Tilitiedot

Kurppa17

Näkeekö uo jos tilille tulee tuloja esim tori.fi myynnistä?

59

11768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulot

      Näkee kaikki tulot tililtäsi...

      • Sivusta

        Eikö sitä kiinnosta vaan säännölliset tulot?


      • Trustnobody

        Lisätuloista viedään kaikki, säännöllisistä tuloista max 1/3. Mutta jos nyt saat pari kymppiä tori.fi myynnistä niin tuskimpa välittää. Eri juttu jos on sadat tai tuhannet eurot kyseessä.


    • Tyhmät

      Jos olisin uo asiakas ja pankki menisi heti vaihtoon sekä rikosilmoitus pankkisalaisuuden rikkoimisesta. On muuten niin, että kun ei äänestä niin ei ne lait koske eikä virkamiehillä ole valtaa.

      • jljklljllj

        Kannattaa avata tili saksalaiseen N26 pankkiin , sen voi tehdä netissä älypuhelimen avulla ja ohjata sinne kaikki sellaiset tulot joita ei halua voudin tai vaikka kelan tai sossun tietävän. Itse avasin jo ajat sitten ja pankkisalaisuus on pysynyt.


      • Jenska17

        Eikös Skrill aja saman asian?


      • dfgdflkjld

        Skrill ei käytä IBAN- eikä BIC- numeroita joten huutonetin ostajat eivät voi siirtää rahaa omilta pankkitileiltään. Skrillin tilille voi siirtää vain omalta pankkitililtään rahaa.

        Turvallinen se on myös, ei ole vouti vienyt yhtään mitään.


      • srillittääkö

        Mut näkyyhän se että siirtelet omalta tililtä omalle skrillin tilille. Voiks omalta skrill tililtä rahaa omalle tilille että siinä on sun nimi?

        Sori en ole perehtynyt skrilliin vielä sen tarkemmin ja ei nyt jaksa googletella ku on niin vtusti univelkaakin.


      • Mmtu
        srillittääkö kirjoitti:

        Mut näkyyhän se että siirtelet omalta tililtä omalle skrillin tilille. Voiks omalta skrill tililtä rahaa omalle tilille että siinä on sun nimi?

        Sori en ole perehtynyt skrilliin vielä sen tarkemmin ja ei nyt jaksa googletella ku on niin vtusti univelkaakin.

        Hei vastatkaa tietävät tähän,onko tili siirrot millaisia,näkyykö tiliotteissa?Siis Skrill tilistä kyse.


      • fd03ll

        Skrillin tilisiirrot menevät Trustly- nimisen firman kautta, joten tiliotteissa näkyy Trustly.

        Ongelmia voi tulla lähinnä silloin jos saa toimeentulotukea sillä kela tai sossu voi vaatia tilisiirroista tarkempaa selvitystä. Vouti ei voi mitään.


      • Jenska17A
        fd03ll kirjoitti:

        Skrillin tilisiirrot menevät Trustly- nimisen firman kautta, joten tiliotteissa näkyy Trustly.

        Ongelmia voi tulla lähinnä silloin jos saa toimeentulotukea sillä kela tai sossu voi vaatia tilisiirroista tarkempaa selvitystä. Vouti ei voi mitään.

        Mulla kyllä lukee tilitapahtumissa ihan selkeästi Skrill LTD online paymen kyllä UO voi vaatia tilitietoja niinkuin Kelakin.


      • fd03ll

        Vouti voi vaatia tilitietoja mutta itse sille ei tarvitse antaa mitään. Se voi kysyä pankista jonka jälkeen se luovuttaa ja toteaa että ei voi mitään.


      • Joonaszza
        jljklljllj kirjoitti:

        Kannattaa avata tili saksalaiseen N26 pankkiin , sen voi tehdä netissä älypuhelimen avulla ja ohjata sinne kaikki sellaiset tulot joita ei halua voudin tai vaikka kelan tai sossun tietävän. Itse avasin jo ajat sitten ja pankkisalaisuus on pysynyt.

        Onnistuuko tilin avaaminen jos tuo englannin kieli huono?


      • fd03ll

        Aina voi kokeilla, se ei maksa mitään.


