Kansan mies

1lesken

Telkkarissa pyörii mielenkiintoinen sarja Kansan mies. Se sopii monelle pyrkyrille ns.tavallisessakin elämässä. Otetaan velkaa, on talot, autot. Status on korkealla, naapureita, sukulaisia ja kavereita varten. Kun kaikki pikkuhiljaa romahtaa, paetaan
mamman ja pappan helmoihin. Joka paikassa on kansan miehellä seinä vastassa. Vai onko. Nyt kysytään lujaa luonnetta ja henkistä kapasiteettia miten jatkaa. Mikä on arvomaailma ja mihin järjestykseen kukakin kuuluu. Lesken

8

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 1lesken

rosali
        En koskaan laita enkä lue linkkejä. Lesken

• kunniallinenkansalainen

Minä olen kansan mies.
      Minulla on velaton teltta, velaton onkivapa, velattomat hai saappaat ja tulitikkurasia.
      Pitkälle pötkii niilläkin.
      Itikat ja ötökät tulee luonnon puolesta.
      On se kiva pullistella mökkikylällä uusissa kumikengissä ja lippiksessä.

• 1lesken

kunniallinen
        Onko varma kans, että et ole visaa vinguttanut teltan ostoon ja onkivapaan. Mitenkä näillä sateilla pysyy kuivana teltassa. Eikö fyrkat riittänyt asuntoautoon. Olisit ostanut sitten sen vaikka velaksi. Lesken

Osamaksulla kymmenen vuoden maksuajalla kaikki. Muu.
        Ostin mökin, käteisellä, halvalla, en asuntoautoa.

Teltassa muuten pysyy kuivana rankkasateellakin. Kannattaa pystyttää loivaan mäkeen ja kaivaa lapiolla valli-ojat molemmin puolin telttaa veden juosta.
        Sateen ajaksi teltan voi kääriä Elmu kelmulla

• 1lesken

kunniallinen
        Eikö jonkun halvan mökinrotiskon remppaaminen tule kalliiksi. Jos itsellä ei ole timpurin vikaa, tai vaikka olisikin. Eikä löydy kavereista tai sukulaisista lvis- osaajia, talkoohengellä.
        Niin teltasta. Ihan hyvä idea. Mutta mitenkä teltan pohja pysyy kuivana. Lesken

Teltan alle voi laittaa vaikka styroksia. Itse asiassa telttojen pohjat ovat vettä ja kosteutta läpäisemättömiä. Mutta esimerkiksi paljas peppu paljasta teltanpohjaa vasten ei ole kiva kokemus, etenkään teille naisille. Retkipatja korvaa paljon.

En ostanut rotiskoa vaan asuttavan mökin. Jonka tosin remppasin lattiasta kattoon ja leivinuuniin ja savupiippuun. Eli täysi tuunaus omaa mieltä miellyttämään. Sähköt uusitutin.
        Ulkomaalauksen teen (ei olisi tarvetta) joku päivä tai vuosi jos inspiroidun.

Ei tullut kalliiksi kun tarvikkeet googlasi 5-10 firman hintoja vertailemalla ympäri suomen ja tilaamalla suoraan tontille. Paikallisesta rautakaupasta en ostanut edes ruuveja.

• 1lesken
        kunniallinenkansalainen kirjoitti:

Teltan alle voi laittaa vaikka styroksia. Itse asiassa telttojen pohjat ovat vettä ja kosteutta läpäisemättömiä. Mutta esimerkiksi paljas peppu paljasta teltanpohjaa vasten ei ole kiva kokemus, etenkään teille naisille. Retkipatja korvaa paljon.

En ostanut rotiskoa vaan asuttavan mökin. Jonka tosin remppasin lattiasta kattoon ja leivinuuniin ja savupiippuun. Eli täysi tuunaus omaa mieltä miellyttämään. Sähköt uusitutin.
        Ulkomaalauksen teen (ei olisi tarvetta) joku päivä tai vuosi jos inspiroidun.

Ei tullut kalliiksi kun tarvikkeet googlasi 5-10 firman hintoja vertailemalla ympäri suomen ja tilaamalla suoraan tontille. Paikallisesta rautakaupasta en ostanut edes ruuveja.

kunniallinen
        Tunnut tietävän yhtä sun toista. Tai sitten olet kävelevä /kirjoittava Rautakaupan mainosmies. Ristiriita löytyy siitä, että tiedät telttailusta kaiken, ojien kaivamista myöden ja tuot sen julki tavalla, joka kuulostaa mainosmiehen myyntipuheelta. Samalla mallilla mökin remppaus. Lesken

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      48
      5101
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4924
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      242
      4140
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      57
      3788
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      129
      3689
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      92
      3266
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      136
      2172
    8. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      15
      1541
    9. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      13
      1145
    10. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      1017
    Aihe