Hei olen parikymppinen nainen. Minulla todettiin ensimmäistä kertaa elämässä virtsatieinfektio. Seurustelen niin seksiä on melko lailla. Nyt olen puolessa välissä antibioottikuuriani. Oloni on hyvä. Kysymykseni on, onko turvallista harrastaa seksiä jo nyt? Kiitos jo etukäteen asian kanssa enemmän tekemissä olleiden kanssa. :)
Virtsatietulehdus ja seksi
3
193
Vastaukset
- Otaopiksesi
Partneri ei ole sinulle se oikea. Tulet vielä huomaamaan tämän.
- Kokonaisuuksienhallintaa
Virtsatientulehduksen mahdollisia syitä:
1. Astianpesukoneessa muhivat virtsatientulehdusta aiheuttavat bakteerit ja siirtyvät ihmisten elimistöön astioiden mukana. Pese astiat käsin!
2. D-vitamiinin puutos. Syö apteekista ostettuja D-vitamiini- ja kalaöljykapseleita läpi vuoden!
3. Mitä aloit syömään (virtsatientulehduksien alkamisen aikaan), mitä et ennen syönyt? Kartoita tämä/nämä ja jätä ne pois ruokavaliostasi, vaikka niiden terveellisyydestä kuinka kohkattaisiin.
4. Väärä partneri? - hyvaajuhannusta
Käy tyhjentämässä rakkosi ennen seksiä ja seksin jälkeen. Vähentää tulehdusten riskiä.
Seksin hurmoksessakin kannattaa muistaa, ettei peräaukon jälkeen kosketella emätintä tai häpyä. Ulosteet aiheuttavat herkästi tulehduksia.
Runsas emäksisten ja makeiden tuotteiden syönti altistaa tulehduksille, esimerkiksi viinirypäleet ja alkoholi.
Hankaus saa helposti aikaan hiertymiä ja tulehduksia. Uudesta partnerista huolimatta kannattaa joskus pitää lepopäivä rakastelusta. Silloin voi syventää suhdetta tai keskittyä ystäviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791