Naisen sahaaminen kahtia?

Poka

Osaako joku selittää miten temppu tehdään tai tietääkö joku linkkejä?

11

6100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakrich

      siinä käytetään peilejä, valoja ja efektejä.. sen muistan, koska masked magigian paljasti sen joskus.. tarkemmin en osaa sanoa..

      • tom

        uskomaton tonttu se on maailma yksin kertasin juttu eikä mitäään peilejä kaipaa, siksi kun se on niin yksin kertanen copperfieldi ei semmposia tee


      • siiri
        tom kirjoitti:

        uskomaton tonttu se on maailma yksin kertasin juttu eikä mitäään peilejä kaipaa, siksi kun se on niin yksin kertanen copperfieldi ei semmposia tee

        no tom varmaan kerrot porukalle miten se tehdään, itse tiedän kyllä koska olen alalla, mutta naurattaa kun täällä muka tiedetään mutta eipä kukaan kerro!


      • vai?
        tom kirjoitti:

        uskomaton tonttu se on maailma yksin kertasin juttu eikä mitäään peilejä kaipaa, siksi kun se on niin yksin kertanen copperfieldi ei semmposia tee

        Copperfield tekee paljo yksin kertasempia temppuja kuten blade. Jossa nainen halkaistaan pysty suunnassa kahtia. Sellasta ihmistä ei ole olemassa joka ei tiedä että se temppu tehdään kahdella nuken puolikkaalla... Silti david esittää sitä. Idiootti copperfield...


      • hyvä siiri...
        siiri kirjoitti:

        no tom varmaan kerrot porukalle miten se tehdään, itse tiedän kyllä koska olen alalla, mutta naurattaa kun täällä muka tiedetään mutta eipä kukaan kerro!

        Ei tuollasii temppuihi paljo tarvii alalla olla ni jo tietää. Feikki koipia ynnä muuta "jännittävää". Davidillä on niissä leikkaus hommissa vähän tyyliä kun se muun muassa liikuttelee jalkoja tai sitte kävelee kahdessa osassa.


    • tyyppi joka tietää

      Temppuun tarvitaan hyvin notkea nainen joka on valittu etukäteen. Nainen laittaa koko ruumiinsa laatikon toiseen päähän ja sitten taikuri sahaa. Kun joskus siellä näytetään heiluvat jalat niin ne on tekojalat joita ohjaillaan kaukosäätimellä.

      • master

        voi ne olla oikeat jalatkin jos laatikossa on kaksi naista. toiselta näkyy jalat ja toiselta pää. ne tekojalat on monesti kauko-ohjattavat jolloin joku yleisöstä voi sanoa että liikutappas jalkoja vasempaan ja sitten joku kääntää joystickiä lavan takana vasempaan. helppoa...


    • Joku

      Sehän on vanha temppu kuin Metusalem.Jokainen varmasti arvaa miten se tehdään.Mutta kuka taikuri tekisi Kuikka Koposen tempun menemällä hevosen per...een.Kuikkahan teki tämän kerran järven jäällä kun muuan isäntä ei ottanut häntä mukaansa hevosen rekeen.Isäntä odotti tuntikausia,että Kuikka tulee sieltä pois mutta Kuikka oli sillä välin ehtinyt jo kaupunkiin ja puijasi näin tyhmää ja töykeää isäntää

      • Ylpeä

        Oletpas hauska... Kuikka on hyvä tyyppi ja nyt minä kehuskelen sillä, että olen perinyt hänen taikurintaitonsa ym. Olen siis Koposen lapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsi.


    • Anonyymi

      Helppo temppu kaksi naista Tai teko jalat. Nainen kapertyy vain toiseen laatikkoon, joka on tilavampi kuin milta näyttää. Tosi yksinkertainen periaate tempun esittaminen vain on haasteellista. Olen halu nut taikuriksi saisi sahaa kauniit a naisia poikki, kiva temppu. Seksikasta kun nainen sidotaan ja sahataan, liian vakivaltainen ei saa Olla. Seksikasta on myos kun naisen lapi pistetaan miekkoja Tai muuta. Parhaat taikatemput on kun naisella tehda an jotain kamalaa

    • Anonyymi

      Haluaisin taikuriksi pääsisin sahaa maan kauniita naisia. Julkkis kaunottaria olisi kiva sahata, taikureden ympärillä on aina kauniita naisia. Haavenani olisi sahata Emilia Clarke kahtia, mutta pitäisi olla aika kuuluisa taikuri silloin,.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe