Kaveri on tulossa vaihtamaan parkkipolttimon autooni alkuviikolla, joten pitäisi sitä ennen ostaa poltin.
Mikäköhän on poltin tuohon menee, kun en googlettamalla löytänyt. Kyseessä 1.6 bensa tekna varustelulla, eli ajovalot ovat xenonit, mutta parkit mielestäni normi halogeenit. Ulkopäin umpion läpi katsottuna veikkaisin H7:aa, mutta en ole varma.
Qashqai vm -12 parkkivalon poltin?
Epätietoinenherra
1
284
Vastaukset
- Voisin_veikata
että parkkivalo on T10-kantainen 5Watin hehkulankapoltin. Parkkipolttimoina voisi kokeilla vastaavia led-polttimoita mutta jos autossa on Can-Bus-systeemi, pitää ledipolttimoiden olla vastuksella varustettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321