Miksi naiset etsii nuorempaa?

yhdessäkuollaankin

Minua kiinnostaisi tietää miksi melkein seitsenkymppiset naiset etsii kuusikymppistä kaveria??
Olen kuusikymppinen mies ja kahta naista olen treffannut mutta kumpikaan ei "alennu" seksiin vaikka kumpikin kyllä kulkisi mukana tapahtumissa,vaelluksilla ja missä nyt kaksi yleensä voi kulkea.Eikö siinä jo vähän ikäkin sano että nuorempi mies vielä kykenisi peittoakin heiluttamaan.
Kertokaa miehet onko teille sattunut noita tapauksia ja naiset mikä nuoremmassa miehessä viehättää kun ette noilla eväillä pysty niitä kuitenkaan pitämään??

60

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieslääkäriinheti

      vanhempi mies pitää naista syyllisenä jos ei toimi fysiikka ja ehkä se on tärkein syy, miehen pitäs hoitaa itseään sillä ikä tekee tepposet..

    • Jyrkkämäki

      Ikä tekee tepposet niin naisille kuin miehille riippuu toki paljolti elintavoista. Molemmista löytyy nuorekkaita hyväkuntoisia 6- kymppisiä, toisaalta lytyyn myös vähemmän hyväkuntoisia joka näkyy selkeästi ulospäin. Olkaa liikkumatta lipittäkää olutta, viinaa päivittäin niin haditus alkaa repsottaa.

      • Habitus-kunnossa

        Kyllä me suomalaiset miehet liikumme reippaastikin sohvalta vessaan ja keittiöön jääkaapille. Ja mitä enemmän olutta löytyy jääkaapista, sitä useammin joudumme liikkumaan.
        Olutvatsani päällä on askelmittari ja se kertoo illalla, että onpa mies liikkunut päivän aikana.
        Pitäisi saada vielä uni -ja olutmittarit, näkisi montako liika-annosta tulee juotua päivän aikana ja että montako hukkaanmenevää olut-tuntia tulee nukutuksi.
        Telkkariakin tuijotamme vähintään 12 tuntia päivässä ja netin seksisivut menevät tukkoon kun sieltäkin lipuu eroottista ohjelmaa päiviemme ratoksi.
        Niin, eukkoahan meillä ei ole haittaamassa lukujärjestystä. Sitä kitinää saamme tilalle vanhan polkupyörän ruosteisista ketjuista. Sillä pyörällä haemme täydennystä olutvarastoomme.
        Ruokailussakaan emme tingi. Ale lenkkimakkaraa ja kylmää miinus 30% pizzaa kera litran piimäpurkin.
        Saunomme kerran viikossa jos kunto kestää kävellä laittamaan sauna tulille ja ei ole niin kännissä että muistaa lisätä puita. On sitä tullut saunottua 20 asteen löylyissäkin.


    • Heikunkeikku

      Huomenta!
      Miksi kirjoitit, että "kumpikaan ei "alennu"... "?
      Miksi tuo alennu-sana?
      Kirjoitit myös, että "Eikö siinä jo vähän ikäkin sano että nuorempi mies kykenisi vielä peittoakin heiluttamaan".
      Minä puolestani kysyn, että Miksi sitten alat huseeraamaan sinua paljon vanhempien kanssa? Etkö Sinä voisi ajatella, että "eikö siinä jo vähän ikäkin sano että....". Miksi vain naisen pitäisi ajatella, että sinä tahtoisit peittoja heilutella.
      Ala etsimään sinulle sopivampaa naista. Vaikkapa viisvitosta. Semmosta, joka mielellään kiepsahtaa viereesi peittoja heiluttelemaan. Se olisi helpompi ja järkevämpi ratkaisu.
      Eikö sitä jokaiselle löydy sopiva kaveri, jolle käy samat hommat ja mieltymykset.