      • Eirahaasuomipankkiin
        dfgdflkjld kirjoitti:

        Skrill ei käytä IBAN- eikä BIC- numeroita joten huutonetin ostajat eivät voi siirtää rahaa omilta pankkitileiltään. Skrillin tilille voi siirtää vain omalta pankkitililtään rahaa.

        Turvallinen se on myös, ei ole vouti vienyt yhtään mitään.

        Moi
        Siis voiko palkanmaksun ohjata n26 pankkiin?

        Kiitos etukäteen


      • 645hji

        Voi ohjata, ilmoittaa vain palkanmaksajalle tilinumeron. Itsekin olen tehnyt niin.

        Pääkaupunkiseudulla voi työskennellä kolme kuukautta ennenkuin vouti huomaa verottajalta missä on työssä. Sen jälkeen lähtee maksukielto työnantajalle.


      • Anonyymi
        jljklljllj kirjoitti:

        Kannattaa avata tili saksalaiseen N26 pankkiin , sen voi tehdä netissä älypuhelimen avulla ja ohjata sinne kaikki sellaiset tulot joita ei halua voudin tai vaikka kelan tai sossun tietävän. Itse avasin jo ajat sitten ja pankkisalaisuus on pysynyt.

        Juuri noin, minulla on tuo N26 ja toimii kuin enkeli


      • Anonyymi

        Ei auta pankin vaihtaminen ne pääsee sinne jokatapauksessa.

        ja ilmeisesti pankkisalaisuus ei koske näitä veijareita, ne menee ja imuroi rahet jos on ylimääräistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta pankin vaihtaminen ne pääsee sinne jokatapauksessa.

        ja ilmeisesti pankkisalaisuus ei koske näitä veijareita, ne menee ja imuroi rahet jos on ylimääräistä

        Mutta esim tuo N26, sinne ei UO paha silmä yllä


    • Jajajajsjsjsjdv

      No eipä se uo itään /hilujasatasia tililtä vie jos tulee. Itse usein 100-500e nostellut jotain veikkausvoittoja ymym. Ja viides vuosi uo:ta menossa. Eriasia jos tilille alkaisi jotain tonneja ilmestymään harvasen viikko, niin varmasti vie/kiinnostuu jossain kohtaa.

      Onko porukka oikeasti näin vainoharhaista vai tyhmää?

      • dfgdflkjld

        Vouti vie kaiken jos tili on tavallinen käyttötili eikä etujen maksutili. Mitään suojaosuuksia ei silloin jätetä joten parempi kätkeä vähäisetkin tulot varmaan paikkaan ettei tarvitse itkeä nettipalstoilla että vouti vei rahat.

        Ja jos saa toimeentulotukea niin kela laskee pienimmätkin panot tuloiksi ja vähentää toimeentulotuesta mutta ulkomaisen salatilin avulla voi saada vähän enemmän.

        Suomen viranomaisten kanssa kannattaa olla hieman vainoharhainen erityisesti jos on ongelmia niiden kanssa.


      • Sshjkkm

        Oliko millanen homma aukaista se saksalainen tili,onnistuuko englanniksi??


      • dfgdflkjld

        Onnistuu englanniksi, sivulla www.n26.com on tarkemmat ohjeet ja Play- kaupasta voi ladata sovelluksen Androidille jota käytetään myöhemmin pankkiasioiden hoidossa.

        Nopeasta nettiyhteydestä ja hyvästä älypuhelimen kamerasta on hyötyä ja passi tai henkilökortti tarvitaan.

        Hesari teki tuosta jutunkin tammikuussa http://www.hs.fi/talous/art-2000005065357.html


      • VipstaakiOG

        Itse olet tyhmä jos uskot että rahat olisi turvassa tilillä jos vaan on ..ttumainen vouti kimpussa. Minulle tuli Veikkaukselta 3 (kolme) euroa voittoa jokerista tilille niin vouti vei siitä 2 euroa ja perustelu oli että se tulorajaulosmittauksessa yli 672 euron rahoista otetaan 2/3 kunhan silti jää yhteensä alle 1344 euron alle. Muuten veisi kokonaissummasta 1/3.
        Köyhimmät saa paskimman kohtelun eli kannattaa olla vainoharhainen ja ottaa voittonsa käteisellä. Juuri tämän takia ajetaan kuin käärmettä pysyyn käteisen lopettamista (mikä onneksi ei toteudu) sekä reaaliaikaista tulorekisteriä (mikä ikävä kyllä toteutuu).
        Sipilän, möhömahatakinkääntäjän ja Orpo-peten saisi karkottaa Siperiaan loppuiäksi.


