Hei onko Helsingin suunnalla kuinka hyvin ac-tarjoilijan töitä talvisin?
Mietiskelen tässä jos sitä muuttaisi pk-seudulle ja yrittäisi sieltä löytyy töitä. Olen useamman vuoden kulkenut ympäri Suomea töiden perässä. Nyt olen jäänyt asumaan Lappiin mutta täällä ei ole kuin keikkatyötä kesäksi. Talvella töitä kyllä löytyy etenkin laskettelukeskuksissa.
Etelä-Suomessa olisi kaverit lähellä mutta täällä Lapissa ei ole (vielä) kavereita. Toisaalta Helsingin kalliit asunnot hirvittää. Täällä voin kuitenkin saada uuden asunnon kaikilla mukavuuksilla ihan kohtuu vuokralla. Ja rahaa pystyn silti säästämään esim. ulkomaanmatkoihin.
Helsingin työpaikat talvella?
PohjoinenTuuli
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924