      • Eiköhän se aloituksessa tullut jo selväksi, että hän on niitä miehiä, joita ei kukaan häntä nuorempi "etsi".
        Itsestää hänestä ei ole etsimään kaveria, mutta menee imarreltuna kenen vaan vanhan tädin völjyyn, kenelle nyt sattuu kelpaamaan.


      • Oletan, että seitsenkymppiset naiset hakevat yleensä nuorempia miehiä juuri seksin vuoksi. Se, etteivät juuri tapaamasi kaksi naista innostuneet petipuuhista, on tilastollinen poikkeus. Tietenkin myös yhteinen vanhuus on pitempi, kun naiset elävät miehiä kauemmin.

        Yleensä paheksutaan sitä, että miehet hakevat itseään nuorempia kumppaneita. Treffipalstoilla liikkuneena tiedän, että niin hakevat myös naiset. Ja siihen meidän vanhojen miesten (ja naisten) on tyytyminen.


      • Annan teille nuorille Vihjeen .
        Koska olen jo sen ikäinen että tiedän "kaiken" -
        Orkasmi pidentää ikää -- ja siksi me naiset eletäänkin pidempää! Mitäs siihen sanotte ?

        U.M


      • ullamirjami kirjoitti:

        Annan teille nuorille Vihjeen .
        Koska olen jo sen ikäinen että tiedän "kaiken" -
        Orkasmi pidentää ikää -- ja siksi me naiset eletäänkin pidempää! Mitäs siihen sanotte ?

        U.M

        Hyvinkin voi pitää paikkansa, että ne naiset elävät pitempään, jotka saavat useampia orgasmeja. En kuitenkaan usko siihen, että naiset eläisivät miehiä kauemmin orgasmimäärän vuoksi, kun tähän asti on puhuttu naisten orgasmivaikeuksista. - Toisaalta uskon siihenkin, että siinä suhteessa on tapahtunut edistystä.


      • 8888x
        ullamirjami kirjoitti:

        Annan teille nuorille Vihjeen .
        Koska olen jo sen ikäinen että tiedän "kaiken" -
        Orkasmi pidentää ikää -- ja siksi me naiset eletäänkin pidempää! Mitäs siihen sanotte ?

        U.M

        Verenluovutuksesta saamieni hyvien kokemusten perusteella sanoisin kuukautisia suurempana vaikuttajana pidempään ikään.


      • Anonyymi

        Älkää aina soimatko varttuneempaa naisia. Minä olisin ainakin valmis varttuneemman naisen kanssa koska ne ei ole oman navan ympäri pyöriöitä niin kun on nuoremmat. Varttuneemmilla on elämän kokemusta ja varttuneemmatkin on kauniita. Itse olisin ainakin valmis varttuneemman naisen kutitettavaksi. Toivon että joku ihana nainen mieluummin lyhyt hiuksisen ottaisi minut kutitettavaksi.


    • LyytiKirjoittaa

      Aloittaja yleistää.
      Miehet kuolee nuorempana joten on ihan järkeen käyvää että nainen on vanhempi.
      Jos on kokemusta yhdestä tai kahdesta ei se tarkoita että kaikki ovat samanlaisia.
      Luin äskettäin että suhteet joissa nainen on vanhempi ovat kestävämpiä kuin päinvastoin olevat.
      Suhteemme on ollut toimiva lähes kaksikymmentä vuotta vaikka mies on reilut 20v nuorempi.
      Kaikki vanhenevat, jopa se nuorempikin osapuoli, ikäero tietysti säilyy samana. Suhteet ovat onnenkauppaa oli osapuolet minkä ikäisiä hyvänsä.

      • Sääisuhde

        Onks tämä nuorempi mies viinaongelmainen reppana jota vanhempi täti-ihminen hoivaa?


      • Anonyymi

        Kiva lukea että suhde toimii ikäerosta huolimatta , ihania ihmiset jotka eivät alisti Janten lakien mukaisesti siihen että miehen muka pitäisi olla jotenkin vanhempia kun nainen, ikä ongelmalliset ovat niin piintyneitä . Pää asia kun viihtyy toistensa kanssa niin ei siinä tarvitse mitään ikäkysymyksiä ajatella .