      • VipstaakiOG kirjoitti:

        Itse olet tyhmä jos uskot että rahat olisi turvassa tilillä jos vaan on ..ttumainen vouti kimpussa. Minulle tuli Veikkaukselta 3 (kolme) euroa voittoa jokerista tilille niin vouti vei siitä 2 euroa ja perustelu oli että se tulorajaulosmittauksessa yli 672 euron rahoista otetaan 2/3 kunhan silti jää yhteensä alle 1344 euron alle. Muuten veisi kokonaissummasta 1/3.
        Köyhimmät saa paskimman kohtelun eli kannattaa olla vainoharhainen ja ottaa voittonsa käteisellä. Juuri tämän takia ajetaan kuin käärmettä pysyyn käteisen lopettamista (mikä onneksi ei toteudu) sekä reaaliaikaista tulorekisteriä (mikä ikävä kyllä toteutuu).
        Sipilän, möhömahatakinkääntäjän ja Orpo-peten saisi karkottaa Siperiaan loppuiäksi.

        Oletpas uskottava, että vouti rupesi oikein erikseen tekemään työtä ulosmitatakseen vaivaiset kaksi euroa.


      • jljklljllj

        Aikaisemmin oli sivutili Nordeassa jossa oli vain 1,50 euroa ennen kuin sen lopetin. Vouti kuitenkin vei ne puolitoista euroa ja lähetti sen jälkeen kirjeen jossa luki päätös pankkitilin ulosmittauksesta. Velkoja oli kuitenkin yli 20 000 euroa. Kyllä nauratti pitkään kun mietti sen vajakin ilmettä kun se tajusi vieneensä vain 1.50 euroa.

        No sen jälkeen suljin sen ja avasin varsinaisen säästötilin Viroon jossa on säästöt karttuneet jo melkein 4 vuotta eikä mitään ole ulosmitattu.

        Suomen virkakyöstien typeryys ja yksinkertaisuus on uskomatonta. Vieläkin naurattaa joskus kun tuota tapausta muistelee.


      • dfgdflkjld kirjoitti:

        Onnistuu englanniksi, sivulla www.n26.com on tarkemmat ohjeet ja Play- kaupasta voi ladata sovelluksen Androidille jota käytetään myöhemmin pankkiasioiden hoidossa.

        Nopeasta nettiyhteydestä ja hyvästä älypuhelimen kamerasta on hyötyä ja passi tai henkilökortti tarvitaan.

        Hesari teki tuosta jutunkin tammikuussa http://www.hs.fi/talous/art-2000005065357.html

        Ai ettei Suomen pollu pystyisi jäjittämään. Jos haluaa. Uskon että pystyy.


      • VipstaakiOG kirjoitti:

        Itse olet tyhmä jos uskot että rahat olisi turvassa tilillä jos vaan on ..ttumainen vouti kimpussa. Minulle tuli Veikkaukselta 3 (kolme) euroa voittoa jokerista tilille niin vouti vei siitä 2 euroa ja perustelu oli että se tulorajaulosmittauksessa yli 672 euron rahoista otetaan 2/3 kunhan silti jää yhteensä alle 1344 euron alle. Muuten veisi kokonaissummasta 1/3.
        Köyhimmät saa paskimman kohtelun eli kannattaa olla vainoharhainen ja ottaa voittonsa käteisellä. Juuri tämän takia ajetaan kuin käärmettä pysyyn käteisen lopettamista (mikä onneksi ei toteudu) sekä reaaliaikaista tulorekisteriä (mikä ikävä kyllä toteutuu).
        Sipilän, möhömahatakinkääntäjän ja Orpo-peten saisi karkottaa Siperiaan loppuiäksi.

        Miten niin. Eikö se 2/3 osa sitten riitä.


      • 35jjj
        160653 kirjoitti:

        Ai ettei Suomen pollu pystyisi jäjittämään. Jos haluaa. Uskon että pystyy.

        Uskoa voi mitä haluaa mutta usko ei ole tiedon väärti. Minun säästöt ovat pysyneet turvassa voudilta N26:ssa. Talletukset olen tehnyt käteisenä Western Unionilla ja suomalaisen tilin olen nostanut pankkiautomaatilla tyhjäksi saman tien kun tuet tai jotain muuta on sinne tullut.


      • Björnijä-Jörni

        Kaikille tiedoksi että nykyään kaikki eurooppalaiset pankit välittävät AUTOMAATTISESTI tiedot suomen verottajalle sinun talletuksistasi. On olemassa siis tietokanta, jossa kaikki tekemisesi kyllä tarvittaessa on löydettävissä. UO-mies ei noita aktiivisesti varmaan haeskele, mutta verottajan viisarin värähtäessä alkaa sitten sataa paskaa niskaan ja huolella jos kuvittelet voivasi piilotella rahoja Euroopan sisällä.


      • J74-

        Rahaa on piiloteltu jo 4 vuotta virolaisella ja kohta vuosi saksalaisella tilillä eikä vouti ole vienyt mitään.

        Että mitään tuollaisia tietokantoja ei siis ole eikä keskitettyjä rekistereitä. Joten lampaiden on turha tulla mutupaskaa jauhamaan.


      • Nähtyon
        hullu_ukko kirjoitti:

        Oletpas uskottava, että vouti rupesi oikein erikseen tekemään työtä ulosmitatakseen vaivaiset kaksi euroa.

        Kyllä uomiehen ahneus menee sairaudeksi


      • Anonyymi
        35jjj kirjoitti:

        Uskoa voi mitä haluaa mutta usko ei ole tiedon väärti. Minun säästöt ovat pysyneet turvassa voudilta N26:ssa. Talletukset olen tehnyt käteisenä Western Unionilla ja suomalaisen tilin olen nostanut pankkiautomaatilla tyhjäksi saman tien kun tuet tai jotain muuta on sinne tullut.

        Mä yritin tehdä käteistalletuksen paikallisessa Western Unionissa eli googlen mukaan Forex bankissa, mutta heillä kuulemma käteistalletukset eivät toimi eikä N26-korttikaan.

        Mikä olisi kyseinen yritys Helsingissä, jos haluaa tallentaa käteistä N26-tilille, sillä Kelan asiakkaana Covidin aikana he vaativat multa tiliotteet?


      • Anonyymi
        VipstaakiOG kirjoitti:

        Itse olet tyhmä jos uskot että rahat olisi turvassa tilillä jos vaan on ..ttumainen vouti kimpussa. Minulle tuli Veikkaukselta 3 (kolme) euroa voittoa jokerista tilille niin vouti vei siitä 2 euroa ja perustelu oli että se tulorajaulosmittauksessa yli 672 euron rahoista otetaan 2/3 kunhan silti jää yhteensä alle 1344 euron alle. Muuten veisi kokonaissummasta 1/3.
        Köyhimmät saa paskimman kohtelun eli kannattaa olla vainoharhainen ja ottaa voittonsa käteisellä. Juuri tämän takia ajetaan kuin käärmettä pysyyn käteisen lopettamista (mikä onneksi ei toteudu) sekä reaaliaikaista tulorekisteriä (mikä ikävä kyllä toteutuu).
        Sipilän, möhömahatakinkääntäjän ja Orpo-peten saisi karkottaa Siperiaan loppuiäksi.

        Sipilä on pahinta, mitä on Suomen politiikassa on ollut ikinä.
        Lesta ukko, ei uskontoon kuulu viedä ihmisiltä kaikkea mitä kiiltää?

        Kyllä se jokin rankaisu iskee Sipiläänkin, sairaus , jonka yläkerranherra antaa hänelle ilkeydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä yritin tehdä käteistalletuksen paikallisessa Western Unionissa eli googlen mukaan Forex bankissa, mutta heillä kuulemma käteistalletukset eivät toimi eikä N26-korttikaan.

        Mikä olisi kyseinen yritys Helsingissä, jos haluaa tallentaa käteistä N26-tilille, sillä Kelan asiakkaana Covidin aikana he vaativat multa tiliotteet?

