Telkkarissa pyörii mielenkiintoinen sarja Kansan mies. Se sopii monelle pyrkyrille ns.tavallisessakin elämässä. Otetaan velkaa, on talot, autot. Status on korkealla, naapureita, sukulaisia ja kavereita varten. Kun kaikki pikkuhiljaa romahtaa, paetaan
mamman ja pappan helmoihin. Joka paikassa on kansan miehellä seinä vastassa. Vai onko. Nyt kysytään lujaa luonnetta ja henkistä kapasiteettia miten jatkaa. Mikä on arvomaailma ja mihin järjestykseen kukakin kuuluu. Lesken
Kansan mies
8
350
Vastaukset
Varmaan mukavaa katsottavaa Kansan mies, ei ole saanut mukaansa...
"...kysytään lujaa luonnetta ja henkistä kapasiteettia miten jatkaa. Mikä on arvomaailma ja mihin järjestykseen kukakin kuuluu. Lesken"
Entäs tämä...
http://www.talouselama.fi/uutiset/supermarketin-kassahihnaa-juhannusaattona-seurannut-8-h-n-tv-lahetys-oli-jarjestajien-mukaan-menestys-6659889- 1lesken
rosali
En koskaan laita enkä lue linkkejä. Lesken
- kunniallinenkansalainen
Minä olen kansan mies.
Minulla on velaton teltta, velaton onkivapa, velattomat hai saappaat ja tulitikkurasia.
Pitkälle pötkii niilläkin.
Itikat ja ötökät tulee luonnon puolesta.
On se kiva pullistella mökkikylällä uusissa kumikengissä ja lippiksessä.- 1lesken
kunniallinen
Onko varma kans, että et ole visaa vinguttanut teltan ostoon ja onkivapaan. Mitenkä näillä sateilla pysyy kuivana teltassa. Eikö fyrkat riittänyt asuntoautoon. Olisit ostanut sitten sen vaikka velaksi. Lesken - kunniallinenkansalainen
Osamaksulla kymmenen vuoden maksuajalla kaikki. Muu.
Ostin mökin, käteisellä, halvalla, en asuntoautoa.
Teltassa muuten pysyy kuivana rankkasateellakin. Kannattaa pystyttää loivaan mäkeen ja kaivaa lapiolla valli-ojat molemmin puolin telttaa veden juosta.
Sateen ajaksi teltan voi kääriä Elmu kelmulla - 1lesken
kunniallinen
Eikö jonkun halvan mökinrotiskon remppaaminen tule kalliiksi. Jos itsellä ei ole timpurin vikaa, tai vaikka olisikin. Eikä löydy kavereista tai sukulaisista lvis- osaajia, talkoohengellä.
Niin teltasta. Ihan hyvä idea. Mutta mitenkä teltan pohja pysyy kuivana. Lesken - kunniallinenkansalainen
Teltan alle voi laittaa vaikka styroksia. Itse asiassa telttojen pohjat ovat vettä ja kosteutta läpäisemättömiä. Mutta esimerkiksi paljas peppu paljasta teltanpohjaa vasten ei ole kiva kokemus, etenkään teille naisille. Retkipatja korvaa paljon.
En ostanut rotiskoa vaan asuttavan mökin. Jonka tosin remppasin lattiasta kattoon ja leivinuuniin ja savupiippuun. Eli täysi tuunaus omaa mieltä miellyttämään. Sähköt uusitutin.
Ulkomaalauksen teen (ei olisi tarvetta) joku päivä tai vuosi jos inspiroidun.
Ei tullut kalliiksi kun tarvikkeet googlasi 5-10 firman hintoja vertailemalla ympäri suomen ja tilaamalla suoraan tontille. Paikallisesta rautakaupasta en ostanut edes ruuveja. - 1lesken
kunniallinenkansalainen kirjoitti:
Teltan alle voi laittaa vaikka styroksia. Itse asiassa telttojen pohjat ovat vettä ja kosteutta läpäisemättömiä. Mutta esimerkiksi paljas peppu paljasta teltanpohjaa vasten ei ole kiva kokemus, etenkään teille naisille. Retkipatja korvaa paljon.
En ostanut rotiskoa vaan asuttavan mökin. Jonka tosin remppasin lattiasta kattoon ja leivinuuniin ja savupiippuun. Eli täysi tuunaus omaa mieltä miellyttämään. Sähköt uusitutin.
Ulkomaalauksen teen (ei olisi tarvetta) joku päivä tai vuosi jos inspiroidun.
Ei tullut kalliiksi kun tarvikkeet googlasi 5-10 firman hintoja vertailemalla ympäri suomen ja tilaamalla suoraan tontille. Paikallisesta rautakaupasta en ostanut edes ruuveja.kunniallinen
Tunnut tietävän yhtä sun toista. Tai sitten olet kävelevä /kirjoittava Rautakaupan mainosmies. Ristiriita löytyy siitä, että tiedät telttailusta kaiken, ojien kaivamista myöden ja tuot sen julki tavalla, joka kuulostaa mainosmiehen myyntipuheelta. Samalla mallilla mökin remppaus. Lesken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241863- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111753
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92649- 22637