    • aika.aikaansa

      Koska vanhemmilla miehillä kynnet kellertää.

    • siksipä

      Mitä välii...
      Eihän nyky-ukkeleista taida olla kuin kala-tai eräkavereiksi jos kaljan ja juonnilta ja makaamiselta viitsivät lähteä. Yleensä eivät.

      • siksipä

        ..kaljanjuonnilta ja makaamiselta viitsivät lähteä.( Lue: levähtelemiseltä)


    • voevoepelloo

      Voe voe, Kuopionbellalla on kaksi 16-vuotiasta partapoikaa kotonaan asumassa.

    • liianpaksuperhoseks

      Minä kyllä alentuisin kunhan et haise pahalle, ole likainen, suusi on pussattavassa kunnossa!

    • normaalia-olla-pitää

      Kysymys alotuksentekijälle,
      no jos vaimosi ei suostu enään seksiin,
      ONKO sinun seisokkisi enää normaali, kova,
      vai jääkö touhu yritykseksi, kärpäsläppä-tasolle,
      jos seisokki ei enää ole normaali vaan pättittäin tai ei ollenkaan
      niin ei tietenkää nainen enää halua sinun kanssasi seksiä,
      seksin pitää olla normaalia, ilman kummenpaa räpeltämistä,
      jos ei toimi luonnonlakien mukaan ei myöskään nainen halua enää sinun kanssasi seksiä,
      jos väität että sinulla on normaali seksi-seisonta,
      voi olla ettet itse huomaa totuutta, ei ehkä olekkaa,,,

      • Ei-voi-tietää

        Miten sen voi tietää seisooko vai ei, jos ei ole ollut halua edes kokeilla.
        Niinhän aloittaja viestitti, että ne pystyynkuolleet hautausmaamummot halusivat vain platonista kädestä kiinni pitämistä.


      • Huvittaa

        Kärpäsläppä taas vauhdissa!


    • höpöhomma

      Korkeintaan takajaloillasi peittoa heiluttelet.

      • silmille.tulevat

        Enpä tiijä. Täälläkin kun noita profiilikuvia tupsahtaa ruudulle, niin ensin säikähtää. Kyllä niihin sitten tottuu.


      • ukkoovaiakkoo
        silmille.tulevat kirjoitti:

        Enpä tiijä. Täälläkin kun noita profiilikuvia tupsahtaa ruudulle, niin ensin säikähtää. Kyllä niihin sitten tottuu.

        Kenen kuvaa oot eniten säikähtänyt?


      • Illan.iloiset

        :DDDDD

        Ehkä palstan Hai Sintti eli Hyacinth "korppis" Buckeet :D


      • Pyörrytinkin
        Illan.iloiset kirjoitti:

        :DDDDD

        Ehkä palstan Hai Sintti eli Hyacinth "korppis" Buckeet :D

        Kyllä minä niin mieleni yllätin kun näin korppiksen ekan kerran :D


    • Pikkuapulainen

      Tietenkin olisit voinut kirjoittaa vähemmän halveksivasti eli kertokaa seitsenkymppiset naiset, mikä nuoremmassa miehessä viehättää, kun ette kuitenkaan jne. Lainaus ei ole sanatarkka, mutta tarkoitus varmaan on. Sanottakaan aivan aluksi, että en ole vonkaamassa vanhempaa miestä enkä nuorempaa enkä miestä tai naista ylipäätään. Kerron siitä, mitä tuttavani ovat sanoneet. He eivt ole seitsenkymppisiä, en minäkään, mutta sellaisiksi kyllä ollaan tulossa. Kuten sinäkin aloittaja aikanaan ukoksi tai akaksi ja vanhaksi.