        Ihan tilisiirtona voi laittaa vaikka kaverin kautta, maksa kaverille käteisellä.


      • Anonyymi
        160653 kirjoitti:

        Ai ettei Suomen pollu pystyisi jäjittämään. Jos haluaa. Uskon että pystyy.

        Tyhmää nostaa näinkin vanha topic esiin, mutta menkööt jos tämä tieto jotakuta tulevaisuudessa auttaisi. Omasta kokemuksesta voin kertoa ettei uovi eikä Kela aktiivisesti ulkomaantilien olemassaoloa kaivele.

        Mainittakoon itsestäänselvyys, että toki jos menet omalta suomitililtä siirtämään samalla omistajan nimellä olevalle ulkomaantilille ja toimitat vahingossa kelalle tiliotteesi jossa tämä näkyy, niin tulee selvityspyyntö tiliotteineen & luultavasti kaikki mitä on Kela maksanut sillä aikaa kun olet ollut toisen pankin asiakas niin tulee takaisinmaksettavaksi, puhumattakaan tuomiosta joka on kavallus, tai petos.

        Poikkeustapauksessa jos olet epäiltynä rikoksesta jossa on sinulle mahdollisesti koitunut taloudellista hyötyä tai epäilys siitä ja kotoasi tai lompakostasi löytyy ulkomaankortti, niin sillä tavalla asia purkautuu täysin ja ovat velvoitettuja ilmoittamaan uoville. Pankit esim N26, Revolut, Weststein, Swiss bank ym olivat kaikki hyvin yhteistyökykyisiä Suomen poliisin sekä uovin kanssa, sillä kyseiset pankit rikkoisivat mm EU pankkilakia jos kieltäytyisivät yhteistyöstä rikosepäilyssä ja saisivat syytteet.


    • VipstaakiTaas

      Sen verran hullulle miehelle lisäinfoa että ei se vouti erikseen tehnyt töitä 2 euron jokerivoittoni viemiseksi vaan lisäsi tuon 3 euron voiton kyseisen kuukauden nettotuloihini joista vei kerralla 2/3 siitä osasta joka ylitti suojaosuuden. Sen virheen viestini sisälsi että ei se suojaosuus 5 vuotta sitten ollut ihan tuo 672 mikä se nyt on mutta sinne päin kuitenkin. Onneksi voitin vain 3 euroa sillä jos olisin voittanut 300 niin olis lähtenyt 200.

      • fwwdghjk

        Itse olisin ollut vain iloinen, jos olisin pienen lottovoittoni ansiosta kyennyt maksamaan velkojani enemmän. Mutta meitähän on moneksi. Välillä täytyy vain vähän kummastella. Eikös tässä taannoin joku kaverinne ampunut poliisinkin, kun ei saanut pitää veikkausvoittoa itsellään?


      • Ihmehupatusta
        fwwdghjk kirjoitti:

        Itse olisin ollut vain iloinen, jos olisin pienen lottovoittoni ansiosta kyennyt maksamaan velkojani enemmän. Mutta meitähän on moneksi. Välillä täytyy vain vähän kummastella. Eikös tässä taannoin joku kaverinne ampunut poliisinkin, kun ei saanut pitää veikkausvoittoa itsellään?

        Ja mikä saa sut uskomaan, että tuo kaveri oli ?


    • Lola120

      Mitä kautta siirrätte käteistä rahaa N26 pankkiin?

      • vbnvnbt6

        Onko siinä saksalainen iban numero, minkä muotoinen ?


      • dfgdflkjld

        Viron tilin kautta, talletukset tehdään käteisenä talletusautomaatissa Tallinnassa joista lähimmät ovat Viru-keskuksessa. Sitten virolaisessa verkkopankissa tehdään siirrot N26:teen.

        Suomessa hyvä keino on Western Union, se ottaa provikat rahansiirroista mutta sitten rahansiirrot pysyvät piilossa ei-toivotuilta tahoilta.

        Omissa nimissä olevalta suomalaiselta pankkitililtä ei pidä tehdä mitään tilisiirtoja eikä muutakaan sellaista mitä ei halua ulosoton tai kelan tietävän. Suomessa kun ulosoton uhrilla tai toimeentulotuen saajalla ei ole pankkisalaisuutta.


