Olisi tarkoitus hommata kani. Olen miettinyt leijonanluppa kania, mutta luonteesta ei oikeen löydy tiettoa. Osaisikohan joku viisaampi minulle kertoa? Kiitos jo etukäteen!
Vastaukset 3
- Zedä
Ota yhteyttä mieleiseen kasvattajaan ja kysele häneltä enemmän :) Kanin luonne vaihtelee paljon linjan mukaan. Toisaalta se on myös pitkälti yksilökohtaista, toiset kanit on esim. reviiritietoisempia kuin toiset, eikä sitä vielä näe poikasesta.
- Daikku
Kanin luonnehan on yksilöllinen, riippuu aina kovin siitä miten se kasvatetaan, joten en itse osaa sanoa kun ei kokemustakaan ole. Kaverini leijonalupat on kyllä todella energisiä ja uteliaita.
- lionlup
mulla on leijonaluppa kasvatus Kirjoita tohon google hakuun Nurtsin puputtajan kanila niin voin kertoa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116709
- 77673
- 48638
- 46563
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 60542
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507- 26461
- 52444