      Edes seitsenkymppinen ei halua omaishoitajaksi vanhoilla päivillään. Vanhassa miehessä on se riski ja niin on tietysti vanhassa naisessakin. Ainahan se riski tietysti on, oli ikä mikä tahansa, mutta vanhalla vaara sairastua on monin tavoin suurempi. Yli kuusikymppisten ikäluokan miehet ovat henkisesti laiskoja, eivät lähde tapahtumiin, eivät keskustele, eivät hoida itseään. Tämä on tietysti yleistys, poikkeuksia on, mutta em. on valitettavan yleistä. Nuoremmassa on vielä potkua. Siisti ulkonäkö ja hygieniasta huolehtiminen on itsestäänselvyys, jos seuraa vonkaa. Naisella on tarkka nenä ja seuraa valitaan myös sen mukaan, että tuttaviakin saattaa tulla vastaan.

      Vanha mies ei kykene eikä edes yritä, seksiasioista on yleensäkin on vaikeaa keskustella, me ollaan aika häveliäitä eli ei ole totuttu puhumaan, luullaan vaan. Tämän ikäluokan miehet ovat yleensäkin kummallisen tietämättömiä naisen fysiologiasta vaikka olisivat olleet vuosikymmenet naimisissa. Seksi on tärkeä asia monelle vanhallekin ja jollei ole, siitäkin pitäisi pystyä puhumaan. Jos haluaa olla vain ystävä ja seuralainen, se pitää voida sanoa reilusti, ettei turhauduta puolin ja toisin. Monet naiset tuntuvaat vapautuvan seksuaalisesti vasta vanhempana.

      Tässä siis joitakin juttuja. Kymmenen vuoden ikäero ei minusta ole niin suuri, että siinä olisi jotakin kummallista ihmettelyn aihetta. Jokainenhan valitsee kuitenkin seuralaisensa mieltymystensä mukaan, ei kenenkään ole pakko seurustella itseään vanhemman tai nuoremman kanssa. Valinta on vapaa.

      • Järkipuhetta -- mutta kun se on monesti liian myöhään opetettu , Mewlkein Terveysasioista puhutaan ,mutta ei näin hyvin kun "pikkuapulainen ".

        U.M


    • NikittäKerronTaasJot

      Miksi nuoret miehet etsivät vanhempia naisia kumppanikseen?
      Minullakin on ihan tuore valokuva treffipalstalla, olen lähempänä 70 kuin 60 ikävuotta, ja saan kuitenkin viestejä 40- ja 50-vuotiailta "nuorilta" miehiltä, joskus vielä nuoremmiltakin.

      Mielestäni parisuhteessa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin ikäero. /- 15 tai jopa 20 vuotta voi olla ihan sopiva ikäero, jos muut tekijät sopivat yhteen. Tunnen muutamia reippaita, aktiivisia ja hyvin toimivia yli 80-vuotiaita ihmisiä ja myös muutamia kaikesta luopuneita, vasta eläkeikää lähestyviä aikuisia.

      Läheisyyttä ja lämpöä voi aina jakaa oman rakkaansa kanssa, vaikka kaikki paikat eivät toimisikaan ihan toivotulla tavalla. - Itse toivon, että saisin vielä jonain päivänä kohdata tulevan kumppanin, jonka kanssa saisin jakaa monenlaista hyvää.

      • NikittäKertovana

        Tänään sain viestin 32-vuotiaalta mieheltä, joka kertoi pitävänsä kypsistä naisista. Ihan komea nuorimies, joka ei kiinnosta minua, ei ainakaan nettipalstalla tutustumiseen.


    • New-age

      Teepä naisille selväksi, että olet kiinnostunut seksistäkin. Ota selvää myös, että ovatko he. Jos oletukset ja odotukset eivät natsaa, tulee ristiriita. Turhaudut.
      Siis heitäpä ujous narikkaan het kättelyssä. Älä vitkastele. Ikä ei ole ongelma, vaan seksikysymysongelma. Annan sulle henkisen potkun persauksille. Etsi nainen, jolle tuokin puoli suhteessa merkitsee. Tulet kiittelemään.