      • Lola120
        vbnvnbt6 kirjoitti:

        Onko siinä saksalainen iban numero, minkä muotoinen ?

        Siis ihan normaali Iban tilinumero :)


      • Lola120
        dfgdflkjld kirjoitti:

        Viron tilin kautta, talletukset tehdään käteisenä talletusautomaatissa Tallinnassa joista lähimmät ovat Viru-keskuksessa. Sitten virolaisessa verkkopankissa tehdään siirrot N26:teen.

        Suomessa hyvä keino on Western Union, se ottaa provikat rahansiirroista mutta sitten rahansiirrot pysyvät piilossa ei-toivotuilta tahoilta.

        Omissa nimissä olevalta suomalaiselta pankkitililtä ei pidä tehdä mitään tilisiirtoja eikä muutakaan sellaista mitä ei halua ulosoton tai kelan tietävän. Suomessa kun ulosoton uhrilla tai toimeentulotuen saajalla ei ole pankkisalaisuutta.

        Kiitos hyvistä neuvoista!


      • dfh48
        Lola120 kirjoitti:

        Siis ihan normaali Iban tilinumero :)

        Mutta tarkoitin siis sitä että esim Puolassa se onkin paljon pitempi, Suomessa on "FI" 16 merkkiä, Puolassa olikohan 24 merkkiä jne..


    • rikollinenkusipää

      hankkikaa vaimo ja tulot sen tilille.
      toimii!

      eihän vaimo ole sinä ja sinun velkasi.

    • Eirahaasuomipankkiin

      Moi
      rahat ei ole suojassa omalla tilillä lukekaa uljas-ohjelmasta.
      Kokemusta juuri eilen vouti vei ensin palkasta ja sitten Nordean tililtä niin että jätti sinne 1100€
      Laissa määrätyn 3 x suojaosuuden.
      Kyllä tolla rahalla kuukauden pärjää.

      Uskomatonta toimintaa Helsingin ulosotto.
      Tämä toiminta edes auttaa lisävelkaantumiselta,vai mitä mieltä olette

      • Viheraholainen

        Ihan samaa mieltä, Suomen lait on varsinkin tämän Sipilän mulkun hallituksen aikana väännetty sellaisiksi että perustuslakia saa rikkoa silloin kun köyhiä halutaan kyykyttää entistä kovemmin mutta hallituksessa saa istua joku ihme sininen jengi jota sinne ei edes ole äänestetty. Lestadi saa jakaa rahaa kassasta matuille ja konkurssikaivokselle miljoonittain miten lystää mutta työttömiltä kyrpä voi napata muutaman kympin jos heillä ei ole mahdollisuutta täyttää aktiivimallin mielivaltaisia vaatimuksia. Myös ulosoton suojaosuuden nosto torpattiin kun perintätoimistot ja uo ovat täällä ihmistä arvokkaampia. Näitä molempien ihan eri sektoreiden kusipäisiä päätöksiä nuiji läpi laborantiksi opiskellut Jari Lindström. Tosi "pätevää" sakkia. Pankkisalaisuutta ei ole, tt-tuen saajien tuloiksi lasketaan kympin lottovoittokin, mutta miksi hitossa tyhjät kupongit sitten eivät käy menoina? Nyt ne puuhaa vielä tuota reaaliaikaista tulorekisteriä jotta viranomaisten harjoittama kyyläys saadaan vieläkin tehokkaammaksi, mutta nämä idiootit eivät tajua että seuraus on se että pimeät työt lähtevät räjähdysmäisesti kasvamaan ja anarkia nostamaan päätään!
        Suomi 100 v on oikeasti miljonäärikerhon vetämä kehitysmaa joka hajoaa pian käsiin.

        Eli pistä ulkomaille rahasi ja lähde tarvittaessa itsekin perässä. Loppuu juhlat kohta tuolta eliittijengiltä se on varma.


      • fd03ll

        Siinä vaiheessa kun sipilän kerholta loppuvat rahat eli ulkomailta ei saa enää lainaa eikä verojakaan voi enää nostaa niin suomi on Kreikan tilassa. Ja sitten voi olla vaikeaa saada nostettua edes pieniä käteisnostoja automaateista jos pankit ovat romahtamassa tai jo romahtaneet ja setelit on loppuneet.

