Tonnisten vakuutukset?

Yrjömies

Mihinkä hintaan olette saaneet SV liikennevakuutuksen? , kuulin että bandiitissa voi olla halvemmat kuin sv:sä .

9

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

Halvin liikenne vakuutus kilokyykkyihin on siellä 800€ nurkilla ollut ilman bomuksia laskettuna, noihin tietenkin halvempi kun eivät ole yhtä kovia pelejä.

• Neutroonitoni

Mitä tarkoitat noihin halvempi?

• Jutustelija1
        Neutroonitoni kirjoitti:

Mitä tarkoitat noihin halvempi?

Juu arvasin että tekstini voi ymmärtää väärin/sekavaksi.

Eli SV tonttu ja 1200/1250 Bandit on vakuutuksiltaan halvempi kuin kilokyykyt joihin itse otin vakuutuksia. Eli jos nykyiseltä OP:ltä otat niin saat varmastikin alle 800€ liikenne vakuutuksen bonuksitta ja niiden kanssa tietenkin halvemmalla.

Onnea ajoihin, kesä on vain kerran vuodossa.

• Neotroonitoni

Miten se muuten menee kun puhutaan että matkapyörissä on halvat vakuutukset, mutta SV ei ole matkapyörä, muttei myöskään mikään supersport, noilla 100-120hv vehkeet on matkapyörän luokkaa, vaikka taitaa olla kevyempiä.
      Tuollaisesta V2 monsterista olisin kuullut että siinä on halvat vakuutukset vai mahtaako olla huhuja

• Jutustelija1

Taitaa olla vähän niin kuin itsekin järkeilit että SV nauttii halvemmista vakuutuksista kun ei ole kilokyykky kuten GSX-R 1000 on.

Itse kyllä tykkään ajaa niin paljon ja nimenomaan kunnon pyörällä ettei kilokyykyn vakuutusmaksut haittaa.

• Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

Taitaa olla vähän niin kuin itsekin järkeilit että SV nauttii halvemmista vakuutuksista kun ei ole kilokyykky kuten GSX-R 1000 on.

Itse kyllä tykkään ajaa niin paljon ja nimenomaan kunnon pyörällä ettei kilokyykyn vakuutusmaksut haittaa.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

• Nokianhemmo

Mutta niissäkin vanhetessaan vakuutusmaksut laskevat:).

Ite kyllä pärjäisin 120hv mopolla hyvin koska tällähetkellä alla vain 60hv .

• HondaKurkonAkseli
        Nokianhemmo kirjoitti:

Mutta niissäkin vanhetessaan vakuutusmaksut laskevat:).

Ite kyllä pärjäisin 120hv mopolla hyvin koska tällähetkellä alla vain 60hv .

Onko sulla KTM 1301 jossa vain 60 heppaa niin kuin mullakin.

Mutta mitä noilla hepoilla, en mä ainakaan tartte.

• seniorbiker20178A

Suzuki GSX1100 vm.1982 bonus 83% ja vuosihinta pop-vakuutuksessa liikennevakuutuksella 90 euroa. Tuosta voi vähentää liikenteestä poistot täysimääräisenä eli 6kk liikenteessä 45 euroa /ajokausi. Ei paljon kannata museovakuutuksia hankkia. Vajaa 8 euroa per päivä.

Toinen pyörä Yamaha FJR1300 vm. 2008 samat bonukset ja kasko vakuutuskulu n.15 euroa päivä... Pyörän mallivalinnalla ja vuosimallilla voi säästää sievoisen summan vakuutusmaksuissa. Samoin vakuutusyhtiöt kannattaa kilpailuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      73
      3981
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3535
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3368
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2708
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1663
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1526
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1154
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      119
      1038
    Aihe