    • Tervehenkinenkin

      Jos etsisin niin siksi nuorempaa vuosikertaa, että oma ajatusmaailmani karsastaa ko. aiheessa iäkkäämpien herrojen paikoilleen jämähtänyttä ajatuksen kaarta: vanhat ajat olivat parhaita ja kaikki uusi on pahasta ja huonoa. Virkeä, viriili, reipas, liikkuva sekä fysiikaltaan että aatoksiltaan olisi sellainen mukavan lainen seuralainen.

    • onniimiestäollaksee

      Vanhempi mies ei usko et itsessä olisi jotain häikkää vaan aina syy on naisessa muka, siksi samat vanhat miehet hakee koko ajan vuosikausia sitä naista joka on miehen mielestä sopiva. Vanha mies usein hyvin kriittinen, ja ei katso peliin koskaan.

    • "Tjuta njuta eller ensam tuta
      Måste man så eller öppet struta."
      -
      Ainoastaan idiootit jotka eivät Ruotsia osaa hyvin.
      Jankuttavat vähän väliä henkistä kyvyttömyyttään.

      H.

      • Anonyymi

        Tar du varm tjock sperma i dina tarmar med njutning, vilken av dina tre öppningar föredrar du, åh gamla dam.


    • poikasia-kutsutaan

      Katso tuolta 80 palstalta. Siellä on haku päällä.

    • yhdessäkuollaankin

      No eipä kovin montaa järkevää vastausta tullut mutta kiitoksia koiranleuoillekin :).
      Ja vaikka siellä kovasti profiloitiin niin jostain syystä miltei kaikki oli kielteisessä mielessä.

      Tuo sana "alennu" siinä mielessä kun näitten rouvien mielestä seksi ei enää kuulu tämän ikäisille. Ja tuo vanhempi nainen tosiaan siitä syystä kuin joku kertoikin että naiset kuolevat keskimäärin vanhempana niin tarkoitus olisi lähteä suhtkoht yhtä aikaa niin kuin koetin nimimerkillä vihjaista.

      Olen eronnut yrittäjä/palkansaaja jolta tupakka jäänyt kokonaan ja viinaksetkin aika paljon vähemmälle kuin nuoruudessa.Pyrin pitämään pohjakunnon sellaisena että nämä viriilit seitenkymppisetkin joutuivat sanomaan että odota kun lähdettiin kiertämään luontopolkuja.En kuitenkaan ole mikään teräsmies etten ehkä nuorempien naisten kyydissä pysyisi jota siellä joku ehdotteli.

      New-age otti kantaa jota en arvannutkaan tuoda profiilissa esille...kiitoksia.
      Joku mainitsi etten yleistäisi että täytyy vielä etsiä jos tuon ikäluokan naisista joku löytyisi.

      • Annoinkin hyvän ohjeen , mutta se on jo ylempänä ,en viitsi toistaa . Koska --terveys on ensin saatava kuntoon ja sitten tulee se kauan toivottu Orgasmi . Ja olokin paranee -- ainakin meillä naisilla .

        U.M


    • oteolemisesta

      Mieluummin minäkin ottaisin nuoremman kuin 10 v vanhempaa,seurustelu-yhdessäoloaikoina jo aikoinaan tuli selväksi että oli niin vanhoillinen ja kaavoihinsa kangistunut jäpikkä.
      Koko elämä piti mennä kässärin mukaan,ei poikkeuksia aikatauluissa ja kellon tarkkuudella tehtiin kaikki.
      Ei sopinu mun spontaaniin elämäntyyliin--tartu hetkeen.Mutta seksiä olisi saanut,siinä ei ollut aikatauluja,paljon ja usein ja samalla kaavalla jyystäen tik-tak-vek. Ja kun kyllästyin siihen,siitähän tuli maailmanloppu,,,hänelle.
      Mulle kelpais munaton mies,ystäväksi kaikella tavalla,voisi nukkua lähekkäin lusikka-asennossa,olisi olkapää molemmin puolin.Tässä iässä kohta seitsenkymppisenä suuria ei enää kaipaa,luopuu pikkuhiljaa kaikesta,tyytyy vähään.Oppii olemaan ilman mitään suurta ja tunteita tärisyttäviä asioita.

