Nyt on kunnan asiat retuperällä.
Kunnille sanktioita työttömistä, jollei kunta ala työllistämään niitä.
Mutta, nyt sitten ammattitaitoisetkin laitetaan työttömyysraha 9e/pv ammattiaan vastaavaan työhön.
Se on lain vastaista.
Ammattitutkinnot tehnyt Esim: Puutarhatyöntekijälle ei voi maksaa työttömyysraha 9e /pv. Koska on ammattiaan vastaavassa töissä. Silloin on syrjityssä asemassa ja liittojen neuvoteltujen palkkojen alipalkattuna.
Myöskin työntekijöille kuuluu työpaikalla,asianmukaiset työvälineet, ilman uhkailuja.
Tälläisestä voi tehdä kantelun työministeriöön.
Sanktioita työttömistä.
työtäkö
1
156
Vastaukset
- sikamaistatouhua
Tämähän on ammattitaidon halveeraamista ja ihmisen myöskin ; (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098