Olisi tarkoitus hommata kani. Olen miettinyt leijonanluppa kania, mutta luonteesta ei oikeen löydy tiettoa. Osaisikohan joku viisaampi minulle kertoa? Kiitos jo etukäteen!
Leijonaluppa luonne
Anxo
3
1928
Vastaukset
- Zedä
Ota yhteyttä mieleiseen kasvattajaan ja kysele häneltä enemmän :) Kanin luonne vaihtelee paljon linjan mukaan. Toisaalta se on myös pitkälti yksilökohtaista, toiset kanit on esim. reviiritietoisempia kuin toiset, eikä sitä vielä näe poikasesta.
- Daikku
Kanin luonnehan on yksilöllinen, riippuu aina kovin siitä miten se kasvatetaan, joten en itse osaa sanoa kun ei kokemustakaan ole. Kaverini leijonalupat on kyllä todella energisiä ja uteliaita.
- lionlup
mulla on leijonaluppa kasvatus Kirjoita tohon google hakuun Nurtsin puputtajan kanila niin voin kertoa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317