      • vanahanaakka

        Itse olen vasta hiukan yli 60, mutta just noista mainitsemistasi syistä olen ollut jo 26 vuotta uusiosinkku, ei ole löytynyt lähellekään samalla ajatusmaailmalla varustettua kaveria. Minullakin on hyvinkin spontaania menemiset olleet ja varsinkin sen jälkeen kun jälkeläinen muutti omilleen ja jäin yksin asumaan. Juurikaan en etukäteen suunnittele menojani, paitsi sellaiset kun tarvitsee etukäteen varata majoitusta, bussilippuja tms. Ainoa joka rajoittaa nykyään on lapsenlapset heitä välillä hoidan ja raha kun sitä saisi olla enemmän että pääsisi reissaamaan enemmän. Onneksi sentään bussiliput nykyään edullisia kun nettitarjouksesta ostaa tai käyttää eläkekorttia alennukseen.


      • Kaikki ollaan jollaitapaa tehty samallaisiksi - Mutta kun ei kuitenkaan olla ! Minä en ole vieläkään "vanha akka " ikää kyllä on . mutta elän niinkun ennenkin . Ja nautin joka hetkestä !

        U.M


      • Anonyymi
        ullamirjami kirjoitti:

        Kaikki ollaan jollaitapaa tehty samallaisiksi - Mutta kun ei kuitenkaan olla ! Minä en ole vieläkään "vanha akka " ikää kyllä on . mutta elän niinkun ennenkin . Ja nautin joka hetkestä !

        U.M

        Ullamirjamille tiedoksi että tässä olisi yksi läheisyyden kipeä 65v mies. Olisi mukava esim. Joutua sinun kutitettavaksi.


      • Anonyymi

        Lesbo "mies" olisi hyvä ratkaisu, nuoremmat nimeävät nämä "tom boy" termillä


    • vfihimsf

      Ei etsi ketään enää tämäkään - maailma lie riittävästi pedonkynsiään esitellyt täälläkin - voisko elossa jo tällä iällä olla enempikiin jotain kiinnostavampaa kin
      vällyjen välissä pötköttely tai ihmisten huolestuneissuus naimasesongeistaan tai niiden puutteesta - voi tietysti olla nuorempien mielestä että mitä elo tarjoaa moni-ilmeisyydessään - mitä kiihdyttävämpää sen viihdyttävämpää - näillä vuosikymmenillä toki jokainen tekee myös senkin huomion että ahdistavuus lisääntyy rutkasti - myös vammaisihmisillä - vaikka kuinka paljon halveksuntaa saisikin ympäristön taholta osakseen - silti heilläkin oikeus olla omaan mielipiteeseen - tuoda esiin nekin asiat, jotka todella loukkaavat ja satuttavatkin tosi kipeästi - olipa sitten kyseessä niin fyysiset kuin psyykkiset ongelmat tai vammat
      - tai millä elämänalueella tahansa - toiset ihannoi uskontojen sarkaa siinä missä toiset riippuvuuksiaan tai sotaisuuttaan eri kulttuurien ja politiikan yhteiskuntakeitoksissaan - liiasta osallistumisestakin yleensä seuraa rangaistus
      - jos sanoo suoraan miltä tuntuu tai mitä mieltä on - tärttänokkien mielestä
      sekin " vain ala-arvoista" itsensä esiintuontia kaupallisuudessaan- miksei ihmiset edes koskaan kysy työläiskansalta esm - milloin sulla viimeksi ollut hyvä ja kivuton päivä tms?

    • henrjii

      parempi omaishoitaja

    • täkkinsä.tuulettanut

      Pistäppä kuule kysyen suoraan niiltä seitsenkymppisiltä.

    • tööttt

      Mikä ihmeen omaishoitaja - ei mun mielestä mikään keskustelupalsta, missä ihmiset edes tunne toisiaan eikä esittäydy edes - voi toimia oikein missään esm vastuullisuuskysymyksissä - missä mättää? Itsekin vammainen jos on.
      Tai edes sukulaisuuden tai vanhuuden perusteella - ihmisiä tapaamatta ja mitään sopimuksia asioista tekemättä - on myös vaitiolovelvollisuus - joka koskee niin lasten kuin aikuistenkin asioita - useimmat käskee esm vammaisihmisiä hornantuuttiin - toisille vammaisille palstat ovat ainoita kanavia, joissa voi olla yhteydessä ulkomaailmaan.

    • annansilmät

      Olette siis samalla vuosikymmennellä, joten tuo ikäerohan ei ole mitenkään merkittävä vaikka nainen onkin vanhempi. Kyllä persoonassasi täytyy olla jotain vikaa jos ei naiset sänkyhommiin kanssasi suostu. Kaveriksi kelpaa "huonompikin" mies, mutta sänkykaveriksi täytyy olla MIES.

    • pirremiinapa

      .Älähän yleistä,kyl se on ihminen mikä varmasti vaikuttaa eniten, jos ei natsaa niin minkäs teet.

      Itse en ottaisi nuorempaa puolisoksi tai miksikään joku vika niis pitää olla jos ei oman ikänen nainen kelpaa.

    • Aloitus on viime kesältä.
      Ei kuusikymppinen mieskään mikään poikanen ole. En usko että 60-70-vuotiat tarkoituksella etsii nuorempaa kumppania.
      Sopivan ikäisiä miehiä ei tahdo olla, joten moni katselee nuorempia.
      Jos aloittaja haluaa ikäisensä tai nuoremman kaverin niin jätä ilman huomiota vanhat naiset. Ei kaikkien halukkaiden kans tarvitse alkaa suhteeseen.
      Aina on ollut tapana että mies on vanhempi, lapsia he pystyvät saamaan pidempään kuin naiset, mutta kuolevat yleensä nuorempina.
      Nyt on alkanut olla yhä useammin pariskuntia joissa nainen on hyvinkin paljon vanhempi, uskon että heillä on ihan hyvä yhdessä, mikään ei ole pysyvää täällä maan päällä, ero voi tulla samanikäisillekin, jos oikeasti välittää toisesta niin suhde voi jatkua jopa kuolemaan asti ikäerosta huolimatta.

    • Ja toinen kysymys: Miksi nuoret miehet etsivät mummo-ikäistä kumppania?

      Omaan mieleeni tulee ainakin yksi hyvä syy. Vauva-kuumeessa useat nelikymppiset naiset ”ovat tulleet ihan vahingossa ja ehkäisypillereistä huolimatta raskaaksi”. Mies joutuu elatusvelvolliseksi, ellei lapsen äiti halua jättää miestä kokonaan ulkopuolelle. - Mummoikäisten kanssa ei samanlaista uhkaa ole, eikä miesten tarvitse edes keskustella aiheesta.
      Toki voi olla monenlaisia muitakin syitä, ja monet varttuneet näyttävät yllättävän iättömiltä, jopa nuorilta - ikäänsä verrattuna. Joku 80-vuotias voi näyttää yli 20 vuotta itseään nuoremmalta, samoin 70-vuotias.

      Hyvä parisuhde ei mielestäni ole riippuvainen ikäerosta. Itselläni on positiivisia kokemuksia 10 /- 20 vuoden ikäerosta oman kumppanin kanssa, ja harrastusryhmissä hyvien kavereiden kanssa on usein paljon suurempiakin ikäeroja.

      Ihailen muutamia, todella reippaita ja aktiivisia yli 85-vuotiaita, sekä miehiä että naisia. Luultavasti moni voi luulla heitä korkeintaan 60-vuotiaiksi ja samaan aikaan jotkut 50-vuotiaat voivat heittäytyä vanhukseksi jo ennen eläkeikää.

    • Voi sinua --taas asiaa Optimisti.Orvokki ja oikealle sivullekkin 60
      Olen kanssasi samoilla jäljillä ,kun puhutaan Miesten halusta hakea parisuhdetta vanhemmista naisista .
      Pitäisivät miesparat ajoissa mieskunnostaan huolta ja haluttavuuskin kasvaa !

    • nuo.rem.pi

      Itselläni oli aikoinaan 10 v nuorempi ja muutaman vuoden päästä 10 v vanhempi,molempien kans suht pitkä suhde.sanoisin että nyt kun kuuntelen tätä 10 v vanhempaa exääni,hän on jo omasta mielestään kuoleman porteilla,toisaalta kuin tää ensimmäinen.
      Ikäiseni miehet ovat ihan kalkkiksia joten ottaisin edelleen sen nuoremman,en vaan viitsi enää nähdä vaivaa sellaisen "etsimiseen" ja kotoa ei kukaan hae.
      Nuoremmissa on eloa eikä ole sexistä puhe,ne ajat on menneet mut kukapa mies huolisi ystävyys suhdetta? Miehille pitää olla aina ykkösenä sexiä mikä on ihan p****a juttu!
      Ja he eivät tajua että voihan sitä olla muutakin läheisyyttä joka sitten voi johtaa siihen.....
      On se niin vaikeeta että !

      • teretule

        En ole halunnut nuorempia naisia, sillä ihmisillä on oman aikansa historia, siis hän on vanhempi ja viisaampi.
        Ihmeellisellä tavalla tulee vanhat kirjoitukset esille? Nyt alkoivat kirkonkellot soida sai aikaan muistoja tai ovat olleet aina matkassa ajassa.


    • Anonyymi

      Omanikäiset on kuolleet.

    • Anonyymi

      Jäin leskeksi 2 v. Sitten. Minua yritää iskeä itseäni 3 vuotta nuorempi mies. Kun ulkoilen yksin. Otanut oikein tavaksi tulla telle samoihin aikoihin kun minä liikun. Miksi ei kiinosta? Minulla mene vähän kai pitempi aika jatkaa elämää,toisen kuoleman takia? Mies sepostaasiellä kadula en ole naista saanut 8v,vuoteen olen kiltti mies.Haloo hei aloitus on jo hänellä ja aina saama.Oli nuori tai vanha ,vieraile ihmisille ei aleta sepostaa mitä ei sanut ja koska vimeksi suhde. Sitten se puketuminen,liikunan puute näkyy vyötärö..Hampaat likaiset,ei nähty hammasläkäriä vuosiin ja haju haisee se koskenkorva rakanakin. Nuoremat mieht sentään osaa keskutella huolehtia vaatet ja terveys.Eivät haise alkoholille.Mieheni oli 10 vuotta minua nuorempi.Lisäksi ei tupakoinut ei juonut. Osasi tanssia ja vierasta ei ollut risteilyt loma matkat, kerhotiminta, Uiminen oli hänen henkilökohtainen harrastus.

    • Anonyymi

      Eikös se seurustelukumppani ollut sinua 2-3 v nuorempi.

    • Anonyymi

      Erosin jo parikymmentä vuotta sitten, enkä ole yhtäkään miestä edes tapaillut. En ole tuntenut tarvetta, eikä ukot kiinnosta. Nuoremmat voisivatkin kiinnostaa, mutta ei minusta ole siihenkään. Yksi ukko on kyllä ”kaverina”, mutta ihan vaan kahvi ja kävelykaverina silloin tällöin. En yhtään pidempään jaksa edes katsella.

    • Anonyymi

      Palstan naiset ainakin ovat kuivan kälkkeitä ja pahansuopia moralisteja. Ikävää seuraa miehille...

      • Anonyymi

        No joo näinhän se on, ja siinä syy. miksi joutavat oleen palstaoilla koko ajan. kun eivät kelpaa kellekkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe