailia, että oli pakko hankkia sekin...ja luulisin että se toimii moitteetomasti, vaikka en olekaan vielä siirtynyt kokonaan sille. Googlella ei ole varaa pilata hyvää (?) mainettaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418