        Joten järkevintä on pitää säästöt ulkomaisella pankkitilillä sellaisessa maassa jonka talous on kunnossa. Niin ikään kannattaa miettiä kannattaako pitää suomessa mitään sellaista varallisuutta jonka rosvovaltio suomi voisi viedä kriisitilanteessa.


      • Anonyymi

        Tiedetään. Pankit on rikollisia täällä suomessa ja yhteistyössä UT kanssa. Menee suomalaisten rikollis virkamiesten taskuun


    • Eirahaasuomipankkiin

      Suurin ongemalma on se että palkat tulee tilille.
      Olen elätänyt itseni ja aioin elättää jatkossa.
      Järvevintä olisi se että jää työttämäksi ja elää kelan ja sossun rahoilla 5 vuotta niin velat vanhanee.
      olen sen verran vanhan liiton ukko että en näin halua.
      Nyt sitten heti niille joka meinaa kirjoittaa että miks et tee sopimusta UO:n kanssa kerron sen että olen yrittänyt ja toimi 3 kk kunnes taas aloitti palkan ulosmittauksen.
      Ja niille ketkä meinaa kirjoitttaa että oma moka miks et hoitanut laskujasi vaan annoit mennä ulosottoo kerroin sen että sairas tapauksen vuoksi KY yhtiö joutui talousvaikeuksiin ja minun kontolle tuli yli 60000€ verovelkaa.
      Tiedoksi että ehdotin verottalle että maksan 3 vuotta 500€ kuukaudessa.
      Vastaus oli Ei.

      Tarinan opetus: -ei koskaan Kommandiitti yhtiötä kenenkään kanssa -ei kannata oikeastaan yrittäjäksi ruvetakkaan. - Älä luota viranomaisten sanaan.-elä sossun varoilla niin kauan kuin velat vanhenee. veloista riippuen 5-20 vuotta

    • Mahdollisuuksiapaljon

      Juuri näin kun täällä jo mainittukin. Älkää hyvät ihmiset, rakkaat kanssakärsijät pitäkö/ siirtäkö suomalaisilla omilla tileillänne yhtään mitään mistä ette halua voudin, kelan, tms tietävän. Puolisonkaan tili ei ole millään tapaa varma kohde niille rahoille, jotka ovat velalliselle jotain virallista kautta tulleet. Talletusautomaatit, lähimmät siis virossa, ulkomainen tili ovat hyvä ratkaisu. Suomen ulosotto ei saa esim, puolalaiselta tililtäsi yhtään mitään, jos kyse ei ole huikeista summista ja kansainvälisestä rikollisuudesta.

    • VELAT_MAKSA

      MAKSA VELKAS!!!

      • pottunokatLyttyyn

        Ei huvita, viitsi eikä jaksa maksella. Maksa sinä ne velat.

        Minä nyhdän mielummin kaikki etuudet mitä irti saan ja teen pimeitä töitä ja myyn kannabista silloin tällöin. Hyvin pärjää eikä velat tunnu missään.


      • Vippi-Seppo

        No EI VARMAAN MAKSETA!!!!
        Pidä vaan omistas huoli vässykkä!


      • Anonyymi
        Vippi-Seppo kirjoitti:

        No EI VARMAAN MAKSETA!!!!
        Pidä vaan omistas huoli vässykkä!

        Vippi-Seppo....niin vaan maksat meidän muiden maksamattomat velat. Erillaisissa muodoissa palkkaveros, yrittäjäveros, tomaatin hinnas, maidon hinnas, bensan hinnas ja vaikka missä helvetin Pelle-Seppo🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vippi-Seppo....niin vaan maksat meidän muiden maksamattomat velat. Erillaisissa muodoissa palkkaveros, yrittäjäveros, tomaatin hinnas, maidon hinnas, bensan hinnas ja vaikka missä helvetin Pelle-Seppo🤣🤣🤣🤣

        Niin sinä tyhmä lammas luulet mutta ne verot on ihan eri juttu, kusetusta ovat!


    • Anonyymi

      Arja Huttunen, OP tilin uusi luonti, muuta ei laiteta, kuin sen pyöritys missä kotimurto on tapahtunut, asunnon omistaja, vuokraus.
      Pyhäjärvi Op

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe