Koepisteet

Vielähetki

Kuinka monta pistettä sait kokeesta ja kuinka luulet pisterajojen muuttuneen viime vuodesta? Itselläni 35,5p ja jännittää, että mahtaako riittää Aaltoon, koepistekiintiön pienenemisen ja kokeen "helppouden" takia.

10

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolo92

      Ei riitä

    • Ansaittuopiskelupaikka

      35,75p Jyväskylään ja aika varma olo, että opiskelut syksyllä alkaa. Pisterajoista en osaa oikein sanoa, luultavasti nousee rajat hiukan. Viime vuoden koe tuntui kyllä henkilökohtaisesti helpommalta, mutta oma osaaminen oli silloin vielä heikompaa... Aika kompa koe tänä vuonna.

    • Ihaok

      33,5 turkuun. Katotaan riittääkö. Lappeenrantaan 32,5 joten sinne pitäisi ainakin

    • PisterajaAalto2017Arvio

      Aloittaja puhui ilmeisesti koepisteistä, joten uskon, että 38,5 riittää nipin napin aaltoon. Epäilen, että tänä vuonna keskivertohakijalla meni kaksi kysymystä johtamisesta ja markkinoinnista väärin sekä tksi kysymys laskentatoimesta. Näiden lisäksi meni yksi ylimääräinen kysymys jostakin neljästä osiosta väärin komman, huolimattomuuden tai osaamattomuuden takia väärin. Näin pisteiksi tulee 33 p 3 p = 36 p, jonka uskon olevani samalla raja Aaltoon.

    • Kauppikseenko

      Mulla koepisteet 28.5, aaltoon ei varmasti riitä mutta mahtaakohan Vaasaan päästä 30.5 pisteellä tai Ouluun 29.5 pisteellä?

      • 32.25

        Vaasa on nipinnapin otettavissa.

        Ouluun nyt ainakin pääset, eli sillä voi lohduttautua sitten.

        Voi olla et törmäillään oulussa!

        T. Joko Oulu tai Tampere


    • 5moredays

      Täällä 29,75 Ouluun, aika luottavaisin mielin. Toinen juttu on otanko paikkaa vastaan niin kaukaa 😢

      • Kauppikseenko

        Ensi vuonna koe muuttuu totaalisesti, joten suosittelen paikan vastaanottamista! Toisaalta jos sinulla on hyvä yo-todistus, niin ensi vuonna sillä saattaa päästä jo pelkästään kouluun.


    • Seqpo

      Mistä näitte nuo koepisteet?

      • Kauppikseenko

        Katso oikeat vastaukset ja laske niistä omat pisteesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe