Kansan mies

1lesken

Telkkarissa pyörii mielenkiintoinen sarja Kansan mies. Se sopii monelle pyrkyrille ns.tavallisessakin elämässä. Otetaan velkaa, on talot, autot. Status on korkealla, naapureita, sukulaisia ja kavereita varten. Kun kaikki pikkuhiljaa romahtaa, paetaan
mamman ja pappan helmoihin. Joka paikassa on kansan miehellä seinä vastassa. Vai onko. Nyt kysytään lujaa luonnetta ja henkistä kapasiteettia miten jatkaa. Mikä on arvomaailma ja mihin järjestykseen kukakin kuuluu. Lesken

8

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 1lesken

        rosali
        En koskaan laita enkä lue linkkejä. Lesken


    • kunniallinenkansalainen

      Minä olen kansan mies.
      Minulla on velaton teltta, velaton onkivapa, velattomat hai saappaat ja tulitikkurasia.
      Pitkälle pötkii niilläkin.
      Itikat ja ötökät tulee luonnon puolesta.
      On se kiva pullistella mökkikylällä uusissa kumikengissä ja lippiksessä.

      • 1lesken

        kunniallinen
        Onko varma kans, että et ole visaa vinguttanut teltan ostoon ja onkivapaan. Mitenkä näillä sateilla pysyy kuivana teltassa. Eikö fyrkat riittänyt asuntoautoon. Olisit ostanut sitten sen vaikka velaksi. Lesken


      • kunniallinenkansalainen

        Osamaksulla kymmenen vuoden maksuajalla kaikki. Muu.
        Ostin mökin, käteisellä, halvalla, en asuntoautoa.

        Teltassa muuten pysyy kuivana rankkasateellakin. Kannattaa pystyttää loivaan mäkeen ja kaivaa lapiolla valli-ojat molemmin puolin telttaa veden juosta.
        Sateen ajaksi teltan voi kääriä Elmu kelmulla


      • 1lesken

        kunniallinen
        Eikö jonkun halvan mökinrotiskon remppaaminen tule kalliiksi. Jos itsellä ei ole timpurin vikaa, tai vaikka olisikin. Eikä löydy kavereista tai sukulaisista lvis- osaajia, talkoohengellä.
        Niin teltasta. Ihan hyvä idea. Mutta mitenkä teltan pohja pysyy kuivana. Lesken


      • kunniallinenkansalainen

        Teltan alle voi laittaa vaikka styroksia. Itse asiassa telttojen pohjat ovat vettä ja kosteutta läpäisemättömiä. Mutta esimerkiksi paljas peppu paljasta teltanpohjaa vasten ei ole kiva kokemus, etenkään teille naisille. Retkipatja korvaa paljon.

        En ostanut rotiskoa vaan asuttavan mökin. Jonka tosin remppasin lattiasta kattoon ja leivinuuniin ja savupiippuun. Eli täysi tuunaus omaa mieltä miellyttämään. Sähköt uusitutin.
        Ulkomaalauksen teen (ei olisi tarvetta) joku päivä tai vuosi jos inspiroidun.

        Ei tullut kalliiksi kun tarvikkeet googlasi 5-10 firman hintoja vertailemalla ympäri suomen ja tilaamalla suoraan tontille. Paikallisesta rautakaupasta en ostanut edes ruuveja.


      • 1lesken
        kunniallinenkansalainen kirjoitti:

        Teltan alle voi laittaa vaikka styroksia. Itse asiassa telttojen pohjat ovat vettä ja kosteutta läpäisemättömiä. Mutta esimerkiksi paljas peppu paljasta teltanpohjaa vasten ei ole kiva kokemus, etenkään teille naisille. Retkipatja korvaa paljon.

        En ostanut rotiskoa vaan asuttavan mökin. Jonka tosin remppasin lattiasta kattoon ja leivinuuniin ja savupiippuun. Eli täysi tuunaus omaa mieltä miellyttämään. Sähköt uusitutin.
        Ulkomaalauksen teen (ei olisi tarvetta) joku päivä tai vuosi jos inspiroidun.

        Ei tullut kalliiksi kun tarvikkeet googlasi 5-10 firman hintoja vertailemalla ympäri suomen ja tilaamalla suoraan tontille. Paikallisesta rautakaupasta en ostanut edes ruuveja.

        kunniallinen
        Tunnut tietävän yhtä sun toista. Tai sitten olet kävelevä /kirjoittava Rautakaupan mainosmies. Ristiriita löytyy siitä, että tiedät telttailusta kaiken, ojien kaivamista myöden ja tuot sen julki tavalla, joka kuulostaa mainosmiehen myyntipuheelta. Samalla mallilla mökin remppaus. Lesken


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe