Osaako joku selittää miten temppu tehdään tai tietääkö joku linkkejä?
Naisen sahaaminen kahtia?
14
7038
Vastaukset
- Sakrich
siinä käytetään peilejä, valoja ja efektejä.. sen muistan, koska masked magigian paljasti sen joskus.. tarkemmin en osaa sanoa..
- tom
uskomaton tonttu se on maailma yksin kertasin juttu eikä mitäään peilejä kaipaa, siksi kun se on niin yksin kertanen copperfieldi ei semmposia tee
- siiri
tom kirjoitti:
uskomaton tonttu se on maailma yksin kertasin juttu eikä mitäään peilejä kaipaa, siksi kun se on niin yksin kertanen copperfieldi ei semmposia tee
no tom varmaan kerrot porukalle miten se tehdään, itse tiedän kyllä koska olen alalla, mutta naurattaa kun täällä muka tiedetään mutta eipä kukaan kerro!
- vai?
tom kirjoitti:
Copperfield tekee paljo yksin kertasempia temppuja kuten blade. Jossa nainen halkaistaan pysty suunnassa kahtia. Sellasta ihmistä ei ole olemassa joka ei tiedä että se temppu tehdään kahdella nuken puolikkaalla... Silti david esittää sitä. Idiootti copperfield...
- hyvä siiri...
siiri kirjoitti:
no tom varmaan kerrot porukalle miten se tehdään, itse tiedän kyllä koska olen alalla, mutta naurattaa kun täällä muka tiedetään mutta eipä kukaan kerro!
Ei tuollasii temppuihi paljo tarvii alalla olla ni jo tietää. Feikki koipia ynnä muuta "jännittävää". Davidillä on niissä leikkaus hommissa vähän tyyliä kun se muun muassa liikuttelee jalkoja tai sitte kävelee kahdessa osassa.
- tyyppi joka tietää
Temppuun tarvitaan hyvin notkea nainen joka on valittu etukäteen. Nainen laittaa koko ruumiinsa laatikon toiseen päähän ja sitten taikuri sahaa. Kun joskus siellä näytetään heiluvat jalat niin ne on tekojalat joita ohjaillaan kaukosäätimellä.
- master
voi ne olla oikeat jalatkin jos laatikossa on kaksi naista. toiselta näkyy jalat ja toiselta pää. ne tekojalat on monesti kauko-ohjattavat jolloin joku yleisöstä voi sanoa että liikutappas jalkoja vasempaan ja sitten joku kääntää joystickiä lavan takana vasempaan. helppoa...
- Joku
Sehän on vanha temppu kuin Metusalem.Jokainen varmasti arvaa miten se tehdään.Mutta kuka taikuri tekisi Kuikka Koposen tempun menemällä hevosen per...een.Kuikkahan teki tämän kerran järven jäällä kun muuan isäntä ei ottanut häntä mukaansa hevosen rekeen.Isäntä odotti tuntikausia,että Kuikka tulee sieltä pois mutta Kuikka oli sillä välin ehtinyt jo kaupunkiin ja puijasi näin tyhmää ja töykeää isäntää
- Ylpeä
Oletpas hauska... Kuikka on hyvä tyyppi ja nyt minä kehuskelen sillä, että olen perinyt hänen taikurintaitonsa ym. Olen siis Koposen lapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsi.
- Anonyymi
Helppo temppu kaksi naista Tai teko jalat. Nainen kapertyy vain toiseen laatikkoon, joka on tilavampi kuin milta näyttää. Tosi yksinkertainen periaate tempun esittaminen vain on haasteellista. Olen halu nut taikuriksi saisi sahaa kauniit a naisia poikki, kiva temppu. Seksikasta kun nainen sidotaan ja sahataan, liian vakivaltainen ei saa Olla. Seksikasta on myos kun naisen lapi pistetaan miekkoja Tai muuta. Parhaat taikatemput on kun naisella tehda an jotain kamalaa
- Anonyymi
Haluaisin taikuriksi pääsisin sahaa maan kauniita naisia. Julkkis kaunottaria olisi kiva sahata, taikureden ympärillä on aina kauniita naisia. Haavenani olisi sahata Emilia Clarke kahtia, mutta pitäisi olla aika kuuluisa taikuri silloin,.
- Anonyymi
Taikurin avustaja pitää olla kaunis nainen ja bikineissa
- Anonyymi
Harrastan taikurin hommia,haaveenani olisi sahata Emilia Clarke daenerys targaryeninä kahtia ja liimata hänet plastic badingilla hänen puoliskot yhteen.on siinä kaunis nainen. Daenerys olisi bikineissä tietysti esityksessäni, avustani ovat bikineissä aina. Taikurin avustajana pitäisi olla bikineissä tai uimapuvussa, miespuoliset ilman paitaa
- Anonyymi
Mua paskattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3775118Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3602934- 762591
- 952233
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4831947MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/361643Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351476Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281429"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351363- 661253